Spring naar inhoud

- - - - -

Klein wondje aan de neus

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 21 februari 2009 - 12:12

Heyhey,

Het gaat eens niet over mijn kat, wel mijn kat heeft het eigenlijk ook een beetje gehad (zie Yumi bij mijn foto's als ze haar poot uitsteekt, kun je een klein wondje opmerken aan haar snoet). Hoe ze er is aangeraakt is een echt raadsel voor ons, maar het is gelukkig volledig weggeraakt.
Nu, een collega van mij heeft ook iets gelijkaardigs voor met haar HTK'tje. Ze beschrijft het als volgende: het haar tussen de snoet en mond (verticaal gezien) is weg, ook het streepje dat je normaal gezien altijd ziet, is ook niet zichtbaar. Het zou ook rood zien en hij likt er voortdurend aan. Zij denkt aan een infectie of dergelijke, maar volgens mij kan het ook gewoon van uit te schuiven zijn of te vechten ofzo o.a. Nu was mijn vraag of hier nog iemand ervaring mee heeft gehad en of ze zich zorgen moet maken, al dan niet?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 21 februari 2009 - 15:26

Pff..vind het niet makkelijk om het me deftig voor te stellen eigenlijk. Ik ben niet zo goed om me dingen voor te stellen..maar ik denk niet dat ik er ervaring mee heb..sorry!

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#3 Geplaatst 21 februari 2009 - 15:38

Geen ervaring mee

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 21 februari 2009 - 16:10

ik denk dat het geen kwaad kan, zolang de kat het zelf proper houdt. dan zal het wel genezen. indien het zou veretteren en ontstoken, zou ik wel naar de da gaan.

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#5 Geplaatst 21 februari 2009 - 18:53

Ik heb hier ook geen ervaring mee

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 22 februari 2009 - 13:19

Een beetje verzachtende creme opbrengen kan helpen, al likt die dat dan wss direct weg.

Voor de rest zou ik gewoon zeggen: als het maar niet weg wilt gaan even de da raadplegen. Want het kan bv. ook een allergie zijn.