Spring naar inhoud

- - - - -

Chiana naar het Amerikaantje

brits korthaar cattery her majesty black silver tabby blotched

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 30 december 2012 - 21:07

Ja eerst wou Chiana naar Amerika :s  maar dat vond ik nu toch een stapje te ver om te doen  :gek:  dus dan zijn we maar naar het Amerikaans Stockhuis geweest en gelukkig kon ze dit toch ook waarderen. :lachen:

Chiana heeft ondertussen heimwee, ze staat hier te janken aan de voordeur om terug op stap te gaan :lachen:

Die muts stak mijn ogen uit, waarom weet ik niet O:)  :lachen:

foto (13).JPG

foto (18).JPG

foto (25).JPG

foto.JPG

foto (15).JPG

foto (20).JPG

foto (12).JPG

Samen in het pashokje

foto (16).JPG

Eventjes uitrusten, want zo een uur Chiana op mijn arm dragen is best vermoeiend :oops:

foto (23).JPG

Onze vriend de soldaat, daar wou Chiana per se mee op de foto  O:)

735840_4453712419907_290414580_o.jpg

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 30 december 2012 - 21:11

Oh wel leuk dat ze overal meegaat! Is ze niet bang als ze op vreemd terrein komt! Enne de muts past mooi bij poes!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#3 Geplaatst 30 december 2012 - 21:26

Superleuke foto's! Zoveel uitstapjes de laatste tijd, daar zal ze wel flink van genieten :love4:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 30 december 2012 - 21:54

anja1, op 30 december 2012 - 21:11, zei:

Oh wel leuk dat ze overal meegaat! Is ze niet bang als ze op vreemd terrein komt! Enne de muts past mooi bij poes!

Nee ze heeft totaal geen schrik, ze kijkt de hele tijd alles af en is zo nieuwsgierig, ze vind het echt heel leuk, dat merk ik heel hard, ze is dan ook altijd super lief als we thuis zijn en deze keer stond ze terug aan de deur om te vertrekken.
Als een kat schrik heeft of ze zou het niet graag doen dan zal je dat wel merken, ze zit de hele tijd in mijn arm los, wel met een lesje dat aan mijn pols vasthangt want je weet maar nooit, ik bedoel met los, dat ik haar niet tegenhoud, ze kan eigenlijk weg springen maar dat doet ze niet, ze hangt de hele tijd op mijn arm.

Chiana heeft eigenlijk een heel speciaal karaktertje, ze heeft enorm veel aandacht nodig, anders durft ze in huis een plasje doen, als ik haar extra aandacht geef dan bloeit ze helemaal open, zoals meenemen, het is waarschijnlijk mijn eigen fout, ik heb haar in het begin veel te veel meegenomen en ja dan is al de aandacht op haar gericht, ze wilt in de belangstelling staan :d alhoewel ze niet graag naar shows gaat, waarschijnlijk omdat ze dan niet alleen in de belangstelling staat. :lachen:

kate2, op 30 december 2012 - 21:26, zei:

Superleuke foto's! Zoveel uitstapjes de laatste tijd, daar zal ze wel flink van genieten :love4:

Ja heel hard maar ik ook en ik trek mij niets aan wat de mensen wel niet denken als ze iemand met een kat zien rondlopen :p

Ventteke
Ventteke
  • 2.256 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 30 december 2012 - 22:00

Leuk om zo je poes mee te kunnen nemen. Onze rebel vroeger ging ook altijd mee op vakantie in de auto los op schoot. Maar met ons nieuwelingekes zou dat niet meer lukken, of we moeten onze terry het gewoon maken! Heel leuke foto's. En de muts is assorti met Chiana!
KS2015

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 30 december 2012 - 22:30

Wat een leuke foto's me je schatje weeral, echt fijn dat ze zo relax is als je weg gaat, ik veronderstel dat het dan ook een makkie is om met haar naar de DA te gaan, hier is dat altijd een hele marteling voor ze !
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 30 december 2012 - 22:39

Mja als je echt wil Ventekke dan kan je er nog aan beginnen he :d

Ja naar de da is inderdaad ook een makkie :)
Is het echt zo'n marteling? Want ik heb hier ook ene zitten die echt veel schrik heeft en eigenlijk gaat die ook als een makkie mee.
Als het dan zo erg is, kan je je da niet naar jouw laten komen?

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 31 december 2012 - 08:32

Leuke foto's en Chiana is alweer een avontuur rijker :) Gelukkig was ze tevreden met het Amerikaantje anders mocht je alsnog naar Amerika vertrekken :p
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 31 december 2012 - 16:37

:lol2: :lol2:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 31 december 2012 - 18:02

schattige foto's!! :loveshower:
die muts is zo leuk!!

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 01 januari 2013 - 04:15

Super dat je Chiana overal mee kan nemen!
Heel leuke foto's!! :thumb:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 02 januari 2013 - 11:45

wOW!! Wat leuk zeg dat ze zo graag overal meegaat!! Iedereen wil haar een aaike geven zeker?? IK zou er alvast ook niet kunnen vanaf blijven..... :a

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 02 januari 2013 - 12:08

Ja er zijn er veel die haar willen aaien, vooral vrouwen. :d

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 07 januari 2013 - 11:52

:ha :ha geweldig toch, ik zou ze overal mee naartoe nemen, lijkt me wel heel erg grappig :thumb:
banner

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: brits korthaar, cattery her majesty, black silver tabby blotched