Spring naar inhoud

- - - - -

Katje in on hold hoe verloopt het bij de lading en de recuperatie van het kitten?

on hold Abessijn air france

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 11 januari 2013 - 22:44

Je moet op voorhand aangeven dat er dieren meevliegen enz.  Had ik iemand gevonden die meevloog naar Frankrijk en die voormij het katje wil inboeken, dan zou ik dolgelukkig zijn maar hoe begin je eraan om iemand te vinden die vanuit Toronto naar Parijs vliegt ?
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

BestCoonsEver
BestCoonsEver
  • 1.334 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 12 januari 2013 - 16:46

ik heb ergens gelezen dat je mag ook 2 in de cabin meehebben als ze in een vervoerbak zitten en samen niet meer dan 8kg wegen.. Maar dat is misschien enkel binnen Europa.

Bewerkt door BestCoonsEver, 12 januari 2013 - 16:47.

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 06 februari 2013 - 23:39

Indien je zelf meevliegt komt het katje naar de bagage terminal en wordt samen met de oversized bagage geplaatst je neemt het mee en dat is het.
Maar de katjes zijn uitelndelijk niet meegekomen en komen zo tegen 19 februari naar Parijs dat wordt natuurlijk weer stressen.

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: on hold, Abessijn, air france