Spring naar inhoud

- - - - -

Na een slecht oudejaar...

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#16 Geplaatst 02 januari 2013 - 14:38

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 02 januari 2013 - 00:58, zei:

:love:   Zooooooo......lief de foto's van je mooie Lilly , een prachtpoes !!! :heart: :heart:

Bekijk berichtMauricke, op 02 januari 2013 - 07:10, zei:

Gelukkig is de grootste drukte voorbij voor de diertjes. Wat een lieveke. :love3:

Bekijk berichtanja1, op 02 januari 2013 - 07:17, zei:

Altijd leuk dat er mensen zijn zoals jij met zoveel geduld om poezen te krijgen zoals Lilly nu geworden is! En Lilly is een lieve en mooie poezel!

Bekijk berichtNashota, op 02 januari 2013 - 08:07, zei:

Lief!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Bedankt! Ik ben er een beetje stapelzot van :love4:

Bekijk berichtsnoopy, op 02 januari 2013 - 08:43, zei:

Schitterend toch dat ze de avond na de drukte echt komt zeggen tegen jou "ik ben blij dat ik weer gewoon gezellig bij jou kan komen liggen, want jij bent m'n maatje en van jou ben ik niet bang". Echt tof dat je haar zo'n warme thuis hebt kunnen geven  :thumb:

Zo kwam het eigenlijk op mij over :oops: Ik vond dat zoooo lief :heart: Ze heeft nog nooit zo ontspannen bij mij gezeten en nog nooit zo lang, ik heb er echt ongeloofelijk hard van genoten en zij genooot duidelijk ook :heart: Ik denk dat ze ook wel moe was :lachen:

Bekijk berichthilleke, op 02 januari 2013 - 09:52, zei:

Super he ;)

Maar ik ga je nog wat hoop geven.
Neo vluchtte ook steeds weg als er bezoek kwam. En gisteren toen ons bezoek kwam dachten we, we zetten de slaapkamerdeur maar open zodat hij daar naartoe kan vluchten.
Maar ons bezoek was hier al 10 min en hij zat gewoon van enkele meters afstand toe te kijken, nadien ging hij wel op bed lliggen want zo'n kindje van 5 jaar was echt wel te druk voor hem, maar geen angst meer te bespeuren. Dus met Lily kan dit ook wel goed komen ;)

Ik ben benieuwd! Ik hoop dat je gelijk hebt want ik vond het wel zielig voor haar eigenlijk. Gelukkig had ze Joe waarmee ze dan samen was, maar ze had echt schrik, ze durfde zelfs niet eten. hij ook niet, maar hij was 's nachts wel terug zichzelf, zij niet. Zou leuk zijn alleszins :)

Bekijk berichtSolotje, op 02 januari 2013 - 11:09, zei:

Zo lief van Lily :love4:  ze komt al van heel ver dankzij jouw Kate.

Bedankt :) Ze is echt lief :heart:

Bewerkt door kate2, 02 januari 2013 - 14:38.

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 02 januari 2013 - 14:42

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 02 januari 2013 - 14:52

:) :) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 02 januari 2013 - 14:59

Heel mooie en super lieve foto's van je lieve Lilly !!! :love: :love:

Heel fijn te lezen dat ze volledig terug tot rust is gekomen...ze zal er nu dubbel van genoten hebben van de rust...dat is er duidelijk aan te zien !! :heart:

Ben zo blij voor jullie !!! :heart: :love3:

(Hier heeft Naomike op Kerstavond 7 uur achter de mazoutketel gezeten... :(  ze is ook nog steeds zo bang voor "vreemden"...gelukkig nu ook terug een rustig en vredig poezeke... :heart: )
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 02 januari 2013 - 17:51

oooh zo schattig!! lieve Lilly! :love4:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.897 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 02 januari 2013 - 19:21

Mooie Lilly :heart: :heart: :heart:

Misschien kan je haar aan bezoek laten wennen, door het bezoek te vragen om Lilly wat lekkers te geven kort nadat ze binnengekomen zijn. Dan gaat ze "vreemde mensels" associëren met "leuke dinges". Da's een tip die ik van Anneleen van Felinova gekregen heb voor mijn Charlieke en het werkt wel (langzaam maar zeker...)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#22 Geplaatst 02 januari 2013 - 19:41

Zo lief!! :love4: Je ziet echt dat Lilly zich zeer goed voelt bij jou.Ik vind dat het prachtigste wat er is "liefde tussen mens en dier"! :hart:
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#23 Geplaatst 02 januari 2013 - 20:49

Bedankt voor de leuke reacties iedereen :)

Ik kan dat proberen Sabine, maar ze loopt zo ver weg van het bezoek dat ze nog niet eens zou merken dat die eten vast hebben ;) Dus ik denk dat het daarvoor nog wat te vroeg is. Misschien als ze iets meer gewoon is aan vreemden, dat we dat dan eens kunnen proberen.

Ik vind dat ook zo mooi Mar-tine! Da's echt iets dat mij tot tranen toe kan ontroeren :oops:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 02 januari 2013 - 20:50

wat een superschattige foto's
Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 07 januari 2013 - 11:53