Spring naar inhoud

- - - - -

kitten al sinds september diarree

• Log in om te reageren
313 reacties op dit onderwerp
Mister B.
Mister B.
  • 335 berichten

#286 Geplaatst 18 februari 2013 - 17:50

Same here,ge gaat van mij ook gene LAST meer hebben.

Bewerkt door Mister B., 18 februari 2013 - 17:52.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#287 Geplaatst 18 februari 2013 - 18:04

Bekijk berichtROSETTA, op 18 februari 2013 - 17:14, zei:

Ik wil inderdaad alleen maar helpen en als je nog geen rauw hebt geprobeerd moet je hier al niet van de daken zitten roepen dat dit slecht is voor katten met een darmontsteking want je weet het dus niet en u da is er zowieezo niet voor.
Mijn da vermoede ook dat mijn ragdolls door de diaree en door steeds die verandering van voeding juist door de diaree een darmontsteking hadden gekregen en dus kregen ze antibiotica en het ging van kwaad naar erger door de antibiotica  en dus ben ik er mee gestopt en heb hun kvv gegeven en dat hielp dus wel.
Maar het is duidelijk dat er mensen zijn tegen  rauw  en het niet willen proberen maar zeg niet dat het slecht is als je het niet eens geprobeerd hebt.

je schijnt niet te snappen dat ne keer een darmontstekingske krijgen niet hetzelfde is dan chronische aandoening van de  darmen
Ik mag niet zeggen dat je niet weet of het goed is voor chronische darmontstekingen omdat ik het nog niet geprobeerd heb
Maar jij hebt geen kat met chronische darmontstekingen toch en een slechtwerkende pancres en reflux en t zuur en verteringsproblemen dus hoe kan jij dan verklaren dat rauwvoer werkt voor die dingen?
En terwijl wij voeder gevonden hebben dat doet wat het hoort te doen moet ik mijn manneke dan toch maar het risico laten lopen om weer een opflakkering te laten krijgen want hé, een ander zegt dat ik dat moet proberen...
Ik denk het niet nee
Bovendien zou hij het  toch niet gekauwd krijgen ook, dus wat moeten we dan doen...
En als er hier al tig keer over dat rauwvoeder is beziggezeten en topicstartster wil het niet proberen stop dan over dat rauwvoeder tegen haar, dan help je haar niet met je suggesties, dan zit je haar gewoon wat op te dringen waar ze helemaal geen zin in heeft
Zij heeft het volste recht, voor de zoveelste keer, om advies naast zich neer te leggen en om te doen wat haar het beste lijkt

Bekijk berichtMister B., op 18 februari 2013 - 17:50, zei:

Same here,ge gaat van mij ook gene LAST meer hebben.

Amai, dat is nog bijtijds toch, als de mensen niet meer willen komen omdat ze het beu zijn dan ga je eindelijk stoppen

Bekijk berichtROSETTA, op 18 februari 2013 - 17:23, zei:

Ik dacht niet dat ik u advies gegeven heb want u poezel heeft andere problemen en het is dus niet gezegt dat George dit ook heeft!
De kvv wat ik mijn ragdolls geef daar kan ik zelfs van eten het is precies americain dus zeer goed van kwaliteit maar ja  u da zijn brokjes dat is natuurlijk super kwaliteit en wij geven onze poezels troep en daarom doen ze het zo goed!
Je moet ook niet aan een moderator vragen om in te grijpen  omdatsommige  dingen zeggen die je liever niet hoort maar geen nood ze moeten niet ingrijpen leg jij het maar uit dit is mijn laatste advies in deze topic.

nee, is het niet  gezegd dat george dit ook heeft, lees de laatste post van topicstartster dan ne keer.
Er was sowieso een mogelijkheid dat het manneke het had aangezien topicstartster ondertussen ook al een heel parcours heeft afgelegd dat ik herken want k heb het zelf ook mogen afleggen plus nog wat extra erbovenop
Als je niet weet wat het is kan je eigenlijk geen advies geven hé en er op staan dat mensen het volgen, want je weet gewoon niet wat het probleem is en je slaat er een slag naar

Bewerkt door lathyrus, 18 februari 2013 - 18:01.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#288 Geplaatst 18 februari 2013 - 18:18

