Spring naar inhoud

- - - - -

Azarro houdt niks binnen

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 07 januari 2013 - 23:06

Azarro heeft zijn avondeten volledig overgegeven, daarnet nog wat gegeten en dat is er ook uitgekomen....? Hij heeft blijkbaar wel eetlust maar zijn maagje verdraagt het niet. :trance:

Wat moet ik nu doen?  Afwachten tot morgen?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 07 januari 2013 - 23:10

Hier hetzelfde met Mauroke !! Hij heeft daarnet ook moeten overgeven en toch wil hij blijven eten en drinken... :catscratchhead :catnoknow

Bij Mauro zat er wel een serieuze haarbal bij...dus heb hem even de snoepjes gegeven "anti-haarbal"... ;)

Ik ga nog even afwachten tot morgen want hij is anders heel normaal in zijn gedrag...hoop dat het bij Azarro ook zoiets is... :pray: :pray:

Hoop dat het bij Azarro ook enkel éénmalig is...ik zou nog even afwachten tot morgen ....ga ik ook doen !!

Hier duimen we mee voor lieve Azarro dat het niets ernstig is... :pray: :heart:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 07 januari 2013 - 23:37

Hou het in het oog, hier hebben er een paar het ook gehad zal zo iets zijn als een griepje. Vooral zien dat hij blijft drinken en eten en geen koorts krijgt. Anders ga je best morgen naar de da.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 08 januari 2013 - 00:50

kan een haarbal zijn Jessie , geef je hem haarbalsnoepjes? morgen niet beter is toch even nr de da :hug:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 08 januari 2013 - 11:13

Hoe gaat het vandaag met Azarro?

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 08 januari 2013 - 22:07

Goh echt raar, hij gedraagt zich niet ziek, deze morgen en in de namiddag niet moet overgeven, hiernet weer al zijn avond eten eruit :s :s :s

Naar DA morgen?  Heb hem nu net haarbal pasta gegeven...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 08 januari 2013 - 22:28

Hoe is zijn stoelgang? Zeker dat hij geen verstopping of zo heeft?
Schrokt hij zijn avond eten niet te snel op, soms durft Floris dat ook al eens doen en dan ligt het er twee minuten later terug allemaal uit.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 08 januari 2013 - 22:37

Dat weet ik niet.... we houden dat eigenlijk niet bij :trance:   Moeten ze daarvan overgeven?

Hij heeft dat nog nooit gehad, mss toch een buikgriepje?

Mijn vriend gaat er voor alle zekerheid morgen mee naar de DA.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 08 januari 2013 - 22:52

Ocharme Azarro...hopelijk is het een gewoon buikgriepje en is hij er gauw terug bovenop...hier duimen we alvast  !!! :duim: :duim: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Londen_*
Guest_Londen_*

#10 Geplaatst 08 januari 2013 - 23:02

Hier heeft  één van de twee sinds gisteren ook last van overgeven met haarballen. Hetzelfde hier ze is nog speels en veel eetlust en het gaat de hele dag goed enkel s avonds heeft ze er last van...
Als het niet beter is hier ook bezoekje bij DA.

Hopelijk is je poezel snel beter!  :d

Bewerkt door Londen, 08 januari 2013 - 23:03.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 08 januari 2013 - 23:04

blijkbaar zit het toch onder de poezen.... het is dan wel raar dat ze er enkel s'avonds last van hebben e :s

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 08 januari 2013 - 23:07

Jessie_A&A, op 08 januari 2013 - 23:04, zei:

blijkbaar zit het toch onder de poezen.... het is dan wel raar dat ze er enkel s'avonds last van hebben e :s

Vandaag heeft Mauro niet meer moeten overgeven...maar ik blijf hem goed in de gaten houden...!! ;)
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 09 januari 2013 - 10:03

Mauro, op 08 januari 2013 - 23:07, zei:

Vandaag heeft Mauro niet meer moeten overgeven...maar ik blijf hem goed in de gaten houden...!! ;)

Super dat Mauro erbovenop is :party:

De dierenarts komt toch ff langs in de voormiddag...  Wil zeker zijn dat er niks ergs is.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 09 januari 2013 - 10:33

Dierenarts net langsgeweest, zijn maag en darmen zijn volledig verstoord door een haarbal, hij heeft nu een spuitje gekregen en we moeten vanvond een vierde motilium geven.

Ocharme hij was weer doodsbenauwd, zelf in zijn vertrouwde omgeving, hij heeft echt een trauma van de dierenarts gekregen sinds zijn heupoperatie :s