Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

KS PARTY IV => Afgelopen....

ks party

• Log in om te reageren
1507 reacties op dit onderwerp
Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#1171 Geplaatst 28 februari 2013 - 16:36

Bekijk berichtSolotje, op 28 februari 2013 - 10:38, zei:

Bedankt :) Maar ik vind het wel nog steeds heel raar maar ja zal inderdaad zijn omdat ik modje ben. :)
Ik zie het zoals jou Anja ;) dus ni panikeren :lachen: Hier is het ook pagina 76 nr 1126

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1172 Geplaatst 28 februari 2013 - 19:35

Bekijk berichtkate2, op 28 februari 2013 - 09:39, zei:

Ah ja, da's een goed idee :) Dan kunnen we er ook niet aan :lachen: De bordjes en het mes zal ik van deze keer wel meenemen ;)

Of onmiddellijk opeten :d Nee da's goed :)

We zullen de vensters open zetten en chauffage af!!!!   :lachen:
Enne, ik mijne koffer kunnen we gerust van in de auto zenne  :slach:
:bleh:

Bekijk berichtkate2, op 28 februari 2013 - 09:39, zei:

Ah ja, da's een goed idee :) Dan kunnen we er ook niet aan :lachen: De bordjes en het mes zal ik van deze keer wel meenemen ;)

Of onmiddellijk opeten :d Nee da's goed :)

jawadde, hier wordt inderdaad nogal wat afgetaterd.... overdag ga ik werken, dus geen KS.... kom ik terug kijken..... amaiamai...... 88 berichten bij, enkel van hier...!!!!!!

Goe Bezig ;)
:) :)

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1173 Geplaatst 28 februari 2013 - 19:42

Bekijk berichtSolotje, op 28 februari 2013 - 10:09, zei:

ik zie geen post verwijderd, kan er iemand anders eens kijken welke nummer en blz?

Anja, mss heb je al de oplossing omdat ik nu pas ben ingelogd, maar Stijn heeft wel gelijk ze, bij mij is uw citaat ook te lezen op blz. 75, post 1125

is raar...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1174 Geplaatst 28 februari 2013 - 21:34

Bekijk berichtMaranweke, op 28 februari 2013 - 16:36, zei:

Ik zie het zoals jou Anja ;) dus ni panikeren :lachen: Hier is het ook pagina 76 nr 1126

Ah oef ik zie dan toch geen spoken :ha

Bekijk berichtspirou2007, op 28 februari 2013 - 19:42, zei:

Anja, mss heb je al de oplossing omdat ik nu pas ben ingelogd, maar Stijn heeft wel gelijk ze, bij mij is uw citaat ook te lezen op blz. 75, post 1125

is raar...

Onverklaarbaar, we weten alleen dat de modjes het wel zo zien en jullie anders :lachen: dus het ligt al zeker niet aan mij :p
ik ben blij dat Melissa ook is komen kijken :d

Bewerkt door Solotje, 28 februari 2013 - 21:34.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1175 Geplaatst 28 februari 2013 - 21:50

Kijk er zo naar uit om iedereen eens te ontmoeten...maar toch ook een beetje "stressy"...toch altijd spannend om nieuwe mensen te leren kennen...ook al kennen we elkaar reeds geruime tijd via dit fantastische forum...in "het echt" is het toch nog steeds een beetje "anders"... ;)

Maar heb vorig jaar al heel veel fijne mensen leren kennen...dus echt wel heel enthousiast om zaterdag nog meer KS-ertjes te leren kennen !! :eDance: :dancer: :cheer:
Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#1176 Geplaatst 28 februari 2013 - 21:59

Hier ook Els, ik kijk er super hard naar uit maar ook een beetje stressy. Is altijd wel iets anders in het echt hé.
Maar... het ijs zal rap gebroken zijn :x

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1177 Geplaatst 28 februari 2013 - 22:13

Bekijk berichtMauro, op 28 februari 2013 - 21:50, zei:

Kijk er zo naar uit om iedereen eens te ontmoeten...maar toch ook een beetje "stressy"...toch altijd spannend om nieuwe mensen te leren kennen...ook al kennen we elkaar reeds geruime tijd via dit fantastische forum...in "het echt" is het toch nog steeds een beetje "anders"... ;)

Maar heb vorig jaar al heel veel fijne mensen leren kennen...dus echt wel heel enthousiast om zaterdag nog meer KS-ertjes te leren kennen !! :eDance: :dancer: :cheer:

Ik voel me er niet stressy van, altijd gemakkelijk kontakten gelegd. Ik ben er ook zo eentje waarvan iedereen zegt "je bent precies zoals ik me voorgesteld had!", een open boek dus! Enne zoals al eerder vermeld: een echt "babbelgat"!! Lachen en tetteren, daar kan ik enorm van genieten!

We zijn nu nog aan zee, en blijven tot vrijdag late namiddag. Dan vlug enkele ingrediënten voor mijn huzarenslaatje kopen, en aan de slag! Misschien maak ik ze zelfs vrijdagavond al, dan kan ik ze mooi fris zetten tot wanneer ik vertrek zaterdag! Nu maar hopen dat ik zaterdag niet met migraine wakker word, want ik voel dat meestal al enkele dagen op voorhand aankomen; dan heb ik zo'n een vage druk in mijn hoofd, en soms duurt dat maar 1 dag, soms een hele week tot er iets tilt slaat en de hoofdpijn omslaat in migraine. Soms komt er ook geen aanval en trekt de hoofdpijn gewoon weg. Waarom ik daar nu over begin?? Omdat ik deze morgen met zo'n rare kop wakker waar geen Dafalgan maar ook geen Zomig (tegen migraine) vat op krijgt. duimen dus dat het gewoon over gaat, en dat ik zaterdag wakker mag worden met een "joepie, géén hoofdpijn :dancer: :cheer: "!! Oh jee, is't nog altijd geen zaterdag??? Als we nu eens konden toveren he en vrijdag deze week gewoon wegknippen zodat het ineens maar 1 keer slapen meer is!!!!!
I wanna :party: !!!!!!!!!

Bewerkt door Lut, 28 februari 2013 - 22:13.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1178 Geplaatst 28 februari 2013 - 22:19

Vind je enthousiasme altijd zo "aanstekelijk", Lutje !!!! :eDance: :eDance:

Ik duim mee dat je zaterdag mag opstaan zonder migraine...en dat je ten volle kan genieten van een mooi dagje !!!!!!! Samen met alle KS-ertjes !! :cheer: ;)

En ook ik hoop op een dagje zonder al te veel "gezondheidsprobleempjes".... ;)

We gaan er gewoon voor......!!! :loveshower: :party:

Bewerkt door Mauro, 28 februari 2013 - 22:24.

Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#1179 Geplaatst 28 februari 2013 - 22:19

hooo Lut ik hoop dat je echt zaterdag opstaat en joepie kunt roepen!

Als we vrijdag skippen heb ik niets om mee te nemen :help:  maar het is wel een leuk gedacht :eDance:

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#1180 Geplaatst 28 februari 2013 - 22:38

Ik ga morgen of zaterdag nog gauw naar de winkel, heb eigenlijk weinig zin om zelf iets te maken :oops:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#1181 Geplaatst 28 februari 2013 - 23:40

Sabine, ik zie dat je in de potluck sushi heb ingevuld

:eDance: :eDance: :eDance:  ik ben zot van sushi, met sojasaus en wasabi? :)

Geplaatste afbeelding

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1182 Geplaatst 01 maart 2013 - 00:00

juij :cheer: , nog 1 dag werken en 2 keer slapen en 't is zover :eDance: :dancer:
Ik ben hier zoals in  't echt maar ik ben geen babbelkont....

we kennen elkaar wel hier, maar hier is het ook telkens antwoorden op iets of commentaar over de actualiteit...

gelukkig hebben we een gemeenschappelijke interesse: on,ze katjes :lol2: :paw

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1183 Geplaatst 01 maart 2013 - 00:06

Bekijk berichtLut, op 28 februari 2013 - 22:13, zei:

Ik voel me er niet stressy van, altijd gemakkelijk kontakten gelegd. Ik ben er ook zo eentje waarvan iedereen zegt "je bent precies zoals ik me voorgesteld had!", een open boek dus! Enne zoals al eerder vermeld: een echt "babbelgat"!! Lachen en tetteren, daar kan ik enorm van genieten!

We zijn nu nog aan zee, en blijven tot vrijdag late namiddag.

Als we nu eens konden toveren he en vrijdag deze week gewoon wegknippen zodat het ineens maar 1 keer slapen meer is!!!!!
I wanna :party: !!!!!!!!!

Ha Lut, we zijn ook aan de zee :)
zelfs niet ver van elkaar he

hopelijk is de hoofdpijn weg, we zullen een kaarske doen branden, dat de hoofdpijn volledig riebedebie is!!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#1184 Geplaatst 01 maart 2013 - 08:19

Euhmmmm excuseer dame (s) mag ik nog eens een (mss overbodig) vraag stellen: Kunnen we iets opwarmen zoals vorig jaar?
Toen waren er toch van die plaatwarmhouders of hoe noem je dat? " Chauffe- plats ...
Of heb ik daar weer overgelezen? Koude pasta is niet lekker.

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#1185 Geplaatst 01 maart 2013 - 08:44

Koude pasta kan best lekker zijn hoor Kiki ;)

Jongens, ik heb er zin in. Maar eerst vrijdag hoor! Daar geniet ik ook altijd zo van! Mijn vrije dag, hoef niet te werken :)
en ik wil nog een paar dingen in huis doen en heb een paar andere dingen ook nog op de agenda. Dusse, morgen is vroeg zat ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: ks party