Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#211 Geplaatst 28 november 2013 - 11:56

ja, daar hebben wij nogal geluk mee hé zeg,onze rakkertjes krijgen gewenning over heel de lijn: met het hondje, met de twee kindjes, met een andere poes dan de mama (grote zus), ze kunnen vrij in huis lopen en alles en iedereen verkennen...
dat is toch de beste start die we ons kunnen wensen hé voor onze dolletjes.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#212 Geplaatst 28 november 2013 - 17:02

Aha Maitee, in de toekomst kindjes.  Als het zover is laat me dan zeker iets weten he. :cat

Ik heb geprobeerd gisteren om een foto met de hond en een kleintje te trekken maar amaai.  Ik ga het straks eens proberen samen met Steven.  Ze hebben hier geen zittend achterwerkje.  Willen constant spelen.  :catattackball  En de kinderen vinden dat zo tof.  Ze zijn sneller moe dan de katjes.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#213 Geplaatst 28 november 2013 - 17:33

Als mijn dochter hoort dat jullie ook een hondje hebben komt ze gans zot, ze wil zo ook eentje . Maar ik niet  :d  trek maar veel fotos van al die schatige viervoetertjes  :jump:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#214 Geplaatst 28 november 2013 - 19:08

Bekijk berichtraggy, op 28 november 2013 - 17:02, zei:

Aha Maitee, in de toekomst kindjes.  Als het zover is laat me dan zeker iets weten he. :cat

Ik heb geprobeerd gisteren om een foto met de hond en een kleintje te trekken maar amaai.  Ik ga het straks eens proberen samen met Steven.  Ze hebben hier geen zittend achterwerkje.  Willen constant spelen.  :catattackball  En de kinderen vinden dat zo tof.  Ze zijn sneller moe dan de katjes.

Als het zover is laat ik je dat zeker weten :d

raggy
raggy
  • 414 berichten

#215 Geplaatst 29 november 2013 - 16:16

De katjes maken het uitstekend heeft de dierenarts laten weten.  Ze mogen nog wel niets eten.  We gaan ze straks rond 19:00 halen.
Lemon heeft haar broertjes en zusje wel even gemist. Ze was hier heel de voormiddag aan het miauwen.  Ocharme.  
Ze gaat straks mee haar broertjes en zusje halen en ook voor haar laatste inenting.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#216 Geplaatst 29 november 2013 - 17:14

oh super, normaal volg ik deze topic, maar al mijn volg topic's zijn weg, heel raar :(

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#217 Geplaatst 29 november 2013 - 17:17

arme Lemon ik zal haar wat extra knuffelen op show want dan zal ze haar broertjes en zusje ook missen

Want ik denk nog niet dat grote zus Luna veel troost zal bieden, spijtig genoeg

raggy
raggy
  • 414 berichten

#218 Geplaatst 29 november 2013 - 17:50

Tja ik denk dat ze ze dan inderdaad ook gaat missen.  Maar het gaat wel over.  Is wel erg in het begin. Van na de middag heb ik ze maar een paar keer meer gehoord en haar mama ging toen direct naar haar toe. Ik hoop dat het op de show gaat lukken.   Maar als ze naar jouw gaat moet ze toch ook haar broertjes en zusjes missen, maar krijg ze een hele grote zus in de plaats.    Hoe was dat vorige keer met Luna? Weet jij dat nog?  Ik weet nog dat Dolly de eerste nacht heel hard heeft gemiauwd.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#219 Geplaatst 29 november 2013 - 18:02

Luna heeft niet gemiauwd, wel zocht ze mijn gezelschap op en dat van Vasilla. Maar Lemon gaat Luna hier hebben he :) dat is echt een mama typetje hoor als we nog maar op tv een baby kitten horen (animal planet) dan staat ze al voor de tv, terug te miauwen :lachen: .

Bewerkt door MayaBlue, 29 november 2013 - 18:02.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#220 Geplaatst 29 november 2013 - 18:19

Hier gelukkig twee speelkameraadjes, de Finn zal Lily wel onder zijn vleugels nemen

raggy
raggy
  • 414 berichten

#221 Geplaatst 29 november 2013 - 20:46

https://www.facebook...1641037?fref=ts

Hier staan foto's op van de katjes in de dierenkliniek.  Ze worden hier pas wakker

Ze zijn thuis en ze lopen al flink rond.  Eten mogen ze straks pas krijgen.  We gaan ze nu wel een beetje met rust laten zodat ze terug bij hun positieve kunnen komen van bij de dierenarts.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#222 Geplaatst 29 november 2013 - 20:52

Ocharme ze zien er wat verlaten uit, sjans dat ze met drie waren

raggy
raggy
  • 414 berichten

#223 Geplaatst 29 november 2013 - 20:54

Ze waren blijkbaar pas wakker.  Je ziet het nog aan hun oogjes.  Eerst was blijkbaar Merlijn wakker, toen Indy en toen Lily.
Binnen 10 dagen moeten ze terug gaan om naar de draadjes te laten kijken en hun 2de inenting te krijgen.   Morgen mogen we zo ook ontwormen maar ik denk dat ik toch ga wachten tot zondag.  Ze zijn ocharme pas terug van de dierenarts.  Ik ga ze niet teveel lastig vallen nu.  Vind het een beetje zielig.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 29 november 2013 - 20:57

Ben blij dat ze al weer terug bij hun mama zijn !!!zal voor hen ook wel goed zijn

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#225 Geplaatst 29 november 2013 - 21:46

Lily lag daar precies zo wat alleen ocharme. Maar ja begrijpelijk dat ze het laatste wakker was, voor haar was het veel ingrijpender he.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn