Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

Tijgerkatje te Vilvoorde

Vilvoorde tijger kater bang

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 04 januari 2013 - 13:26

Hallo iedereen,

Het gaat hier niet over mijn katje, Nel, maar wel over de kater van een vriendin, Protteke.

Hij is vrij schuw naar onbekende mensen toe, dus we kunnen ons moeilijk inbeelden dat iemand hem in huis heeft genomen. Overdag liep Protteke buiten, ging enkel naar huis om te eten en te slapen.

Rond Kerstmis is hij echter niet meer naar huis gekomen. Ze hebben de hele omgeving afgezocht maar niets te vinden ... Er waren rond die tijd wel veel kinderen met bommetjes aan het gooien dus het zou kunnen dat hij het op een lopen heeft gezet.

Een foto heeft ze jammer genoeg niet.

De onzekerheid is heel erg moeilijk te dragen voor mijn vriendin dus indien iemand nieuws heeft, goed of slecht, bedankt om me dan een PB te sturen.

Alvast heel erg bedankt !

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 04 januari 2013 - 13:33

Er is een facebookgroep: Belgische asieldieren zoeken een gouden mandje.
Daar zitten een paar asiels van het brusselse bij.

Misschien eens kijken daar?

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 januari 2013 - 13:37

Zullen we doen, bedankt Evyke81 :cat

snoupyke
snoupyke
  • 386 berichten

#4 Geplaatst 04 januari 2013 - 14:25

Bekijk berichtPegske, op 04 januari 2013 - 13:26, zei:

Hallo iedereen,

Het gaat hier niet over mijn katje, Nel, maar wel over de kater van een vriendin, Protteke.

Hij is vrij schuw naar onbekende mensen toe, dus we kunnen ons moeilijk inbeelden dat iemand hem in huis heeft genomen. Overdag liep Protteke buiten, ging enkel naar huis om te eten en te slapen.

Rond Kerstmis is hij echter niet meer naar huis gekomen. Ze hebben de hele omgeving afgezocht maar niets te vinden ... Er waren rond die tijd wel veel kinderen met bommetjes aan het gooien dus het zou kunnen dat hij het op een lopen heeft gezet.

Een foto heeft ze jammer genoeg niet.

De onzekerheid is heel erg moeilijk te dragen voor mijn vriendin dus indien iemand nieuws heeft, goed of slecht, bedankt om me dan een PB te sturen.

Alvast heel erg bedankt !

Peggy zit ze nergens opgesloten in een tuinhuisje of zo zet het anders eens op Facebook DierenVriendenGroup en op binnenGeplaatste afbeelding wie weet .Ik zal ook uitkijken als ik in vilvoorde ben....En hoe gaat het nu met nelleke... :catwalk

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 04 januari 2013 - 14:58

Bedankt Snoupyke :cat
Met Nelleke gaat het supergoed, het is een heel aanhankelijk katje geworden, ongelooflijk !
En tegelijkertijd is het een zotte muts, echt een heel leuk karakter :jump:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist, Vilvoorde tijger kater bang