Spring naar inhoud

- - - - -

Revitaliser

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 07 januari 2013 - 22:17

Heeft er hier iemand een revitaliser?
Zijn jullie er tevreden van?
Welke raden jullie aan?

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 07 januari 2013 - 23:44

Ik heb zo eentje van bij blokker, of het echt de lucht reinigt geloof er niks van, wat het wel doet is de lucht bevochtigen en je kan er een geurtje aan toevoegen zoals jasmijn of lavendel....
Er zit ook zo een lamp in die verandert van kleur, het enige nadeel is dat die dingen toch lawaai maken en na een tijdje is die deksel moeilijk te reinigen want je kan er niet tss in gaan.
Als je echt een lucht reiniger wil zal je toch een duur toestel moeten aanschaffen met filters in.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 08 januari 2013 - 02:31

ik heb dat vroeger zo'n fresh air globe van televisie, en daar was ik nog het meest tevreden van. helaas is het snoer van de adapter stuk :(
voor het moment is het de revitalisator (met als deksel zo'n schelp) en lucht reinigen doet het volgens mij niet echt, maar ik doe er altijd een scheut mr proper met febreze in, en dan ruikt het lekker fris!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 08 januari 2013 - 10:28

Om een geurtje in huis te hebben vind ik die toestellen best oké, maar echt lucht zuiveren denk ik persoonlijk ook niet dat het doet. Ik kocht het destijds op aanraden van de gedragstherapeut die ik voor ons Maltezertje contacteerde, de geur Jasmijn zou rustgevend zijn.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 08 januari 2013 - 10:51

Peggy@ ik doe er ook jasmijn of lavendel in dat is rustgevend en ik merk het aan de poezels ook hoor.
Voor de rest werkt die niet luchtzuiverend zoals ze ons van op de tv willen laten geloven.

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 08 januari 2013 - 12:11

Ik zou het vooral kopen omwille van mijn allergieen (ook aan poezels, maar ook huisstofmijt, hooikoorts,...)
Dus daarvoor zou het dan niet echt een oplossing zijn?

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 08 januari 2013 - 13:45

Nee dat helpt niet om stof uit de lucht te halen, dan moet je echt een zuiveringsapparaat kopen met filters in en die zijn niet goedkoop.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 08 januari 2013 - 14:57

Jana_23, op 08 januari 2013 - 12:11, zei:

Ik zou het vooral kopen omwille van mijn allergieen (ook aan poezels, maar ook huisstofmijt, hooikoorts,...)
Dus daarvoor zou het dan niet echt een oplossing zijn?

dan moet je alles ook met natuurlijke vezels verwijderen zoals tapijten ed .. alleen systhetische vezels gebruiken .. afkuisen met nat ed.. en zon revalisator haalt geen dingen uit de lucht dan moet je naar luchtreinigers gaan...