Spring naar inhoud

- - - - -

Ben weer thuis na recidief longembolie

• Log in om te reageren
181 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#181 Geplaatst 26 april 2013 - 23:49

Bekijk berichtjubikelcats, op 26 april 2013 - 09:43, zei:

Wendy, Kreeg je vandaagde uitslag van de thorax fotos?

ja heb ik gehad, lief dat je er aan denkt :)

Longen zien er helemaal normaal uit.
Bloed gaf een normaal beeld. Alleen het bezinksel is heel licht afwijkend. Ze houden als grens 20 aan en ik had 17.

Omdat de dokter toch een reuteltje had gehoord in mijn linkerlong wil hij me over een paar weken nog eens zien. Als de situatie niet verbeterd of verslechterd dan eerder.
Nu had ik al aangegeven vorige week dat ik alweer aan de beterende hand was, omhoog in de lift. Dus we zullen zien.
Hopelijk wordt het met mooier weer snel beter en ben ik daarna niet meer zo snel ziek. Ben nu gewoon erg vatbaar. Na die longontsteking met de kerst heb ik gewoon geen conditie meer :(

Dus, oordeel: pech, maar wel in de gaten houden en als het niet beter of erger wordt dan ga ik een onderzoekcircuit in..........

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#182 Geplaatst 27 april 2013 - 00:59

Wel fijn dat ze er normaal uitzien, Alleen reuteltje komt ergens vandaan.
De longontsteking heeft je ook enorm genekt. Je lichaam en ook je longen hebben wat dat betreft zijn herstel ook nodig. De lange en vooral koude, droge winter doen daar ook niet veel goeds aan. Het is met recht. Je lichaam heeft zon en voorjaar nodig. Vit. D aanmaken.

Soms kan het onderzoekscircuit geen kwaad hè :-) Er wordt ook gelijk weer gekeken of je nog wel goed op je medicijnen reageert.

Btw heb weer een nieuwe puf, Foster dit is lang en remmend in 1.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!