Spring naar inhoud

- - - - -

Leven zulke mensen echt graag op de rand van leven en dood?

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 11 januari 2013 - 21:19

Dit filmpje is toch te gek voor woorden? Welk onbenul doet nu zoiets...zelfs als je het "kan" of durft...
Er zijn altijd factoren die ervoor kunnen zorgen dat het net even anders gaat.
(Bv kramp in de armen, draaierig worden, onwel, rukwind, onhandige cameraman, handen die eraf glijden ...)
Nah, iets te veel risico's voor mij alvast ;) Mijn maag keert soms om als ik hem daar zo zag.

Voor mensen met een sterke maag ^^ Ter informatie, er gebeurd niets dramatisch, maar het kon wel zo gelopen zijn !

http://www.dumpert.n...lfmoordrus.html

Geplaatste afbeelding

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#2 Geplaatst 11 januari 2013 - 21:59

je moet wel behoorlijk gek zijn om dit soort dingen te doen.. ik kan er niet lang naar kijken =)

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#3 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:21

Goed gek. :trance:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:24

Ik voel de adrenaline al opkomen :d dat moet een giga-kick geven! Sorry, ik kan het niet erg vinden :d

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:28

Een kick wel ja...zeer zeker.

Maar voor mij de kick niet waard mocht er toch wat bereuren...dat is direct heel fataal ;) Niet zoals bij andere bepaalde kicks waar je nog "een" kans hebt als het even anders loopt :)

Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 11 januari 2013 - 23:33

Extra spanning ;) Alhoewel het ook niet direct mijn eerste keuze is :p Misschien was deze jongen de bungeejumpen, parachutesprongen en het skydiven al beu? :p

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#7 Geplaatst 12 januari 2013 - 00:42

:gek:
In Leuven is toch zo een student om het leven gekomen? Die beklom de Centrale Bibliotheek daar, ergens liep het fout en heeft hij gelost. Met een beveiliging kan ik me voorstellen dat dat een kick geeft, maar zonder rekker of touw rond je middel? :o

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 12 januari 2013 - 09:05

Bekijk berichtkate2, op 12 januari 2013 - 00:42, zei:

:gek:
In Leuven is toch zo een student om het leven gekomen? Die beklom de Centrale Bibliotheek daar, ergens liep het fout en heeft hij gelost. Met een beveiliging kan ik me voorstellen dat dat een kick geeft, maar zonder rekker of touw rond je middel? :o

inderdaad, is een twee of drietal jaar geleden gebeurd in Leuven...

mij zou het ook totaal geen kick geven, ik zou in mijn broek doen van de schrik :p ik snap die mensen dus totaal niet, er kan zoveel fout lopen

banner

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 12 januari 2013 - 09:21

Ik zou het zelf ook niet doen, maar natuurlijk is het voor zo'n mensen de kick dat het ook verkeerd kan gaan, en het gevoel als het gelukt is..
Het maakt ze niet uit of dat het einde voor ze kan zijn, jammer genoeg denken ze niet na over de nabestaanden

Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#10 Geplaatst 12 januari 2013 - 09:39

Als mensen echt op zoek zijn naar een kick heb ik liever dat ze dit doen ipv als een gek over straat racen, want daar spelen ze nog ns met het leven van anderen.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 12 januari 2013 - 09:53

Bekijk berichthilleke, op 12 januari 2013 - 09:39, zei:

Als mensen echt op zoek zijn naar een kick heb ik liever dat ze dit doen ipv als een gek over straat racen, want daar spelen ze nog ns met het leven van anderen.

Liever geen van beide, maar ik ben het volledig met je eens.. hier schaden ze de minste mensen mee

Geplaatste afbeelding

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 12 januari 2013 - 10:30

Dit net bekeken, en moet zeggen ergens zo bijna voor het einde werd het me al bijna teveel... Hoe gek zijn sommige mensen toch...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 12 januari 2013 - 10:36

Tja, als het hem kan bekoren. Ik wordt al duizelig van naar het filmpje te kijken :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 12 januari 2013 - 10:37

Bekijk berichtgrumpje, op 12 januari 2013 - 09:53, zei:

Liever geen van beide, maar ik ben het volledig met je eens.. hier schaden ze de minste mensen mee
Bwa, je zou daar maar net eens lopen al een zo eentje naar beneden komt. Ze kunnen altijd op iemand vallen of op de weg tussen het verkeer. Ook lijkt het me geen mooi zicht om iemand te zien liggen die te pletter gevallen is, redelijk traumatisch lijkt me.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 12 januari 2013 - 10:39

Bekijk berichtEibhlin, op 12 januari 2013 - 10:37, zei:

Bwa, je zou daar maar net eens lopen al een zo eentje naar beneden komt. Ze kunnen altijd op iemand vallen of op de weg tussen het verkeer. Ook lijkt het me geen mooi zicht om iemand te zien liggen die te pletter gevallen is, redelijk traumatisch lijkt me.

Ik geef je gelijk hoor... Ze denken ook niet na hoe is voor mensen om zich heen en mensen die getuigen zijn van een eventueel drama..
Ik kan me ergens wel weer de kick voorstellen. alleen zou ik het dan gezekerd willen doen ;)

Geplaatste afbeelding