Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 24 november 2013 - 20:42

Mooie foto's zeg!!!

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#167 Geplaatst 24 november 2013 - 20:59

ik ben zot van merlijn
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#168 Geplaatst 24 november 2013 - 21:33

Merlijn keek zo van :help:  laat mij niet vallen he

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#169 Geplaatst 25 november 2013 - 08:23

hallo dames! het heeft weer even geduurd voor ik jullie gevonden had, haha.

ik zal nog eens de mooiste foto's van Merlijn in Antwerpen ophalen, hij was echt niet heel de tijd zo op zijn ongemak hoor!

ik denk dat ik er ook eentje heb van Lemon. ik kan de twee zusjes nog niet goed herkennen, maar haar baasje zal zeker weten dat zij het is hé.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05450.JPG
  • DSC05454.JPG
  • DSC05460.JPG
  • DSC05475.JPG
  • DSC05500.JPG

Nashota
Nashota
  • 17.908 berichten
  • 4 katten

#170 Geplaatst 25 november 2013 - 09:35

Mooooooiiiiiii :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#171 Geplaatst 25 november 2013 - 13:07

Ja dat is ons Lemon :d

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 25 november 2013 - 13:18

Bekijk berichtMayaBlue, op 25 november 2013 - 13:07, zei:

Ja dat is ons Lemon :d
madam Lemon ligt daar wel super lekker zo te zien :)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#173 Geplaatst 25 november 2013 - 13:53

Ja he op de schoot van het personeel he :cat

raggy
raggy
  • 414 berichten

#174 Geplaatst 25 november 2013 - 23:53

nog een paar fotokes van juist:

Lily:
lily1.jpg lily2.jpg

Merlijn:
merlijn2.jpg merlijn1.jpg

Lemon:
lemon1.jpg lemon2.jpg

Oef het is moeilijk om de kleintjes mooi te laten zitten.  Ze willen constant terug spelen.  :goofy:

Bewerkt door raggy, 25 november 2013 - 23:54.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#175 Geplaatst 26 november 2013 - 00:51

:loveshower: :loveshower: :loveshower:  super wij worden zo verwend :d

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#176 Geplaatst 26 november 2013 - 06:20

ohhhhhh zoooooooo schattig :catattackball :katnap: :love4:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#177 Geplaatst 26 november 2013 - 08:24

Bekijk berichtTvef, op 26 november 2013 - 06:20, zei:

ohhhhhh zoooooooo schattig :catattackball :katnap: :love4:

shh Torill onze plannen niet veraden :catangel

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#178 Geplaatst 26 november 2013 - 08:36

ooh zo snoezig allemaal... ik ben ook al aan het aftellen hoor naar december. Heb je al een datum voor hun operatie Raggy? Kwestie van te kunnen plannen wanneer ik Merlijn mag komen halen hé.
Ondertussen groeit de stapel die ik aan het aanleggen ben voor tegen dat hij komt: nieuw speelgoed, kartonnen huisje, ritseltunnel, activity center, vensterbankkussen, bananenbladmand, ... behalve die mand heb ik alle andere dingen ook al voor mijn huidige jongens in gebruik (ik denk dat ze me goed getraind hebben, Merlijn zal tevreden zijn met zijn nieuwe personeel, hihi), maar naar de komst van Merlijn kijk ik zo uit dat ik het niet kan laten om nog maar iets, en nog maar iets, en misschien dan nog een laatste kleinigheidje, ... voor hem klaar te leggen. Tenslotte heeft hij alle feestdagen in het vooruitzicht hé: Sinterklaas, Kerstmis, Nieuwjaar.
Wat ik nog niet heb gevonden, maar ik blijf zoeken: een klein pillemutsken om hem op te zetten als hij slaapt, en dan vlug een foto te nemen: Merlijn de kleine tovenaar.

Hola hola dames, plannen? Toch geen catnapping in de maak zeker! Hoe spijtig dat ik van zo ver moet komen, Raggy weet dat ik enkel overdag en in het weekend die weg durf afleggen, haha.
Je hebt toch geen echt Sinterklaascadeautje voor jezelf in gedachten, lieve MayaBlue?
Ik ben zo jaloers!

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#179 Geplaatst 26 november 2013 - 10:58

Bekijk berichtMiou-Miou, op 26 november 2013 - 08:36, zei:

ooh zo snoezig allemaal... ik ben ook al aan het aftellen hoor naar december. Heb je al een datum voor hun operatie Raggy? Kwestie van te kunnen plannen wanneer ik Merlijn mag komen halen hé.
Ondertussen groeit de stapel die ik aan het aanleggen ben voor tegen dat hij komt: nieuw speelgoed, kartonnen huisje, ritseltunnel, activity center, vensterbankkussen, bananenbladmand, ... behalve die mand heb ik alle andere dingen ook al voor mijn huidige jongens in gebruik (ik denk dat ze me goed getraind hebben, Merlijn zal tevreden zijn met zijn nieuwe personeel, hihi), maar naar de komst van Merlijn kijk ik zo uit dat ik het niet kan laten om nog maar iets, en nog maar iets, en misschien dan nog een laatste kleinigheidje, ... voor hem klaar te leggen. Tenslotte heeft hij alle feestdagen in het vooruitzicht hé: Sinterklaas, Kerstmis, Nieuwjaar.
Wat ik nog niet heb gevonden, maar ik blijf zoeken: een klein pillemutsken om hem op te zetten als hij slaapt, en dan vlug een foto te nemen: Merlijn de kleine tovenaar.

Hola hola dames, plannen? Toch geen catnapping in de maak zeker! Hoe spijtig dat ik van zo ver moet komen, Raggy weet dat ik enkel overdag en in het weekend die weg durf afleggen, haha.
Je hebt toch geen echt Sinterklaascadeautje voor jezelf in gedachten, lieve MayaBlue?
Ik ben zo jaloers!

Ja Lemon is mijn Sinterklaas cadeautje he :d (omdat ze niet steriel gemaakt wordt) komt ze sneller naar mij. Maar ben al van alles voor haar aan het kopen, vrees dat ze vanaf dag 1 rotverwend gaat worden :lachen: .

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#180 Geplaatst 26 november 2013 - 11:50

zucht: ik weet dat het nu nog te vroeg is om hem al in huis te kunnen hebben, dus iedere keer als ik aan Merlijn denk, haal ik dan maar al iets nieuws voor hem, zo probeer ik wat te compenseren. net weer een fikse bestelling bij zooplus gedaan. hij zal niet weten waar eerst kijken tegen dat het eindelijk zo ver is. zucht.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn