Spring naar inhoud

- - - - -

Nessy mag ok nog eens op de foto

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#1 Geplaatst 06 januari 2013 - 20:34

Het moeten altijd de poezen niet zijn die op de foto mogen;en daarom heb ik ons Nessyke nog eens getrokken want ze is al ferm groot aant worden!Op 3 jaar tijd van 20cm lang naar 1m 30cm.Een beetje te veel met licht getrokken

Bijgevoegde thumbnails

• Afb0493.jpg
  • Afb0487.jpg
  • Afb0489.jpg

Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#2 Geplaatst 06 januari 2013 - 20:41

:scared:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 06 januari 2013 - 21:13

Dat is eens iets anders maar ik heb het liever toch niet in huis hoor. :trance:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 06 januari 2013 - 22:10

Brrrr, ze is inderdaad groot (geworden) :lachen:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 06 januari 2013 - 22:35

Heel mooie foto's...maar ik heb er toch een beetje schrik voor... :help: ;) :)
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#6 Geplaatst 07 januari 2013 - 01:39

:d Ze is zeker groot geworden , maar kunnen ze niet tot 3 m lang worden ? Ik dacht van wel ! Hoe groot is jouw terrarium ?
Geplaatste afbeelding

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 07 januari 2013 - 01:45

:scared: zou toch niet gerust zijn met zo'n beestje in huis :scared: :help:

ieder zijn ding natuurlijk, zolang nessy maar braaf is :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 07 januari 2013 - 12:29

:) :)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#9 Geplaatst 07 januari 2013 - 13:35

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 07 januari 2013 - 01:39, zei:

:d Ze is zeker groot geworden , maar kunnen ze niet tot 3 m lang worden ? Ik dacht van wel ! Hoe groot is jouw terrarium ?
Ja ze is zeker al groot geworden.Normaal worden ze ongeveer 1m 50cm.Het is een korenslang hé.Nog een beetje groeien en verdikken.Het terrarium is 1m op 50cm.Ze passen zich ook wel aan,aan de grootte van het terrarium.Nu gaat ze wel vervellen want haar huid is al dof,en ogen beginnen al wat wit te worden
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#10 Geplaatst 08 januari 2013 - 00:45

:d Zijn er ook meer gele korenslangen , heb er zulke gezien in een reptielenshop , die waren toch bijna 3 m , ik vind slangen fascinerende beestjes !!!
Geplaatste afbeelding

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#11 Geplaatst 09 januari 2013 - 17:34

Bekijk berichtCasper-Cartouche, op 08 januari 2013 - 00:45, zei:

:d Zijn er ook meer gele korenslangen , heb er zulke gezien in een reptielenshop , die waren toch bijna 3 m , ik vind slangen fascinerende beestjes !!!
Die gele slangen die je meestal ziet zijn pythons,en die kunnen inderdaad 3m lang worden.Maar dat zou ik zelf niet in huis willen!Het zijn tenslotte wurgslangen.Veel mensen denken dat een slang daar maar gewoon in het terrarium zit,maar als ge die beestjes observeerd zijn het inderdaad fascinerende dieren! ;)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 09 januari 2013 - 18:31

Ik vind slangen ook best mooi om naar te kijken, fascinerend.
En ja sommige mensen verklaren ons ook voor gek met onze katten en zouden er zelf nooit willen, laatstaan in huis houden.
Ik hou van alles wat leeft en wat natuur inhoudt en ik vind haar prachtig. :loveshower:

Geplaatste afbeelding