Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#256 Geplaatst 04 december 2013 - 22:37

Ah ja. Ale hangt er van af wanneer ze elkaar gaan zien en of ze elkaar nog kennen tegen dan. En of Torill dat ziet zitten :d.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#257 Geplaatst 05 december 2013 - 11:23

Bekijk berichtMayaBlue, op 04 december 2013 - 22:37, zei:

Ah ja. Ale hangt er van af wanneer ze elkaar gaan zien en of ze elkaar nog kennen tegen dan. En of Torill dat ziet zitten :d.
  ik zie da wel zitten, of die twee andere rakkers van mij dat zien zitten da weet ik ni ze lol

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#258 Geplaatst 05 december 2013 - 16:34

:d

raggy
raggy
  • 414 berichten

#259 Geplaatst 06 december 2013 - 22:12

Maya is juist haar poesje Lemon komen halen.  Tot nu toe hebben de broertjes en zusje het precies nog niet goed door.
Hopelijk gaat Lemon het snel gewoon worden bij grote zus Luna. :cat

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#260 Geplaatst 07 december 2013 - 11:20

Bekijk berichtraggy, op 06 december 2013 - 22:12, zei:

Maya is juist haar poesje Lemon komen halen.  Tot nu toe hebben de broertjes en zusje het precies nog niet goed door.
Hopelijk gaat Lemon het snel gewoon worden bij grote zus Luna. :cat
  ze hebben vorige zondag al wat kunnen oefenen met Lemon op show ...
volgende keer zal meer verschil zijn als er plots twee weg zijn …. maar wij kijken er enorm naar uit hoor

raggy
raggy
  • 414 berichten

#261 Geplaatst 07 december 2013 - 12:03

Ik ben wel blij dat ze niet allemaal samen gaan.  Sommige doen dit wel maar ik denk dat het dan voor de mamapoes heel erg moet zijn en ook voor ons (snik).  Dolly is ook heel erg mager aan eht worden want ze drinken nog heel veel bij haar.  En nat eten wil Dolly maar niet eten.  Nu geef ik haar ander droog eten bij want ze is dat kitteneten letterlijk beu gegeten. :louche:  Straks geef ik hen ook nog een beetje kittenmelk bij (royal canin voor babypoesjes).  Dat kan geen kwaad. (raad wel aan om geen kattenmelk aan de kleintjes te geven, is niet zo goed voor hen).  Zo drinken ze ook weer een beetje minder bij de mama.
Groot dat ze worden.  Ze liggen met hun drieën bij mijn dochter die juist begonnen met leren is op dit moment.   Allé als je dat nog leren kan noemen met de kleintjes rond haar. :goofy:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#262 Geplaatst 09 december 2013 - 08:21

tof dat Merlijn zo op de tafel leert liggen, dat wordt interessant als ons vader en moeder gaan komen kaarten, haha.
nu kunnen we echt beginnen aftellen hé Torill, nog vijf keer slapen en het is zover!

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#263 Geplaatst 09 december 2013 - 11:27

Bekijk berichtMiou-Miou, op 09 december 2013 - 08:21, zei:

tof dat Merlijn zo op de tafel leert liggen, dat wordt interessant als ons vader en moeder gaan komen kaarten, haha.
nu kunnen we echt beginnen aftellen hé Torill, nog vijf keer slapen en het is zover!
  Die van mij lopen ook overal op, als ons ma dan op bezoek komt schrikken die beesten zich rot (aja ga van die tafel, alle wa doen uw katten nu :p)
ik knijp mijn oogje daarvoor toe ... zolang het niet tijdens het eten is

en idd nog vijf nachtjes :cheer: :dans: :cheer: :dancer:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#264 Geplaatst 09 december 2013 - 14:58

:d  Ik ben blij voor jullie :)

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#265 Geplaatst 10 december 2013 - 09:14

zoude de kleine rakkers hun tweede prikje al gekregen hebben?

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#266 Geplaatst 10 december 2013 - 09:28

ah ja, dat stond voor gisteren gepland zeker?
nog vier keer slapen Torill, en dan is het aan ons!

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#267 Geplaatst 10 december 2013 - 09:37

Britta zijt gij ook zo zwaar aan't aftellen :p

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#268 Geplaatst 10 december 2013 - 10:14

gelukkig laat ik er nu mijn slaap nog niet voor, het is pas overdag dat ik begin te denken aan komende zaterdag.
vandaag of morgen gaat de bestelling van zooplus binnenkomen, dan kan ik zijn stapelken gerief nog wat groter maken. Sinterklaas komt dit jaar een weekje later!

raggy
raggy
  • 414 berichten

#269 Geplaatst 10 december 2013 - 20:27

De kleintjes zijn juist terug van de dierenarts; Ze hebben hun laatste vaccinatie gekregen en ook hun ontworming.  En binnen een paar daagjes mogen ze naar hun nieuwe huis verhuizen.  Ze zijn al terug aan het spelen. :cat  Ze waren heel braaf bij de dierenarts. :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#270 Geplaatst 10 december 2013 - 20:46

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Super

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn