Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#286 Geplaatst 11 december 2013 - 19:42

Ik ben wel is benieuwd om zaterdag snoesje en dolly te zien

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#287 Geplaatst 12 december 2013 - 08:20

Overmorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :party: :jump: :proost: :party: :jump: :proost:

we kijken er naar uit hoor, of wat hadden jullie gedacht :catwalk

wat de exacte kleur van Merlijn is, maakt echt niets uit hoor Kitty, en dat mysterieuze past wel bij een tovenaartje. en als we gewoon zeggen dat Merlijn een minkje is, dat volstaat toch hé.
trouwens, hij straalt al zoveel karakter uit op de laatste foto's die je postte dat het er ook helemaal niet toe doet hoe we zijn kleur proberen definiëren.
en gelukkig, als castraat mag hij zijn prachtige zelve zijn zonder meer :cat

ik was vergeten dat jij mama en grote zus nog niet in het echt had gezien, Torill. en bij mij is het ondertussen ook al een dikke maand geleden, in Antwerpen waren ze er niet bij hé. wschl zal je aan Dolly wel zien hoe een fantastische moeder ze is voor haar babytjes, ze zal zich helemaal weggecijferd hebben denk ik om haar kindjes toch maar zoveel mogelijk te geven.
en dan komen wij twee kindjes afpakken, ik weet niet of Dolly ons graag zal zien komen :censored:

maar we doen het lekker toch hé Torill, we laten mama Dolly nog één kindje houden (gelukkig mag Indy de rest van de maand nog blijven!) en wij mogen naar huis met ons eigen dolletje.

nog maar twee keertjes slapen!

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#288 Geplaatst 12 december 2013 - 14:03

Bekijk berichtMiou-Miou, op 12 december 2013 - 08:20, zei:

Overmorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :party: :jump: :proost: :party: :jump: :proost:

we kijken er naar uit hoor, of wat hadden jullie gedacht :catwalk

wat de exacte kleur van Merlijn is, maakt echt niets uit hoor Kitty, en dat mysterieuze past wel bij een tovenaartje. en als we gewoon zeggen dat Merlijn een minkje is, dat volstaat toch hé.
trouwens, hij straalt al zoveel karakter uit op de laatste foto's die je postte dat het er ook helemaal niet toe doet hoe we zijn kleur proberen definiëren.
en gelukkig, als castraat mag hij zijn prachtige zelve zijn zonder meer :cat

ik was vergeten dat jij mama en grote zus nog niet in het echt had gezien, Torill. en bij mij is het ondertussen ook al een dikke maand geleden, in Antwerpen waren ze er niet bij hé. wschl zal je aan Dolly wel zien hoe een fantastische moeder ze is voor haar babytjes, ze zal zich helemaal weggecijferd hebben denk ik om haar kindjes toch maar zoveel mogelijk te geven.
en dan komen wij twee kindjes afpakken, ik weet niet of Dolly ons graag zal zien komen :censored:

maar we doen het lekker toch hé Torill, we laten mama Dolly nog één kindje houden (gelukkig mag Indy de rest van de maand nog blijven!) en wij mogen naar huis met ons eigen dolletje.

nog maar twee keertjes slapen!

Dolly ziet mij ook niet graag komen hoor :d. Ze weet al dat ik de kittendief ben :).

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#289 Geplaatst 12 december 2013 - 14:13

Bekijk berichtMayaBlue, op 12 december 2013 - 14:03, zei:

Dolly ziet mij ook niet graag komen hoor :d. Ze weet al dat ik de kittendief ben :).
  ja en gij hebt er al twee gekatnapt !!!!

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#290 Geplaatst 13 december 2013 - 08:13

en nu is het aan ons, joepie: één voor u Torill en één voor mij!

het komt nu hééél dichtbij: nog maar één keertje slapen :eDance:

Lily en Merlijn, here we come!!!! :jump: :jump: :jump:

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#291 Geplaatst 13 december 2013 - 09:15

:jump:  :party:   Mijn dochter is blij ze, ze heeft alleen wat moeite met zwijgen tegen meme die mag ni weten dat er een derde kat bijkomt :)

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#292 Geplaatst 13 december 2013 - 10:56

ha, dat is bij mij ook zo! ik woon al jàààren niet meer thuis, maar mijn ouders hebben gewoon een neus voor zoiets. ik heb het zelf niet gezegd van Merlijn, maar die zien precies dat er iets op til is en dan beginnen ze me op de rooster te leggen tot ik beken :trance:
en al het nieuw gerief dat er sinds een maand beginnen bijkomen is, zal hen ook niet ontgaan zijn :louche: dus mss geven we wel signalen af naar de buitenwereld zonder dat we er zelf erg in hebben.
maar dat is nu allemaal niet meer van tel, binnen minder dan een dag hebben we onze nieuwe schat, en dan mag iedereen het weten!

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#293 Geplaatst 13 december 2013 - 19:05

kleine Lemon :d
2013-12-13 18.58.33.jpg
2013-12-13 18.58.46.jpg

Bewerkt door MayaBlue, 13 december 2013 - 19:06.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#294 Geplaatst 13 december 2013 - 19:39

ah hoe schattig!
Lemon heeft een volledige Santa-outfit, daar zal Merlijn wel jaloers op zijn, hij moet het stellen met een kerstmuts, of een tovenaarshoed :queen:of enig ander hoofddeksel dat ik bij wijze van tovenaarsoutfit kan vinden :tong:

de laatste uurtjes gaan in, morgenvroeg is het zover! dat wordt een kort nachtje :trance:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#295 Geplaatst 13 december 2013 - 20:26

:d Ben blij dat jullie ze eindelijk mogen gaan halen :thumb:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#296 Geplaatst 14 december 2013 - 19:15

problemen met de computer, ik had net een heel verhaal klaar over de eerste uren (purfecto met mij, spinnen, kopjes geven, langs mijn benen strijken...waaw echt de max, naar de andere katten kijkt Merlijn niet, die blazen wel naar hem maar dat laat hij superieur aan zich voorbijgaan) en ineens was ik alles kwijt.
dus zal ik enkel maar de fotootjes plaatsen.
sorry Steven voor de roze flying bees krabpaal, maar vermits Merlijn gewend is aan rondgereden te worden in een buggy, zal hij wel niet raar opkijken van roze speelgoed zeker?
trouwens, deze topic is de Sisters, dus dat die jongen vrouwelijke trekjes zal ontwikkelen, daar kan ik inkomen.
by the way, het groene kerstmutsje was blijkbaar een goed formaat... een maand geleden. toch maar een foto genomen.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05599.JPG
  • DSC05628.JPG
  • DSC05610.JPG
  • DSC05617.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#297 Geplaatst 14 december 2013 - 19:28

Hahah lol
hier lily, ook veel geblaas van Finn en Elin, dus is ze maar lekker rustig een dutje gaan doen

DSC_0119.JPG
Lily en het pluimpje

DSC_0124.JPG
Lily in sfeerlicht

DSC_0092.JPG
Lily met Astrid

raggy
raggy
  • 414 berichten

#298 Geplaatst 14 december 2013 - 19:40

ik ben blij dat ze ook deze keer weer zo goed terecht gekomen zijn.  Bedankt. :cat

Ook deze keer weer mooie fotokes.  

Het geblaas en gegrom zal binnen een paar dagen wel verdwijnen.  Even geduld hebben.  En soms kunnen de mama en dochter hier ook wel eens grommen op elkaar.  

Britta : Ik wil de titel wel aanpassen maar ik zou niet weten hoe. :louche: Dus als iemand mij een tip kan geven of het kan aanpassen (sisters wegdoen)?  Graag.
Awel je hebt gelijk: het is een hele mooi krabpaal.  

Hoe is het ondertussen met Lemon?  Gaat het al 100% tussen haar en grote zus?
Lemon ziet er wel heel schattig uit met haar kerstmuts.  :goofy:

Bewerkt door raggy, 14 december 2013 - 19:42.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#299 Geplaatst 14 december 2013 - 19:43

Leuk hé, dat ze zo direct heel erg gericht op mensen zijn. de katten dat komt later wel.
heeft Lily al iets gegeten? Merlijn heeft al een flinke dut gedaan, maar eten zegt hem niets voor het moment.
niet dat hij per se moet eten vandaag. ik heb hem juist gewogen: 2,4 kilo.
die kan er wel efkes tegen als hij vandaag liever niet eet hé.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#300 Geplaatst 14 december 2013 - 19:48

Heel veel geluk en plezier met jullie mooie Dolletjes :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn