Spring naar inhoud

- - - - -

ontlasting met bloed

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#1 Geplaatst 08 augustus 2009 - 12:35

gisteren heb ik allebij de kittens ontwormd op aanraden van de direnarts
gister avond om 10 uur de kattenbakken gekontoleerd er lag toen nog geen ontlasting in

om 12 uur nog een keer gekeken en er lag ontlasting in
ik heb het er uit gehaald
blijkt er een beetje bloed bij te zitten
niet veel maat trog
ga straks weer kontoleren als er dan weer bloed bij zit gaat ik de dierenarts bellen

grote kans dat de kittens dan toch wormen hebben ik heb ze wel ontwormd op de leeftijd dat ze moeten worden ontwormd nu blijkt dat middel waarschijnlijk niet te helpen

ik hoop dat het van de wormen is dat bloed en niet iets anders

maar allebij de kittens spelen drinken en eten nog goed

heb ik weer

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:39

Ik ben onlangs ook naar de DA geweest met Daisy omdat haar stoelgang wat zachter was en er ook een beetje bloed bij zat. Mijn DA heeft toen gezegd dat het waarschijnlijk is omdat ze een gevoelig maag-darmstelsel heeft en de darmpjes daardoor wel eens lichtjes ontsteken en bij het doen van de behoefte komt er dan een spoortje bloed mee. Er was niet echt iets aan te doen, ze heeft wel een pasta gegeven om de stoelgang wat vaster te maken en moet een beetje uitzoeken op welke voeding Daisy het beter doet.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_jacqueline_*
Guest_jacqueline_*

#3 Geplaatst 08 augustus 2009 - 13:44

ik ben er wel achter dat het van sylvester komt dat is de kat die ondervoed was

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#4 Geplaatst 08 augustus 2009 - 16:53

die reageert misschien wat erger op het ontworming , door dat ie ondervoed is geweest

Guest_Saarie_*
Guest_Saarie_*

#5 Geplaatst 13 augustus 2009 - 09:29

miwmiw had dat ook een tijdje en het waren flagelaten in de darm. een week pilletjes en sindsdien niets meer gehad. de honden hadden het ook toen ze net van Spanje kwamen, ook pilletjes en het was weg.