Spring naar inhoud

- - - - -

griep met kerst? of toch wat anders?

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 8.896 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 27 december 2012 - 21:16

Ai Wendy, verzorg je maar goed!!
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 27 december 2012 - 21:28

Gek genoeg ben ik 'blij' dat het beestje nu een naam heeft. Oke, niet de naam die ik zou willen (griepje mevrouw, veel drinken en goed uitzieken, is met een dag of twee weer over) maar toch. Nu maar hopen dat de ab snel aanslaat. In de tussentijd laat ik me zoveel mogelijk bedienen ;) en neem ik nog maar een ibuprofen tegen de pijnlijke spieren overal.
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#18 Geplaatst 27 december 2012 - 21:45

ibuprofen is voor mij ook altijd de redder in nood

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 27 december 2012 - 22:12

Heel veel beterschap toegewenst!
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 28 december 2012 - 07:00

Veel beterschap. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#21 Geplaatst 28 december 2012 - 10:06

Bedankt :)

updatetje: ik heb geslapen vannacht! Oke, nog niet aan 1 stuk door, ben een keer of 3 wakker geworden, maar dat duurde niet lang en ik heb lekker kunnen liggen. spierpijn is daardoor een stuk minder. Het is toch heerlijk om lekker te kunnen slapen! nu nog een hele nacht door kunnen trekken en dan ben ik er weer! :d

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 28 december 2012 - 17:43

Spoedig herstel :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 07 januari 2013 - 10:38

hopelijk is het ondertussen al wat beter, veel beterschap!
banner

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#24 Geplaatst 07 januari 2013 - 11:00

Het gaat al een stuk beter, dank je :)

Naar werk gaan zit er nog niet in, ik voel me goed zolang ik blijf zitten en vooral niet teveel doe. (ter illustratie, douchen is een inspanning en stofzuigen is een opgave! maar dat ga ik toch proberen vandaag...... ben benieuwd hoe lang ik erover doe ;) )

ik heb vandaag dus naar werk gemaild dat ik nog even niet kom. Lekker begin van het nieuwe jaar zo :(

Geplaatste afbeelding

kattenfluisteraar
kattenfluisteraar
  • 433 berichten
  • 31 katten

#25 Geplaatst 07 januari 2013 - 17:42

Goede moed Ginnie, met de juiste medicatie zal het nu gauw weer beter gaan. Ik heb begin december ook een longontsteking gehad, al had ik het eerst niet door, ik dacht eerder aan verstuikte ribben of zo, hoewel ik niet kon denken hoe ik die zou opgelopen hebben. Toen het dag na dag slechter ging en ik zelfs pijn kreeg bij het ademen, toch maar naar de dokter geweest dus, ja, longontsteking, geen flauw idee hoe ik die opgelopen heb. Ik voelde mij het best rechtop zittend in de zetel of in bed, maar met het hoofdeinde een paar standen hoger dan normaal. Na een tiental dagen medicatie zal je je al veel beter voelen.
Veel beterschap :paw

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 07 januari 2013 - 17:53

Wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat! Doe het nog maar even rustig aan. Hopelijk ben je snel weer sterk genoeg om te werken. :hug:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#27 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:21

Bekijk berichtkattenfluisteraar, op 07 januari 2013 - 17:42, zei:

Goede moed Ginnie, met de juiste medicatie zal het nu gauw weer beter gaan. Ik heb begin december ook een longontsteking gehad, al had ik het eerst niet door, ik dacht eerder aan verstuikte ribben of zo, hoewel ik niet kon denken hoe ik die zou opgelopen hebben. Toen het dag na dag slechter ging en ik zelfs pijn kreeg bij het ademen, toch maar naar de dokter geweest dus, ja, longontsteking, geen flauw idee hoe ik die opgelopen heb. Ik voelde mij het best rechtop zittend in de zetel of in bed, maar met het hoofdeinde een paar standen hoger dan normaal. Na een tiental dagen medicatie zal je je al veel beter voelen.
Veel beterschap :paw

Dank je Kattenfluisteraar. Ik wist het eigenlijk al vrij snel. Heb het eerder gehad en herkende het. Het is daardoor vrij snel ontdekt en na een week een 'leuke' ab kuur was de ontsteking weg.
Helaas is een longontsteking bij mij nogal ingrijpend. Omdat ik astma heb zijn mijn longen al flink beschadigd en heb ik lang nodig om te herstellen. Ik heb dan ook nu meer last van het buiten adem zijn en het slap voelen dan van de ontsteking zelf. Die is gelukkig weg (en daarom kan ik ook weer slapen 's nachts!)

Bekijk berichtARIZONA, op 07 januari 2013 - 17:53, zei:

Wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat! Doe het nog maar even rustig aan. Hopelijk ben je snel weer sterk genoeg om te werken. :hug:

Dank je wel :)

Geplaatste afbeelding

kattenfluisteraar
kattenfluisteraar
  • 433 berichten
  • 31 katten

#28 Geplaatst 08 januari 2013 - 17:11

Dat is nog minder fijn natuurlijk, en ik vond het zeker en vast al niet aangenaam. Als je al last hebt van je longen door astma, zal de genezing zeker meer tijd vragen dan bij mij. Goed dat je nu al ganse nachten kan slapen. Spoedig herstel ! :paw :paw