Spring naar inhoud

- - - - -

Openen Samsung Galaxy Android

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#1 Geplaatst 23 december 2012 - 23:09

Ik heb een heel erg debiel vraagje. Ik kreeg gisteren een smartphone van iemand, een galaxy android. Nu wil ik hem natuurlijk gebruiken en mijn sim-kaart erin steken, maar ik krijg hem niet open :oops: Ik heb de gebruiksaanwijzing op internet gezocht en daar staat: ontgrendel het klepje van de batterij of zo, maar ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelen? Ik zie geen klepje. Heeft er toevallig iemand zo'n telefoon en zo ja, hoe krijg ik dat ding open? :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 23 december 2012 - 23:20

oh nee Kate :lachen: kom anders even naar hier en ik zal het openen :lachen:

Nee ik kan je niet helpen want ik heb ze ook nog nooit open gehad

you tube: ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 23 december 2012 - 23:20

Je bedoelt het klepje waar de batterij in zit? Soms zitten die dingen erg goed vast. Ik heb geen galaxy dus weet niet precies hoe die zit, maar vaak kan je gewoon aan de zijkant je nagels er tussen steken, of anders een dun mesje en kun je hem zo open maken.

edit: zie net dat Solotje een filmpje heeft geplaatst ervan, dus zou nu moeten lukken.

Bewerkt door chanatas, 23 december 2012 - 23:21.

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 23 december 2012 - 23:21

Maar jij woont te ver om nu ff af te komen :(
Iemand had mij gezegd dat die niet zo gebruiksvriendelijk zijn, maar ik krijg die niet eens open :help:  Hoe debiel is dat :lachen:
Hoe is jouw sim kaart daar dan in geraakt?

Bekijk berichtchanatas, op 23 december 2012 - 23:20, zei:

Je bedoelt het klepje waar de batterij in zit? Soms zitten die dingen erg goed vast. Ik heb geen galaxy dus weet niet precies hoe die zit, maar vaak kan je gewoon aan de zijkant je nagels er tussen steken, of anders een dun mesje en kun je hem zo open maken.

maar ik zie geen klepje :oops: Wel zo'n gaatje waarin de stekker van de batterij kan, maar niets van klepje of zo :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 23 december 2012 - 23:21

:vlag:   lang leve you tube

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#6 Geplaatst 23 december 2012 - 23:26

:loveshower: :loveshower: :flower: :thumb: :catkiss :eDance: :ki :dancer: :dancer: :dancer:

Dank u Anja!!!! Ik heb eindelijk een smartphone :jump:

En het filmpje staat bij my favourites :lachen: :oops:

Bewerkt door kate2, 23 december 2012 - 23:32.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 23 december 2012 - 23:35

:lachen:  goed zo Kate :dancer:  :eDance:  :jump: :dance:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 30 december 2012 - 22:22

:thumb: :thumb:  Ik heb er ook één gekocht maar bij mij heeft de verkoper het gedaan :engel:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#9 Geplaatst 30 december 2012 - 22:34

Bekijk berichtRoosje, op 30 december 2012 - 22:22, zei:

:thumb: :thumb:  Ik heb er ook één gekocht maar bij mij heeft de verkoper het gedaan :engel:

Da's natuurlijk handiger :lachen: Ik had er 1 gekregen van een vriend die hem niet meer wou, maar die wist ook niet meer hoe het moest O:)  Maar 't is dus toch gelukt en hij is nu een tijdje in gebruik :)

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 07 januari 2013 - 10:26

:ha :ha gelukkig heb je hem open gekregen :ha en ben je er tevreden van van je smartphone?
banner

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#11 Geplaatst 07 januari 2013 - 14:00

Supertevreden! Was ff wennen, maar nu ben ik verslaagd :) Als gsm vind ik hem eigenlijk iets minder handig dan de gewone, maar het feit dat ik overal op internet geraak maakt dat voor mij ruimschoots goed ;)