Spring naar inhoud

- - - - -

Verloren maandag

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#31 Geplaatst 08 januari 2013 - 01:21

Bekijk berichticebabe, op 07 januari 2013 - 18:30, zei:

Ik ben het daar mee eens,ik lust worstenbroodjes gelijk 'zot' maar met echte worst in,moeilijk te vinden....mijn moeder bracht dat ook mee en als we dan gedaan hadden met het avondeten,dan kregen we dat als 'dessert' !
Ik ga terug foto's op de site plaatsen van Smokey en Pablo(hij is groot geworden,Pablo!!!!)
,sorry,nu heb geen batterijen niet meer voor de camera aan te zetten ,sorry mensen,je hebt het nog te goed van mij!!!!

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#32 Geplaatst 08 januari 2013 - 01:51

Bekijk berichticebabe, op 08 januari 2013 - 01:21, zei:

,sorry,nu heb geen batterijen niet meer voor de camera aan te zetten ,sorry mensen,je hebt het nog te goed van mij!!!!
:d Wij waren al aan het wachten op de foto's hoor !!! :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 08 januari 2013 - 15:01

hir ist elke maandag een verloren maandag maar krijg nooit een appelbol of worstenbroodjes :cry: :cry: :cry:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 08 januari 2013 - 16:23

Bekijk berichtgrumpje, op 07 januari 2013 - 15:12, zei:

apart... hier hebben we wel appelbeignets.. zal ongeveer hetzelfde zijn qua smaak... denk ik dan .. lekker

Ik vind ze helemaal niet vergelijkbaar met apelbeignets eigenlijk hoor, appelbol vind ik veel lekkerder ;)

Bekijk berichticebabe, op 07 januari 2013 - 18:30, zei:

Ik ben het daar mee eens,ik lust worstenbroodjes gelijk 'zot' maar met echte worst in,moeilijk te vinden....

Hier vind je met verloren maandag enkel die met echte worst, hier zijn die met curryworst heel moeilijk te verkrijgen.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag