Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn beestjes in het zonnetje

hond huisdieren

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 07 januari 2013 - 17:58

Ik ben een enorm zondagskind en daar ben ik me weldegelijk bewust van, toch heeft iedereen wel eens mindere fases en dan leer je alles om je heen nog meer waarderen.

Vandaag was een heerlijke hang dag, niet helemaal fit maar er toch intens van genoten en waarom? Omdat ik geweldige beestjes en een fantastische man heb.

Zoals elke dag is het eerste wat ik zie mijn geweldige hondje..
Mijn trouwe viervoeter die de trouwheid zelf is. Elke dag komt hij vrolijk naar me toe gestormd en hoewel het op een gegeven moment gewoon moet worden, smelt ik nog elke keer als hij me aankijkt met zijn warme bruine oogjes.
Mijn kleine beschermer, die me geen seconde uit zijn oog laat.
We hebben hem gehaald uit het asiel, en geen seconde spijt van gehad.. Het is een van de liefste en trouwste dieren die ik ooit ben tegen gekomen.

Natuurlijk ook mijn lieve katjes. Als eerste mijn mooie Teun.. Hoewel ze een pittige dame is en zeker niet altijd even makkelijk, voel ik me altijd heel speciaal als ze 's avonds lekker tegen me aan kruipt en nauwelijks hoorbaar spint.
Als ze haar zin niet krijgt begint ze te stamvoeten, waar wij dan hartelijk om moeten lachen.
Van een lelijke katje onder de vlooien is ze uitgegroeid tot een prachtige madam, met karakter

Mijn lief klein Marietje is de rust zelve, vraagt bijna nooit aandacht, maar geniet er zichtbaar van als je dat haar geeft. Vreemden mag ze niet, maar kom je vaker, dan komt ze heerlijk bij je liggen.
Ze is het het katje van mijn mannetje geworden en als ik die 2 zie smoezelen... :loveshower:

Last but not least mijn geweldige fritske, mijn luid spinnend mannetje... Als ik me ook maar een seconde niet lekker voel komt hij en mijn hondje lekker bij me liggen. Vanaf het moment van zijn geboorte was hij speciaal voor me.. een eigenwijs, rotzooiend, te druk, maar ooh zo leuk mannetje die zoveel rottigheid uithaalt dat je hem af en toe achter het behang kan plakken, maar wel met een lach.

Zo moest gewoon even gezegd worden! ;)
Ik ben knettergek op mijn beestjes :dancer:

Ik niet echt van zwemmen, maar als
jep 010.JPG

008
2012 11 04 09.37.55

beessies 062.JPG
145.JPG

laatste dag met Juulke
74624 166460060056507 100000775438313 277261 6018653 n

Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:22

Wat een schatjes :love3:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:24

Je hebt ook reden om gek te zijn op je diertjes, ze zijn ook zo mooi en ze kijken ook oh zo schattig! Wat had dat zwart witje daar uitgespookt? En die foto van dat babypoesje, zo lief!!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:30

het zijn dan ook stuk voor stuk schattige diertjes.
Mijn leven zou ook niet compleet zijn zonder dieren om me heen ;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#5 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:32

mooie dieren en mooie foto's
Is je hond een Duitse scheper of een mengeling van duitse scheper en nog een ander ras? Ik zie het niet zo goed aan de onderkant.
Ik heb indertijd ook een duitse scheper uit het asiel gehaald en dat is al een heel trouw en beschermend ras maar als ze uit het asiel komen is dat nog honderd keer meer vind ik
Ze zijn je  echt dankbaar dat je ze geadopteerd hebt en laten dat iedere dag ook zien
Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:35

lathyrus, op 07 januari 2013 - 18:32, zei:

mooie dieren en mooie foto's
Is je hond een Duitse scheper of een mengeling van duitse scheper en nog een ander ras? Ik zie het niet zo goed aan de onderkant.
Ik heb indertijd ook een duitse scheper uit het asiel gehaald en dat is al een heel trouw en beschermend ras maar als ze uit het asiel komen is dat nog honderd keer meer vind ik
Ze zijn je  echt dankbaar dat je ze geadopteerd hebt en laten dat iedere dag ook zien

Het is een kruising tussen een herder en een border collie :)
Hier staat zijn verhaal Sjefke

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#7 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:37

ah, ik dacht het al dat het een kruising was maar ik wist het niet zeker, t is niet zo heel duidelijk op de foto's
Wat voor karakter heeft Jefke dan?
Overwegend duitse scheper of overwegend border collie of toch een mengeling van beiden?
Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 07 januari 2013 - 18:43

lathyrus, op 07 januari 2013 - 18:37, zei:

ah, ik dacht het al dat het een kruising was maar ik wist het niet zeker, t is niet zo heel duidelijk op de foto's
Wat voor karakter heeft Jefke dan?
Overwegend duitse scheper of overwegend border collie of toch een mengeling van beiden?

Een echte mengeling
Het enorm beschermende en trouwe van een herder (hoeewel collies dat ook hebben)
De power van een collie, onuitputtelijk... als je uren met hem wandelt dan wilt hij nog door gaan..
Het is gewoon een droomhondje

Maar ik vind collies en herder qua karakter niet enorm verschillen... het zijn beide echte mensenhonden die willen werken :)

Geplaatste afbeelding

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#9 Geplaatst 07 januari 2013 - 19:02

Zo schattige fotos van je lieve beestjes!je mag er fier op zijn! :love: :catrollover
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 07 januari 2013 - 19:42

En dit noemen ze een hartverwarmend, positief verhaal, ik krijg het er warempel een beetje warmer van.
Zoals jij de dingen vertelt voel ik het ook dikwijls.
Soms word ik ineens overstelpt met een enorm geluksgevoel, gewoon...ik kijk naar m'n diertjes en ja hoor, ik zou bijna janken van geluk.
Er zijn natuurlijk nog andere dingen waar ik happy van word maar m'n katjes en woefke zijn meestal de oorzaak.
Goed gedaan Britt! :duim: :duim:
En super leuke foto's van je schatjes! Ze zijn om op te eten! :love4: :love4:

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 07 januari 2013 - 20:09

Dank je iedereen... en kiki voor jou zoals altijd een dikke knuffel :hug:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#12 Geplaatst 07 januari 2013 - 20:13

Wat een leuke dierenbende heb je!!! :heart: En fantastisch dat je er zo van geniet!! :thumb:

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 08 januari 2013 - 08:47

prachtige foto's :loveshower: super dat je zo van hen geniet :thumb:
banner

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 08 januari 2013 - 11:11

De warmte en de liefde lees je echt goed in je bericht, je diertjes hebben dan ook heel veel geluk met jouw als hun vrouwtje.
Leuke diertjes heb je. :love4:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 08 januari 2013 - 16:49

:) :) :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: hond, huisdieren