Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#301 Geplaatst 14 december 2013 - 19:55

als de katten niet direct vriendjes willen worden, dan vindt Merlijn wel iets anders om zich bezig te houden. hij heeft al flink zitten meppen tegen de vliegende bijtjes op zijn krabpaal, en nu komt hij inspecteren wat ik toch allemaal uitspook aan tafel...

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05649.JPG

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#302 Geplaatst 14 december 2013 - 19:58

:d super

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#303 Geplaatst 14 december 2013 - 20:02

Nee Lily ook nog niks geeten.  Finn wel van haar eten en das er terug uitgekomen, hoop dat hij er nu vanaf blijft en aan zen eigen brokjes knabbelt :p
want wegnemen is nu ni echt een optie of Lily geen eten lol

die is nog altijd een dutje aan't doen, maar die heeft daarstraks wel heel actief met pluimpje gespeelt en de rest is eigenlijk ook aan't slapen, Finn op de krabton, Elin op mijn bed en Lily op't tapijt….

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#304 Geplaatst 14 december 2013 - 20:02

oef, hij heeft willen eten. toch weer een teken dat hij meer en meer op zijn gemak is.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05651.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#305 Geplaatst 14 december 2013 - 20:02

Die foto is te gek hoor Britta in de kast een boek met Cats, en da rood past echt goed bij zen pelsje

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#306 Geplaatst 14 december 2013 - 20:06

Bekijk berichtraggy, op 14 december 2013 - 19:40, zei:

ik ben blij dat ze ook deze keer weer zo goed terecht gekomen zijn.  Bedankt. :cat

Ook deze keer weer mooie fotokes.  

Het geblaas en gegrom zal binnen een paar dagen wel verdwijnen.  Even geduld hebben.  En soms kunnen de mama en dochter hier ook wel eens grommen op elkaar.  

Britta : Ik wil de titel wel aanpassen maar ik zou niet weten hoe. :louche: Dus als iemand mij een tip kan geven of het kan aanpassen (sisters wegdoen)?  Graag.
Awel je hebt gelijk: het is een hele mooi krabpaal.  

Hoe is het ondertussen met Lemon?  Gaat het al 100% tussen haar en grote zus?
Lemon ziet er wel heel schattig uit met haar kerstmuts.  :goofy:

Lemon en grote 'mama'? zus doen het super. Lemon heeft hier wel wat last van haar buikje gehad, ze had krampjes en is van gisteren op vandaag 300 g kwijt :o dus dierenarts gebeld. En ze heeft AB gekregen, die ze twee keer per dag dik tegen haar zin moet nemen. Je kan De titel veranderen door je orgineel bericht aan te passen en dan 'meer bericht opties' te klikken.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#307 Geplaatst 14 december 2013 - 20:09

ha ja, ik heb zo een paar boeken over katten, die staan links in de kast, samen met ornamentjes in het teken van katten. puur toeval dat die titel er zo uitspringt op foto hé.
terwijl Merlijn daarstraks lag te slapen, heb ik hem al eens een tuigje aangedaan. dat ging heel goed. normaal hé, hij lag te slapen. maar kom, zo leert hij toch al het gevoel kennen. een beetje zoals Lemon leert van in bad te gaan.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#308 Geplaatst 14 december 2013 - 20:16

als Merlijn in de keuken is, komt Miou-Miou op tafel liggen, en ze laat goed merken dat ze hélemaal niet is opgezet met dat nieuw klein grut!

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05653.JPG

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#309 Geplaatst 14 december 2013 - 20:20

mooie foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatste afbeelding

raggy
raggy
  • 414 berichten

#310 Geplaatst 14 december 2013 - 20:36

Oei heeft Lemon iets verkeerds gegeten?   Is het al wat beter met haar?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#311 Geplaatst 14 december 2013 - 21:28

Bekijk berichtraggy, op 14 december 2013 - 20:36, zei:

Oei heeft Lemon iets verkeerds gegeten?   Is het al wat beter met haar?

Ik weet niet of ze iets verkeerd gegeten heeft. Want heb haar toch niets verkeerd zien eten? Maar ongerust als ik ben meteen de dierenarts aan huis laten komen. Want 300 g op 1 dag vind ik heel verontrustend. Die heeft haar antibiotica gegeven die ze een hele week moet uitnemen. Voor de moment speelt, eet en drinkt ze terug goed. De medicatie is tegen haar zin maar daarna krijgen Luna en Lemon elk een snoepje.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#312 Geplaatst 14 december 2013 - 21:59

Oef ze is terug beter.  Gelukkig.  Maakte me al direct ongerust over haar.  Maar ze is in goede handen.   :cat

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#313 Geplaatst 16 december 2013 - 10:43

babysit bij nichtje...

tja, een Most Friendly Rags Sister hé...

mijn nichtje had een topdag

Merlijn viel toen maar in slaap...

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05712.JPG
  • DSC05717.JPG
  • DSC05722.JPG
  • DSC05726.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#314 Geplaatst 16 december 2013 - 10:46

Schitterend

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#315 Geplaatst 16 december 2013 - 11:00

na de verkleedpartij is Merlijn gaan uitstressen op de kattenbak, haha, nadien hebben de kindjes niet meer geprobeerd om er een Merlina van te maken...

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05780.JPG
  • DSC05784.JPG
  • DSC05776.JPG

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn