Spring naar inhoud

- - - - -

Jefke vermist!

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 december 2012 - 13:57

VERMIST!! Katertje van ongeveer 2 jaartjes. Het is het geadopteerde katertje mijn schoonmama.  Vanmorgen bij het bezoek naar de dierenkliniek te puurs Dendermondsesteenweg 74, 2870 Liezel is het foutgelopen. Het transportbakje is opgegaan en Jefke is gaan lopen. Hebben jullie dit katertje in de buurt gezien of gevonden gelieve met ons contact op te nemen  

Ze is al foto's gaan ronddragen daar aan de geburen van Jefke. Heb haar ook laten bellen naar het dierenasiel te St Amands mochten ze Jefke binnen brengen

Als jullie tips hebben wat ze nog kan doen? Is er een site waar ik hem kan op plaatsen van vermiste katten?

Bijgevoegde thumbnails

• ma 066.JPG
  • ma 059.JPG

Bewerkt door Minneke, 22 december 2012 - 13:58.

Geplaatste afbeelding

mathilde
mathilde
  • 73 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 december 2012 - 14:54

Plaats het zo snel mogelijk op wwww.gevondenenvermistehuisdieren.be  en op www.binnenbeest.be .    Hopelijk kun je hem snel weer in je armen sluiten .

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 22 december 2012 - 15:25

Mijn ergste nachtmerrie, hopelijk vindt je hem daar terug, blijf vooral zoeken als het kalm is hij zal zich wel verstoppen daar ergens in bosjes of struiken. Anders aan de da vragen om valkooi in zijn omgeving te zetten. Hang overal flyers op in de buurt.
Is hij gewoon van buiten te gaan?

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 22 december 2012 - 20:25

verschrikkelijk ik hoop dat je hem vlug terug vind .Hopelijk blijft hij van de Dendermonsdsesteenweg weg :catsad

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 23 december 2012 - 07:49

Zo erg. :(  Hopelijk kan je het katje snel terugvinden.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 december 2012 - 09:19

Tot hiertoe nog geen teken van ons Jefke. we zijn gisterenavond nog gaan mee gaan zoeken maar helaas geen spoor gevonden. Se schoonouders zijn nu gaan zoeken, we zijn niet mee aangezien er overstroming is in onze straat ;(
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 23 december 2012 - 10:07

:cry:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 23 december 2012 - 17:19

Nog niets?  :(

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 december 2012 - 17:30

nope vandaag terug 3 keer gaan zoeken maar gaan resultaat.
Zou er een kans bestaan dat een kat zijn weg terugzoekt naar huis? Het is ongeveer 8km in vogelvlucht.

Ocharme en zo een weertje heb al heel veel aan hem gedacht. weet echt niet of er een kans bestaat dat ze hem gaan terugzien. Ze hadden hem eindelijk eens in een bakje gekregen om hem eens een vaccinatie te laten geven.
Helaas is hij heel schuuw en durft bij niemand vreemd te gaan. Tis een zwerfkatje die als kitten bij de schoonouders in de tuin plots zat.
Hij was echt een lieverd voor de schoonmama en haar eigen katertje.
Nu is die ook zijn speelkameraadje kwijt zo triest.

En hij lag zo graag binnen op een dekentje. Mijn grootste wens is dat hij zijn weg terug mag vinden naar huis hij had nu zo een mooi leventje bij de schoonmama.

We zijn ergens een klein beetje boos op de schoonouders hoe is dit nu kunnen gebeuren. Wij denken dat ze het bakje hebben laten vallen want een deurtje kan toch zomaar niet open gaan en een kat eruit springen als je het bakje aan het dragen bent??
We stellen er ons althans vragen bij, maarja we zeggen het niet want ze hebben heus wel verdriet dat ze hun zwervertje kwijt zijn.

Tis triest dat er zo iets moet gebeuren , ik zit bijna ieder uur aan hem te denken, van ocharme da ventje in de regen in de kou.
Hij was wel gewoon van buiten ook te gaan ze heeft ene kattenluikje en haar katten hebben vrije toegang naar buiten en binnen.
Hij ging meestal in het veld achter onze huizen, vrees ook een beetje voor zijn dood door een auto nu.

brrr hoe meer je er aan denkt allemaal hoe meer stress ik krijg echt zonde ......
Geplaatste afbeelding

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 23 december 2012 - 17:56

Ik heb vandaag ook al dikwijls om jullie jefke moeten denken,ben daar straks voorbij de dieren kliniek gereden en rond gezien :cry: Ik hoop dat hij meer richting van de bossen daar gaat :( .Misschien vind hij de weg wel terug maar dat kan een tijdje duren.Wij hadden geburen hier in ruisbroek en die hadden ook een poesje,maar die gingen naar st amands wonen en die hadden haar dus mee verhuist.En dat poesje is van st amands terug naar ruisbroek gekomen en heeft nog 12 jaar bij ons gewoond :love4: De eigenaars waren er van op de hoogte hoor. Dus ik hoop echt dat hij zijn weg terug vind naar je schoonouders.

mathilde
mathilde
  • 73 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 24 december 2012 - 15:39

Nog steeds geen nieuws van Jefke ?     Zijn jullie nog actief aan het zoeken ?  Heb je ook flyers gehangen bij de dierenarts en in de buurt waar hij is verdwenen .    Staat hij al op de site van gevonden en vermiste huisdieren .     Hopelijk vind je hem snel terug .  Bij een vriendin  is de kat pas na 5 weken teruggekeerd , geef dus zeker de hoop niet op .   Volhouden is de boodschap , en hopen op een (kerst)wonder .  Goeie moed !

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#12 Geplaatst 26 december 2012 - 17:24

Mag ik je 1 raad geven... Ga regelmatig een kijkje nemen in het asiel te Sint-Amands!!!
Want zij doen geen moeite om gevonden katten die binnenkomen in het asiel, om deze aan te geven. Meestal staan ze direct ter adoptie!!!

Ik hoop dat Jefke snel terug huiswaarts keert!

Neem ook contact op met de DA Fred Van Steen (Puurs)!!!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#13 Geplaatst 26 december 2012 - 18:41

griffel1977, op 26 december 2012 - 17:24, zei:

Mag ik je 1 raad geven... Ga regelmatig een kijkje nemen in het asiel te Sint-Amands!!!
Want zij doen geen moeite om gevonden katten die binnenkomen in het asiel, om deze aan te geven. Meestal staan ze direct ter adoptie!!!

Ik hoop dat Jefke snel terug huiswaarts keert!

Neem ook contact op met de DA Fred Van Steen (Puurs)!!!

Fred  Van Steen is Oppuurs, deelgemeente van Sint Amands ;)
Hij was vroeger de vaste dierenarts van het asiel van Sint Amands, hoe het nu is weet ik niet.

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#14 Geplaatst 27 december 2012 - 11:15

hilleke, op 26 december 2012 - 18:41, zei:

Fred  Van Steen is Oppuurs, deelgemeente van Sint Amands ;)
Hij was vroeger de vaste dierenarts van het asiel van Sint Amands, hoe het nu is weet ik niet.

Hij is nog steeds de DA van dienst in het DWK ;-)

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 27 december 2012 - 22:15

bedankt voor de reacties zal het haar morgenvroeg laten weten dat ze de Da eens belt. Ja ze rijden nog alle dagen tot aan De Vliet.
heb hem op de site van vermist gevonden ook geplaatst. bij de vliet hangt hij omhoog met zijn foto.

Bewerkt door Minneke, 27 december 2012 - 22:29.

Geplaatste afbeelding