Rossetta probeer je ne keer even in de schoenen te zetten van topicstartster en hoe zij zich voelt als ze hier te horen krijgt dat ze niet t beste voorheeft met haar beestje en een slecht baasje is ook nog terwijl ze alles doet wat ze kan om haren george beter te maken.
Hoe zou jij je voelen als ik constant tegen jou zit te zeggen dat je geen vers mag geven in de vorm van worsten want dat dat volgens mijn dierenarts geen goeie kwaliteit is maar dat je aan de slag moet met echt vers
En jij antwoordt me dat je die  worsten wel goeie kwaliteit vindt en je niet wil veranderen
En ik zit je daarna nog twintig keer rond de oren te slaan met "jamaar, die worsten zijn niet goed, je moet echt vers en je bent maar een slecht baasje en je hebt niet het beste voor met je dieren als je niet echt vers geeft" en ik blijf  dat maar herhalen tot in den treure terwijl jij me al lang duidelijk hebt gemaakt dat je bij je gedacht  blijft.
Zou het jou niet  tegensteken?
En zou jij niet nogal gekwetst zijn dat ik jou beschuldig van een slecht baasje te zijn die niet het beste voorheeft met haar beestjes gewoon omdat jij mijn advies niet wil opvolgen?
Het is niet dat de moderators moeten ingrijpen omdat er iets  gezegd wordt dat men niet wil horen, het is dat de moderators toch mogen ingrijpen als men maar blijft doorbomen en blijft doorbomen over t zelfde en men topicstartster nog wat verwijten zit te maken erbovenop gewoon omdat ze bepaald advies niet wil volgen
Als men blijft doorbomen vind ik dat harrasement (ik kan niet op t nederlandse woord komen , sorry) en er is een moderator toch komen zeggen om te stoppen over dat rauw maar toch bleef men nog doorbomen...
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#289 Geplaatst 18 februari 2013 - 18:27

Bekijk berichtlathyrus, op 18 februari 2013 - 18:04, zei:

je schijnt niet te snappen dat ne keer een darmontstekingske krijgen niet hetzelfde is dan chronische aandoening van de  darmen
Ik mag niet zeggen dat je niet weet of het goed is voor chronische darmontstekingen omdat ik het nog niet geprobeerd heb
Maar jij hebt geen kat met chronische darmontstekingen toch en een slechtwerkende pancres en reflux en t zuur en verteringsproblemen dus hoe kan jij dan verklaren dat rauwvoer werkt voor die dingen?
En terwijl wij voeder gevonden hebben dat doet wat het hoort te doen moet ik mijn manneke dan toch maar het risico laten lopen om weer een opflakkering te laten krijgen want hé, een ander zegt dat ik dat moet proberen...
Ik denk het niet nee
Bovendien zou hij het  toch niet gekauwd krijgen ook, dus wat moeten we dan doen...
En als er hier al tig keer over dat rauwvoeder is beziggezeten en topicstartster wil het niet proberen stop dan over dat rauwvoeder tegen haar, dan help je haar niet met je suggesties, dan zit je haar gewoon wat op te dringen waar ze helemaal geen zin in heeft
Zij heeft het volste recht, voor de zoveelste keer, om advies naast zich neer te leggen en om te doen wat haar het beste lijkt

Amai, dat is nog bijtijds toch, als de mensen niet meer willen komen omdat ze het beu zijn dan ga je eindelijk stoppen

nee, is het niet  gezegd dat george dit ook heeft, lees de laatste post van topicstartster dan ne keer.
Er was sowieso een mogelijkheid dat het manneke het had aangezien topicstartster ondertussen ook al een heel parcours heeft afgelegd dat ik herken want k heb het zelf ook mogen afleggen plus nog wat extra erbovenop
Als je niet weet wat het is kan je eigenlijk geen advies geven hé en er op staan dat mensen het volgen, want je weet gewoon niet wat het probleem is en je slaat er een slag naar

Ik weet het niet maar jij weet het wel want volgens u heeft George ook al een chronishe darmontsteking terwijl het misschien gewoon een darmontsteking is door die diaree en door die verandering van voeding.Nogmals ik ben niet over u poezel advies aan het geven maar over George .
Geef jij maar advies want jij weet het toch allemaal zo goed .
Ik maak hier echt geen woorden meer aan vuil!

Geplaatste afbeelding

Guest_Tinepiene_*
Guest_Tinepiene_*

#290 Geplaatst 18 februari 2013 - 18:36

Ga alsjeblieft geen ruzie maken, dat was absoluut niet mijn bedoeling! Ik heb toch gezegd dat ik ALLE adviezen en hulp waardeer. Ik heb het gewoon even gehad. Ben moe en emotioneel. En ja ik voelde mij aangevallen, dat blijft een feit, maar dat zijn ook de emoties en vermoeidheid.

Ik dacht ik kom toch nog even piepen en dan lees ik dit.

Vlieg elkaar nu niet in de haren. Iedereen zijn eigen mening.

Ik hou jullie wel op de hoogte van George, geen zorgen.

Het is mijn beslissing om even afstand te nemen en te zien hoe hij het nu met de adviezen van de DA van vandaag zal doen.
Ik dacht dat ik op een deftige manier afscheid had genomen en iedereen had bedankt, maar dat is blijkbaar zo niet overgekomen. Mijn excuses.

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#291 Geplaatst 18 februari 2013 - 18:39

En nu weer terug over George praten en niet meer heen en weer verwijten gaan maken.

aan ts

ik hoop dat de flagyl en de caro cat helpen en dat dit eindelijk de oplossing is voor jullie! Zelf hebben we minder goede ervaringen met carocat, maar als het helpt, dan helpt het! Dat zou voor jullie al zoveel rust geven :)

en ik hoop dat je toch hier op ks blijft komen

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#292 Geplaatst 18 februari 2013 - 20:33

Ik hoop ook dat je op KS blijft, vooral om nog veeeeeeeeeeeeeel foto's te plaatsen van je mooie George :)
Geplaatste afbeelding

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#293 Geplaatst 19 februari 2013 - 15:33

aan TS:
Allereerst hoop ik dat de flagyl en het nieuwe voer eindelijk de oplossing gaan zijn.

Ik heb dit topic vanaf het begin meegevolgd en geen wonder dat je er allemaal moe en emotioneel van bent geworden. Het probleem met George op zich lijkt me al enorm vermoeiend en dan nog de vele goed bedoelde adviezen waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet...
Het is hier nogal een zwaar topic geworden waar dingen in zijn gezegd die inderdaad aanvallend kunnen overkomen. Maar nergens in dit topic zegt er iemand dat je een slecht baasje bent en iedereen hier weet wel dat je het beste voor hebt met George.
Je moet het zeker ook eens bekijken langs de kant bekijken van de mensen die hebben zitten pushen om KVV te proberen. Zij willen ook alleen maar dat het probleem zo snel mogelijk opgelost geraakt, zowel voor George als voor jou en bij hun was kvv DE oplossing in een soortgelijke situatie... Als jij er rotsvast van overtuigd bent dat jij de oplossing voor iemands probleem hebt maar die persoon twijfelt dan probeer je die persoon toch ook te overtuigen?
Probeer het je dus niet aan te trekken, iedereen hier heeft de beste bedoelingen en weet dat jou situatie allesbehalve makkelijk is dus laten we hopen dat het einde nu snel in zicht is en dat je binnenkort, volledig uitgerust, kan genieten van mooie George zonder je constant zorgen te moeten maken. En dat je terug volop kan genieten van KS. :)

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#294 Geplaatst 19 februari 2013 - 15:42

@Tinuwyn... zo heb ik het persoonlijk ook altijd gelezen ! Eerlijk gezegd vind ik dat TS een goed kattenbaasje is, na zoveel miserie nog steeds elke dag liefdevol George zijn poep afwassen en hem graag zien.... er zijn er al voor minder op straat gedumpt.

Guest_Tinepiene_*
Guest_Tinepiene_*

#295 Geplaatst 08 maart 2013 - 12:42

Hallo allemaal,
Ik ben heel blij jullie te kunnen meedelen dat het goed gaat met George.
De Carocat van Gerda was helaas toch geen goed voer voor hem, dus hebben we hem opnieuw Sanabelle zonder graan gegeven. Sindsdien gaat het heel goed. HIj legt mooie worsten en ik hoef hem niet meer te wassen. De worsten zelf zijn wel nog plat, maar het is geen vloeibaar slijm meer. Het heeft vorm, heeft een normale kleur...
Nu geef ik hem een mengeling van Sanabelle en Taste of the Wild (ook zonder graan).
Hij krijgt geen medicatie meer, enkel nog probiotica (Promodulate) over zijn voer.
Het gaat nu al 2 weken goed!
Ik denk wel dat hij altijd zeer gevoelige darmen zal blijven hebben. Maar iedereen is blij met de vorderingen. Je merkt ook dat hij geen buikpijn meer heeft. En hij is blij natuurlijk dat hij niet meer na elk bakbezoek in bad moet :-)
Dus aan diegene in dit topic die Sanabelle zonder graan heeft aangeraden, ik weet helaas niet meer wie het was, maar ik wil je zo hard bedanken! Je hebt ons leven veranderd!
Groetjes!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#296 Geplaatst 08 maart 2013 - 12:46

goed nieuws! gefeliciteerd! :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#297 Geplaatst 08 maart 2013 - 12:47

Supergoed nieuws Tine!
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#298 Geplaatst 08 maart 2013 - 13:38

super !!!!!!

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.287 berichten

#299 Geplaatst 08 maart 2013 - 13:55

:d   Dat moet een fijn gevoel geven voor jullie beiden ...ben blij voor je dat George het zo goed doet Tineke ...
  Dikke knuffels aan George van zijn broertje Da Vinci !!!
Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#300 Geplaatst 08 maart 2013 - 14:38

Oh wat een goed nieuws voor jullie.
Ze zeggen wel eens de aanhouder wint, je hebt een enorme lange adem gehad. Chapeau!!

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!