Spring naar inhoud

- - - - -

Ben weer thuis na recidief longembolie

• Log in om te reageren
181 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#46 Geplaatst 04 januari 2013 - 13:47

De scan ben ik niet bang voor. Als het er maar niet koud is, dan lig ik daar alleen te rillen en is de scan niet goed.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#47 Geplaatst 25 maart 2013 - 11:59

Inmiddels al een paar mnd verder.  Momenteel lig ik op de dagbehandeling in het zkh.  Heb zojuist een enorme pijnlijke facet blokkade gehad in mijn nek.  Heb nu  helemaal het gevoel dat die beurs is. De dokter had er zin in.
Wanneer dit afdoende nu werkt dan ga ik in een proefproject mee voor een tens. Ik kan dan meer de pijn reguleren.
Inmiddels ben ik ook bij de keurinfsarts geweest.  Er wordt nu al gesproken over afkeuring.

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#48 Geplaatst 25 maart 2013 - 15:38

Van harte beterschap toegewenst !
Ik heb die facetbehandeling paar keer in mijn rug gekregen, bij mij hielp dat heel even, 1 tot 2 dagen en dan was t weer t zelfde dus t haalde eigenlijk niks uit
Ik hoop dat het bij jou wel doet wat het hoort te doen.
Tens heb ik ook nog gehad, was bij mij ook geen succes, alweer, hopelijk voor jou doet het zijn werk
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 25 maart 2013 - 18:14

Ik wens je van harte beterschap toe. :flower: Wat erg dat je dit allemaal moet doormaken.
Veel succes gewenst met de behandelingen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#50 Geplaatst 25 maart 2013 - 18:22

Veel beterschap Karin, hopelijk helpen de behandelingen. :geluk:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#51 Geplaatst 25 maart 2013 - 19:45

Momenteel is mijn nek volledig stijf, en geen zal vroeger mijn tramadol genomen ook het nog en beetje te kunnen uitzitten en de nacht hopelijk  door te kunnen komen. Zo vaak de behandeling al gehad, maar nog nooit zoveel pijn tijdens en na de behandeling. Nu weet ik wel dat mijn lichaam slechter wordt, maar als je tijdens de behandeling gewoon aan het janken van de pijn bent zit er iets niet helemaal lekker. Hopelijk heb ik er lange tijd profijt van, maar als ik nu alweer merk dat het gevoel in rechter hand alweer minder is, heb ik er een hard hoofd in.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 25 maart 2013 - 19:47

Heel veel beterschap en sterkte :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#53 Geplaatst 07 april 2013 - 16:30

Zo ga je de ene dag naar Sister act zo lig je op seh van het ziekenhuis aan toeters en bellen.  Vermoedens eenn longembolie. Torenhoge hartslag zelfs in rust.  En vreselij benauwd.  Lig nu aan zuurstof.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#54 Geplaatst 07 april 2013 - 17:31

tjemig Karin!

Ik heb er geen woorden voor

Sterkte :wish: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#55 Geplaatst 07 april 2013 - 17:54

Ben net Door scan geweest.  De eerste bloedonderzoeken wijzen longembolie uit.

Eerlijk gezegd ben nu bang.

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 07 april 2013 - 18:08

Je angst is heel begrijpelijk hoor. Mijn zus heeft dit ook gehad. Een bloedklonter in haar bekken liet kleinere klontertjes los die in de longen terecht kwamen. Met bloedverdunners en veel bedrust is dit over gegaan. Ze neemt nu nog levenslang bloedverdunners. Veel sterkte hoor :hug:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#57 Geplaatst 07 april 2013 - 18:10

En ik gebruik Nog niet genoeg :-(
Ben al een wandelende medicijnkas Door alle medicijnen

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 07 april 2013 - 18:13

Je hebt echt enorm veel pech dat dit er nog eens bovenop komt. Vind dit zo erg voor jou...

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#59 Geplaatst 07 april 2013 - 18:27

Ik wordt opgenomen.  In beiden longen meerdere embolie. Ben Door het oog van de naald gekropen

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#60 Geplaatst 07 april 2013 - 18:35

Meid, logisch dat je bang bent!
Maar je bent op de juiste plek. Je krijgt de juiste behandeling. Dan maar meer medicatie, je bent toch al een chemisch fabriekje, beetje meer of minder maakt niet meer uit ;)

dikke knuf

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende