Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#196 Geplaatst 27 november 2013 - 06:27

hihi idd zoon afleiding, maar die had ik soms ook van onze huiskat vroeger
die kan der ook voor gaan liggen, maar die was maar alleen

hier komt de ganse bende voor afleiding zorgen , schattig

Bekijk berichtMayaBlue, op 27 november 2013 - 00:32, zei:

:d Ja dat zie ik op die foto, het huiswerk is toch afgeraakt he?
anders gaat meester Wim niet blij zijn denk ik :d

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#197 Geplaatst 27 november 2013 - 09:17

super zeg dat ze komen kijken naar het huiswerk. sommige mensen hebben liever van niet, maar ik vind het juist leuk als de katten op tafel komen. oké, als ze over de laptop komen liggen of juist op een bladzijde van de krant die ik wou lezen, is dat minder, maar daarvoor heb ik een trucje: ik heb een hele zware fruitcoupe op tafel gezet, met een mini-schapenwolletje in en wat speeltjes, dan kunnen we samen aan tafel blijven zonder dat ze storen.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05363.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#198 Geplaatst 27 november 2013 - 09:27

Bekijk berichtMiou-Miou, op 27 november 2013 - 09:17, zei:

super zeg dat ze komen kijken naar het huiswerk. sommige mensen hebben liever van niet, maar ik vind het juist leuk als de katten op tafel komen. oké, als ze over de laptop komen liggen of juist op een bladzijde van de krant die ik wou lezen, is dat minder, maar daarvoor heb ik een trucje: ik heb een hele zware fruitcoupe op tafel gezet, met een mini-schapenwolletje in en wat speeltjes, dan kunnen we samen aan tafel blijven zonder dat ze storen.
  oh dat is superschattig , is dat de opvanger van kattenopvangwaasland?

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#199 Geplaatst 27 november 2013 - 09:47

jep, dat is Miou-Miou. Ze worden zo rap groot hé als ze het eerste half jaar voorbij zijn, ik verwonder mij erover hoe ze zo gegroeid is op die paar maanden. als we ons nieuweken hebben, zullen we pas goed zien hoe groot onze jongste thuis nu eigenlijk al zijn denk ik.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#200 Geplaatst 27 november 2013 - 10:19

ooh dat is echt super schattig :love4:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#201 Geplaatst 27 november 2013 - 11:31

ja hé, ik kan me zo al voorstellen dat Merlijn daar binnenkort ook in ligt te soezen.

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#202 Geplaatst 27 november 2013 - 12:14

Bekijk berichtMiou-Miou, op 27 november 2013 - 11:31, zei:

ja hé, ik kan me zo al voorstellen dat Merlijn daar binnenkort ook in ligt te soezen.

denk dak Miou Miou ook op de site heb zien staan als klein katje, das ook een halflanghaar zeker, zat die op bepaalde foto's buiten in een tuin?
die pluisjes aan haar oren zijn super schattig.
denk dat Ragdolletjes groter gaan zijn dan onze Htk's :-)
maar ze zullen vermoedelijk nog wel efkes kleiner zijn :p

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#203 Geplaatst 27 november 2013 - 12:55

Verlopig he :d Ja voor mij gaat dat nogal een verschil geven, mijn grote Luna t.o.v. mini Lemon

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#204 Geplaatst 27 november 2013 - 19:50

Mijn klein mensje was daarstraks super lief aan het slapen :lachen: :
2013-11-27 19.35.45.jpg
2013-11-27 19.35.55.jpg

raggy
raggy
  • 414 berichten

#205 Geplaatst 27 november 2013 - 22:43

Het huiswerk van de dochter is uiteindelijk afgeraakt, maar het heeft even geduurd.   Ze speelt natuurlijk (wat ik haar niet kwalijk kan nemen) liever met de poesjes.

Aha nu weet ik waar uw naam vandaan komt?  Nu heb ik eindelijk een mooie foto van de poes kunnen zien. :cat
Ik denk als je ze komt halen dat je u gaat verschieten van hoe groot die kleine kittens ondertussen al zijn. Ze groeien letterlijk als kooltjes.  :goofy:
Ze zijn natuurlijk nog niet zo groot als Luna.  :cat Maar ze zijn al wel groter dan ons hondje.  
Ik weet niet of het me lukt om een foto van 2 samen te trekken maar als het lukt post ik hem even.  Zodat je het verschil al kan zien.  :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#206 Geplaatst 27 november 2013 - 23:12

:d nog groter dan vorige keer dacht vorige keer dat ze al fel gegroeid waren

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#207 Geplaatst 28 november 2013 - 06:26

Luna ligt daar ook wel lekker in dromenland.
Als ik idd Finn's foto's zien van 4 maand terug denk ik ook  van doeme gij zijt een beertje geworden ipv zo een mini knuffeltje

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#208 Geplaatst 28 november 2013 - 09:11

ja, dat is wel een beetje spijtig, dat het zo geen kleine dotjes blijven.
inderdaad Raggy, in Antwerpen vond ik Merlijn al zoveel groter dan een paar weken daarvoor, en ondertussen blijven ze maar groeien hé. maar vergeleken met een halfwas katje zal hij hopelijk toch nog een beetje kittenformaat zijn.
Miou-Miou weegt nu een dikke vier kilo, en door haar halflang haar ziet ze er ook wel wat groter uit.
Goh Tvef, de foto van haar die ik me herinner van op de site, was genomen terwijl ze tegen een gordijn aanleunde, toen kon je heel goed zien dat ze halflang haar had, buitenfoto's heb ik daar niet bij gezien denk ik. de andere drie nestgenootjes waren kortharig, de mama was een mooie grijze korthaar.

Raggy, probeer vooral foto's van de kittens met de hond te nemen, niet om het beestje uit te lachen ocharme, maar toen ik vorige keer op bezoek was, kon hij zich nog net boven de kittens houden qua grootte. super om te zien dat de kittens aan hondgewenning doen met een model dat kleiner wordt naarmate zij groeien!

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#209 Geplaatst 28 november 2013 - 10:16

Bekijk berichtMiou-Miou, op 28 november 2013 - 09:11, zei:

ja, dat is wel een beetje spijtig, dat het zo geen kleine dotjes blijven.
inderdaad Raggy, in Antwerpen vond ik Merlijn al zoveel groter dan een paar weken daarvoor, en ondertussen blijven ze maar groeien hé. maar vergeleken met een halfwas katje zal hij hopelijk toch nog een beetje kittenformaat zijn.
Miou-Miou weegt nu een dikke vier kilo, en door haar halflang haar ziet ze er ook wel wat groter uit.
Goh Tvef, de foto van haar die ik me herinner van op de site, was genomen terwijl ze tegen een gordijn aanleunde, toen kon je heel goed zien dat ze halflang haar had, buitenfoto's heb ik daar niet bij gezien denk ik. de andere drie nestgenootjes waren kortharig, de mama was een mooie grijze korthaar.

Raggy, probeer vooral foto's van de kittens met de hond te nemen, niet om het beestje uit te lachen ocharme, maar toen ik vorige keer op bezoek was, kon hij zich nog net boven de kittens houden qua grootte. super om te zien dat de kittens aan hondgewenning doen met een model dat kleiner wordt naarmate zij groeien!
  En kindjes gewenning , ook belangrijk voor mij, met mijn zot doosje in huis :-)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#210 Geplaatst 28 november 2013 - 11:08

Ja voor mij is die kindjes gewenning ook geweldig, je weet maar nooit he voor in de toekomst ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn