Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#241 Geplaatst 04 december 2013 - 06:24

Lily haar donkere pootjes zijn nu wel goed te zien, ze is al verdonkerd!!!
ziet er ne kapoen uit !!! ze gaat hier met haar gat in de boter vallen, er hangen tinkerballetjes in mijn kerstboom en heb er gisteren zes van de grond mogen halen mijn aapjes tikken ze eruit, ze zal het rap leren...

ah iemand zij me ze met talkpoeder in te wrijven , zo gaat hun DA geur ook neutraliseren. (idem voor mee te nemen naar huis)
en dan opt dekentje met de huidige geurtjes van onze inwoners

merci voor de foto's !!!

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#242 Geplaatst 04 december 2013 - 07:00

ah dan moet ik eens langskomen :d (grapje).  Nog 2 dagen :jump: :dancer: .

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#243 Geplaatst 04 december 2013 - 07:37

wij 2 + 7 :d of 8

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#244 Geplaatst 04 december 2013 - 08:29

och Torill, we tellen gewoon samen mee af met Maya en na vrijdag doen wij er een weekje bij hé.

dat is zeker dat we Indy al bijna niet meer herkennen, vooral op die ene foto staat hij echt al serieus volwassen op vind ik.

wat vonden de kittens ervan dat Snoesje hen niet meer zo leuk vond na de da? want dat staat hen ook te wachten in hun nieuwe huisjes hé, hoe goed ook de baasjes alles willen voorbereiden op de komst van hun nieuw dolletje, de katten des huizes hebben het laatste woord.

ik heb al mijn kerstgerief wel uitgehaald, maar dit jaar zet ik geen boom. ik heb grote glazen windlichten en vazen gekocht om de kerstballen in te stoppen, zo is er toch kerstsfeer zonder dat de boom moet sneuvelen. :goofy: :goofy:

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#245 Geplaatst 04 december 2013 - 08:40

Bekijk berichtMayaBlue, op 04 december 2013 - 07:00, zei:

ah dan moet ik eens langskomen :d (grapje).  Nog 2 dagen :jump: :dancer: .
mijn dochter zou da niet erg vinden als gij met uw buske talkpoeder nekeer langskomt hoor :d

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#246 Geplaatst 04 december 2013 - 09:44

zeg Torill, hoe zit dat juist met dat talkpoeder?

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#247 Geplaatst 04 december 2013 - 10:01

dan ruiken ze neutraler :-) dus niet meer zo naar Dolly of Snoesje
en worden ze sneller aanvaard door de nieuwe reeds aanwezige bewoners

raggy
raggy
  • 414 berichten

#248 Geplaatst 04 december 2013 - 10:16

Ja inderdaad dat talkpoeder zou moeten werken.  Maar omdat ze pas geopereerd zijn durft ik het niet goed op hen doen.  Vooral bij Lily niet.  Zolang ze uit Snoesje haar buurt blijven is het hier vrede in huis.  Maar als ze te kort bij komen laat Snoesje duidelijk horen dat het haar niet aanstaat.   Ik denk dat ik het gegrom beter nog maar even aan hoor.
Of ze uit de kerstboom gaan blijven ga ik zeker niet beloven.  Ze zien heel graag alles wat rond is en blinkt.  Ik zou zolang je niet zeker bent niet gaan voor glazen voorwerpen in de boom.  Want kan zijn dat die wel sneuvelen.
Indy is enorm veranderd.  Zijn ros komt er wel niet zo heel snel door, maar je begint het al wel goed te zien aan zijn staart en zijn hoofdje vooraan.  Hij zou blijven tot eind deze maand waarschijnlijk. De mevrouw is volop nog bezig met haar verhuis liet ze gisteren weten.  Het is ook beter voor Dolly dat ze niet allemaal gelijk weggaan.

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#249 Geplaatst 04 december 2013 - 10:26

Bekijk berichtraggy, op 04 december 2013 - 10:16, zei:

Ja inderdaad dat talkpoeder zou moeten werken.  Maar omdat ze pas geopereerd zijn durft ik het niet goed op hen doen.  Vooral bij Lily niet.  Zolang ze uit Snoesje haar buurt blijven is het hier vrede in huis.  Maar als ze te kort bij komen laat Snoesje duidelijk horen dat het haar niet aanstaat.   Ik denk dat ik het gegrom beter nog maar even aan hoor.
Of ze uit de kerstboom gaan blijven ga ik zeker niet beloven.  Ze zien heel graag alles wat rond is en blinkt.  Ik zou zolang je niet zeker bent niet gaan voor glazen voorwerpen in de boom.  Want kan zijn dat die wel sneuvelen.
Indy is enorm veranderd.  Zijn ros komt er wel niet zo heel snel door, maar je begint het al wel goed te zien aan zijn staart en zijn hoofdje vooraan.  Hij zou blijven tot eind deze maand waarschijnlijk. De mevrouw is volop nog bezig met haar verhuis liet ze gisteren weten.  Het is ook beter voor Dolly dat ze niet allemaal gelijk weggaan.
  en zo midden in een verhuis zal voor Indy ook ni leuk zijn.
alhoewel heb Finn dat ook laten meemaken deze zomer en die maakte er eigenlijk geen probleem van maar ja die was al van papflesmama naar opvangmama naar mij en dan naar nieuw huis op 14 weken tijd, hij zal het al gewoon geweest zijn :-)

Dolly mag langzaam wennen , niet slecht ...

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#250 Geplaatst 04 december 2013 - 11:46

Mayablue wanneer ga jij trouwens om Lemon?

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#251 Geplaatst 04 december 2013 - 13:16

en belangrijk voor Lily en Merlijn: wij zullen zeker onze kittens meekrijgen het weekend van de 14de als Kitty weet dat Indy toch nog langer zal blijven hé :jump:
ik moet zeggen, voor het moment zijn mijn ronde blinkende ornamenten veilig achter die glazen stolp, eens ze erachter komen dat ze die blinkende flikkerende dingskes langs boven kunnen attaqueren, zal ik mss de kerstspirit dit jaar op een lager pitje moeten zetten. ocharme Merlijn, als ik dan compenseer door hem in kerstoutfits te steken...

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#252 Geplaatst 04 december 2013 - 20:46

Bekijk berichtTvef, op 04 december 2013 - 08:40, zei:

mijn dochter zou da niet erg vinden als gij met uw buske talkpoeder nekeer langskomt hoor :d

Ik kan altijd bij jullie eens langsspringen en jullie leren hoe het moet he :d

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#253 Geplaatst 04 december 2013 - 20:54

Aha dat mag he , mijn dochter vond dat echt te gek :) mechelen puurs ligt ook ni zo ver uit elkaar  :catrollover

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#254 Geplaatst 04 december 2013 - 20:55

Inderdaad :d en dan kan ik Lily ook nog eens bezoeken :d

raggy
raggy
  • 414 berichten

#255 Geplaatst 04 december 2013 - 22:26

tip : nog beter dan kunnen de zusjes misschien ook contact houden met elkaar.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn