Spring naar inhoud

- - - - -

wensballon

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 31 december 2012 - 00:50

dat stelt me toch een beetje gerust,
maar toch, het zou de eerste keer zijn dat we samen (de poezen en ik dus :) ) nieuwjaar zouden vieren,
en dan laat ik ze alleen :p
Klinkt stom he ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 31 december 2012 - 00:59

Klinkt niet stom hoor, die van mij zijn altijd met kerst en oud en nieuw alleen en dat vind ik ook wel zielig voor ze. Maar het is even niet anders, ik heb niet echt een groot huis om kerst en oud en nieuw met vrienden/familie te vieren....hopelijk als ik straks een groter huisje heb kan ik ook gezellig met mn katjes kerst en oud en nieuw vieren.
Hoewel ik nu wel blij ben dat ik met oud en nieuw niet thuis ben, want mijn katten (en dan vooral Balou) zijn buitenkatten en die gaat dus continu miauwen als ze er niet uit mag, en ja met oud en nieuw mogen ze dus niet buiten he....
Geplaatste afbeelding

Shivan
Shivan
  • 610 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 31 december 2012 - 01:10

Onze poezels zijn ook alleen, zorg er wel voor dat ze binnen blijven! Vuurwerk heb ik maar in kleine mate, zelfs geen wensbalon gekocht. Waarschijnlijk heeft mijn schoonvader die wel, moet nog maar weer zien. In elk geval wens ik jullie allemaal een veilige oud op nieuw toe, en hopelijk komen alle diertjes er ook veilig door!
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 31 december 2012 - 09:39

Bekijk berichtcatherine, op 30 december 2012 - 23:51, zei:

Denk je nu echt dat je wens gaat uitkomen dankzij die stomme gevaarlijke ballon? Sommige mensen zou je soms toch.. :evil:

ahhhhhhhhh maak je er niet kwaad in,  het gaat water gieten vannacht dan gaan die vlammekes wel doven :lachen:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 31 december 2012 - 10:09

Ik blijf ook maar thuis voor de poezies, het is voor de kleintjes de eerste keer vuurwerk. Ze zullen vast zoals altijd met "enge" geluiden alle 3 de trap op rennen bij de eerste knal en de komende 2 uur onder mn bed door brengen. Voor wensballonnen moeten we hier gelukkig geen schrik hebben want ik heb geloof ik ergens gelezen dat ze hier niet mogen. Ik snap sowieso niet waarom je zo veel waarde aan een papier zak met theelicht moet schenken alsof je wens uit zal komen. Doe dan een wens bij het eerste vuurwerk of maak een vuurtje in de tuin als je zo een vuurketel hebt ofzo. Als ik voor al mn wensen en hopen voor het nieuwe jaar een ballon moet opsteken...

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 31 december 2012 - 12:27

Denk je nu echt dat je wens gaat uitkomen dankzij die stomme gevaarlijke ballon? Sommige mensen zou je soms toch..
het is waar je in gelooft, je moet iedereen in zijn eigen waarde laten.
het is niet verboden, maakt geen lawaai, en ik zal heus uitkijken, ook wacht ik dat het windstil is, ook al duurt het nog dagen.
maar de wensballon gaat met lieve wensjes voor Winny de lucht in :love:

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 31 december 2012 - 14:58

Hou dat dan voor jezelf , provoceer dan niet!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 31 december 2012 - 15:33

Bekijk berichtblubje, op 31 december 2012 - 00:04, zei:

Achteraf dikkemaal spijt van natuurlijk want wat met mijn poezekes??? Die hebben nog nooit vuurwerk gehoord en maak me zorgen... :8  
Dus een goede bui en geen vuurwerk en ik kan gerust nieuwjaar vieren :pray:

Als de poezen binnen zitten, kan er weinig gebeuren hoor, je kan altijd de radio laten aanstaan, dan horen ze het vuurwerk minder. Binnen zitten ze veilig.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 31 december 2012 - 18:09

Hou dat dan voor jezelf , provoceer dan niet!
He?