Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#331 Geplaatst 23 december 2013 - 15:36

Ja ja merlijntje ligt daar goed :d. Die is echt met zijn poep in de boter gevallen.

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#332 Geplaatst 23 december 2013 - 16:41

Amaai Merlijn is een echt fotomodel zenne…. en hij heeft het vikingship overgenomen. Waar moet Miou Miou nu liggen ;-)

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#333 Geplaatst 23 december 2013 - 21:37

zo mooi in zn vikingship :kboe :kboe :kboe
Geplaatste afbeelding

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 27 december 2013 - 16:15

DSC_0180.JPG
DSC_0185.JPG

Hier zusje, alles gaat goed met mij.
De slaapkamer is wel even verboden terrein, maar mijn personeel heeft al tips gekregen om dat beddonsplassen te stoppen, mij snoepjes op bed geven en feliway spuiten, dus dat gaan we binnenkort proberen als ik nog een beetje groter ben.
voor de rest krijg ik nog wel af en toe een serieuze opdonder van mijn grote zus, met grote broer kom ik beter overeen, die vind spelen ook nog leuk, terwijl grote zus soms een beetje nors kan doen.

ik zit wel niet op't schootje maar wel een voetjesligger(likker) en in de buurt van mijn baasje
soms gaan we met drie op de badkamer slapen als ons mensen zusje een beetje doldraaid en wij willen slapen

xxx
Lily

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#335 Geplaatst 27 december 2013 - 20:51

mooie foto :kboe :kboe :kboe
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#336 Geplaatst 01 januari 2014 - 20:34

Mijn zusjes :love:  :

Bijgevoegde thumbnails

• DSC_0114.JPG
  • DSC_0128.JPG
  • DSC_0129.JPG
  • DSC_0130.JPG
  • DSC_0131.JPG
  • DSC_0133.JPG
  • DSC_0134.JPG
  • DSC_0136.JPG
  • DSC_0137.JPG
  • DSC_0138.JPG
  • DSC_0139.JPG
  • DSC_0140.JPG

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#337 Geplaatst 01 januari 2014 - 21:19

de zusjes spelen goed samen, mooie foto's :kboe :kboe :kboe
Geplaatste afbeelding

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#338 Geplaatst 02 januari 2014 - 09:25

wat leuk om de zusjes zo lief samen bezig te zien!
dat lukt mij niet zo goed, mijn kodaksken maakt van de actiefoto's van Merlijn één grote waas.
dus Merlijn samen met het Frans bulldogske was toen hij lag te slapen

en op verplaatsing bij mijn ouders is het ook wachten tot meneertje moe wordt

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05851.JPG
  • DSC05858.JPG
  • DSC05872.JPG

raggy
raggy
  • 414 berichten

#339 Geplaatst 02 januari 2014 - 13:15

Precies of het hondje aan het waken is bij Merlijn.  Hij kijkt ook zo van "zou Merlijn wel goed liggen. " :cat
Merlijn is precies ook op zijn gemak bij hem.  :goofy:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#340 Geplaatst 02 januari 2014 - 15:59

wel, Merlijn is echt bij iedereen op zijn gemak, die is letterlijk van niets of niemand bang, echt plezant om hem mee te nemen. behalve in de auto, daar klaagt hij nogal over :catcurs
maar Jozefientje komt op foto beter over dan in het echt zunne, eigenlijk ligt die op vinkenslag tot Merlijn wakker wordt, want ze vindt dat toch zo plezant om achter hem aan te gaan. gelukkig is Merlijn zo echt onverstoord, hij doet alsof ze lucht is als zij achter hem loopt. ik weet niet wat jullie ervan vinden met Lady, maar bij mij is wel duidelijk wie het superieure ras is van de twee :miauw: en Merlijn kan er wat van hoor, wijs en superieur overkomen! gisteren bij het nieuwjaar vieren heeft hij veel nieuwe mensen leren kennen, hij lag prinselijk op een kussen in de grote Emmanuellezetel bij mijn ouders de bezoekers te ontvangen en niemand wou geloven dat hij nog geen 4 maanden oud is, zoveel uitstraling voor een kitten!

raggy
raggy
  • 414 berichten

#341 Geplaatst 02 januari 2014 - 18:27

En al geprobeerd met een lijntje of hij meeloopt?
Als ik eerlijk moet zijn, de katjes speelden de baas over Lady hier.  :catattackball
In begin was Lady groter dan hen en kon ze hen de baas maar daarna zag je de katjes groter en groter worden dan haar.  En toen was het oppassen geblazen als ze haar van een bepaalde richting besprongen.  
Het laatste gaat hier binnen een paar dagen ook de deur uit.  :louche:   Hij gaat eerst nog meedoen aan de kattenshow de 5de. Daarna natuurlijk een paar dagen terug naar thuis om te bekomen van de show en dan naar Brussel.  Maximum tot volgende week zondag is hij nog hier. Het begint af te tellen.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#342 Geplaatst 02 januari 2014 - 19:10

Plast Indy nu nog altijd aan de deur? Of is hij eindelijk zindelijk?

raggy
raggy
  • 414 berichten

#343 Geplaatst 02 januari 2014 - 21:14

Indy is soms nog verschrikkelijk.  Het gaat al beter maar ongelukken gebeuren nog steeds.  Ik zit letterlijk met mijn handen in het haar.  Hij moet het hebben afgeleerd tegen dat hij naar Brussel gaat.  Voor de rest is hij wel een lieverdje.  Hij komt vaak bij ons zitten en ligt dan bij ons te slapen. Je kan letterlijk alles met hem doen, maar dat plassen.... Ik weet niet meer wat kattengrind ik nog kan proberen.  Precies of hij het express doet voor aandacht. Misschien als hij de hele dag iemand bij hem heeft dat het dan gaat beteren.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#344 Geplaatst 02 januari 2014 - 21:19

HIj is ook al groot geworden. Zijn gezichtje begint ook al een beetje kleur te krijgen.  Nog niet zo heel duidelijk maar als je hem tegen het licht gaat houden ga je het zien zondag. Zijn staartje en zijn oortjes hebben al een mooie kleur.  Hij vraagt letterlijk de hele dag aandacht, geef je hem die niet dan loopt hij als een hondje achter je aan.  Je moet oppassen of je valt over hem.   Elke is natuurlijk heel blij met de kat die haar overal volgt.  Ze kan met hem spelen tot hij er letterlijk bij gaat liggen.  Hij begint ook al redelijk lang haar te krijgen. Ik denk dat hij wel mooi gaat uit kleuren.   Ben heel benieuwd.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#345 Geplaatst 02 januari 2014 - 22:43

Bekijk berichtraggy, op 02 januari 2014 - 21:14, zei:

Indy is soms nog verschrikkelijk.  Het gaat al beter maar ongelukken gebeuren nog steeds.  Ik zit letterlijk met mijn handen in het haar.  Hij moet het hebben afgeleerd tegen dat hij naar Brussel gaat.  Voor de rest is hij wel een lieverdje.  Hij komt vaak bij ons zitten en ligt dan bij ons te slapen. Je kan letterlijk alles met hem doen, maar dat plassen.... Ik weet niet meer wat kattengrind ik nog kan proberen.  Precies of hij het express doet voor aandacht. Misschien als hij de hele dag iemand bij hem heeft dat het dan gaat beteren.

Is het echt enkel bij de deur dat hij dat doet? Anders kan je op die plaats die vloer eens poetsen met tandpasta (ja klinkt gek ik weet het). Maar katten ruiken dat niet graag en blijven er dan weg van. Denk niet dat hij daar dan nog zal plassen.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn