Spring naar inhoud

- - - - -

Ben weer thuis na recidief longembolie

• Log in om te reageren
181 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#1 Geplaatst 21 december 2012 - 17:03

Bij mij gaat het momenteel niet goed. Ik maak schijffouten, niet alleen op papier................
Inmiddels 13 jaar geleden ben ik vanachteren aangereden en 1,5 jaar later is een 2e auto-ongeluk geweest. Bij beide ongelukken heb ik whiplash overgehouden.
Deze klachten verhouden zich in dat ik dagelijks pijn in nek, schouder, en hoofd heb. Als dit alles is, dan is daar mee te leven. Maar helaas heb ik behoorlijke concentratieproblemen en uitval in mijn hand. Tevens is de kou/warmte centrum verstoord en geheugenverlies en ben ik warrig. Tevens heb ik woordvindingsproblemen.
Geregeld komt het voor dat de problemen in mijn nek erger worden en kom ik niet meer uit mijn woorden. Nu is dus zo'n periode waar ik inzit.
Ik kan me niet meer uitdrukken in spraak en ben continue aan het zoeken naar woorden. Vergelijk het als een klein kind die aan het leren praten is.

Ik moet wachten op een afspraak bij de neuroloog.

Bewerkt door jubikelcats, 25 april 2013 - 15:45.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 december 2012 - 17:05

Hopelijk kan de neuroloog je helpen met je probleem :duim: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 21 december 2012 - 17:12

Jeetje Karin dat is niet niks, ik wist niet dat een whiplash zoveel ernstige problemen kon geven :hug: hopelijk kan de neuroloog iets voor je doen :geluk: :geluk: :geluk:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 december 2012 - 17:19

Jemig dat moet vervelend voor je zijn zeg! Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat de neuroloog je kan helpen :)
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 21 december 2012 - 17:36

Heel veel sterkte Karin,ik hoop dat de neuroloog iets voor je kan betekenen.

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 21 december 2012 - 18:28

Mijn jongste heeft door een val op de nek ook whiplashklachten gehad en heeft veel baat gehad bij kine (massage en oefeningen voor de bovenrug). Ik hoop dat de neuroloog je kan verderhelpen en dat je een manier vindt om je klachten te verlichten.

Bewerkt door Malou, 21 december 2012 - 18:29.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 21 december 2012 - 18:50

He Karin, wat vervelend allemaal, ik wens je beterschap en dat er gauw verlichting komt voor je..
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#8 Geplaatst 21 december 2012 - 19:39

Bekijk berichtMalou, op 21 december 2012 - 18:28, zei:

Mijn jongste heeft door een val op de nek ook whiplashklachten gehad en heeft veel baat gehad bij kine (massage en oefeningen voor de bovenrug). Ik hoop dat de neuroloog je kan verderhelpen en dat je een manier vindt om je klachten te verlichten.

Ik heb 2 keer per jaar al fysio. De laatste keer was het los. 3 weken later kon ik al niet meer

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 21 december 2012 - 19:47

Heftig Karin
Ik hoop dat de neuroloog wat zinnigs bij kan dragen

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#10 Geplaatst 21 december 2012 - 20:08

Dat is niet niks dat je voor hebt ...ik hoop ook dat de neuroloog je klachten kan verhelpen ...veel beterschap toegewenst !!!!
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#11 Geplaatst 21 december 2012 - 20:43

heel veel courage toegewenst, ik weet wat je doormaakt, heb zelf meer dan twintig jaar geleden een whiplash gehad na een werkongeval en dat is bij mij het begin geweest van al de ellende die ik nu heb
Ik zit nu nog steeds met al die pijn maar dat is ondertussen verspreid over heel mijn lichaam en ik heb ook serieuze concentratieproblemen en geheugenstoornissen en problemen met het vinden van en verwisselen van woorden alsook is de thermostaat van mijn lichaam gewoon compleet om zeep om nog maar te zwijgen over heen hele hoop andere dingen die daar uit voortgevloeid zijn
Ik hoop dat de neuroloog iets voor je kan betekenen
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 21 december 2012 - 20:44

Oh ik herinner mij dat nog maar ik wist niet dat je er iets aan had overgehouden. :(  
Hopelijk kan de neuroloog je helpen, veel succes! :hug:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 21 december 2012 - 21:09

Succes bij de neuroloog en hopelijk kan hij je helpen. Mss eens bij een ostheopaat langs gaan die heeft mij al meerdere malen geholpen als mijn nek en bovenrug vast zit.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#14 Geplaatst 21 december 2012 - 21:20

Osteopaat is toch kraker? Mijn nek mag niet gekraakt worden, ik zou vanaf mijn nek verlamd raken

Bekijk berichtSolotje, op 21 december 2012 - 20:44, zei:

Oh ik herinner mij dat nog maar ik wist niet dat je er iets aan had overgehouden. :(  
Hopelijk kan de neuroloog je helpen, veel succes! :hug:

Bedoel je het laatste ongeval in mei?
Dit alles is van de 1e 2

Bedankt voor de reaktie

Lathyrus dit is zo herkenbaar, werk je nog?

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#15 Geplaatst 21 december 2012 - 21:29

Bekijk berichtjubikelcats, op 21 december 2012 - 21:20, zei:

Lathyrus dit is zo herkenbaar, werk je nog?

nee, al sedert juni 2001 niet meer, maar bij mij is die whiplash dus uiteindelijk in wat anders uitgemond, de whiplash was de aanloop en creeƫrde een opening voor twee andere aandoeningen, t zijn die twee die me nu zo beperken en lamleggen maar sedert de whiplash in 92 heb ik nooit geen pijnvrije dag meer gehad , t is ook in mijn nek en schouders en schouderbladen en achterhoofd begonnen en is zich dan beginnen uitbreiden naar de rest van mijn lichaam.
De onderzijde van mijn lichaam reageert nog op pijnstilling maar de bovenzijde doet dat nooit, heel raar
Geplaatste afbeelding