Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
raggy
raggy
  • 414 berichten

#346 Geplaatst 02 januari 2014 - 22:52

Het is inderdaad enkel bij de achterdeur en steeds op juist dezelfde plaats, de deugeniet.  Gelukkig nergens anders.  Awel ik ga dat eens proberen.  Op goed geluk.  Je hebt ook van die spuitbussen maar dat helpt al niet, geloof me. Reclame voor niets.  :louche:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#347 Geplaatst 02 januari 2014 - 23:04

Ale op hoop van zegen dat hij daar niet meer gaat plassen :pray:

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#348 Geplaatst 03 januari 2014 - 16:45

Zoals gezegd heb ik deze namiddag tijd gemaakt om foto's van June te maken en bij deze dus de resultaten. ;)

IMG_0014.JPG

IMG_0016.JPG

IMG_0058.JPG

IMG_0061.JPG

IMG_0062.JPG

IMG_0067.JPG

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#349 Geplaatst 03 januari 2014 - 17:50

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:  die 3de foto is om bij weg te smelten :) :katnap:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#350 Geplaatst 03 januari 2014 - 18:44

Ooooh wat een mooie meid :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#351 Geplaatst 03 januari 2014 - 20:35

mooie meid :kboe :kboe :kboe
Geplaatste afbeelding

raggy
raggy
  • 414 berichten

#352 Geplaatst 03 januari 2014 - 22:00

De 3de is inderdaad fantastisch.  De 4de is ze nog aan het nagenieten van het lekkere eten precies.  Ze is heel mooi geworden.  Haar gezichtje is ook veel donkerder geworden.  :goofy:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#353 Geplaatst 10 januari 2014 - 10:02

wat een mooie poes zeg!
hopelijk worden de genen van mama en papa ook doorgegeven aan een most friendly brother :cat
Merlijn heeft alvast goed onthouden dat een tafel voornamelijk dient om te helpen met huiswerk:

dat is natuurlijk de invloed van Silke hé.

ik heb ook wat foto's van Merlijn in daglicht, want hij ziet er onder een lamp stukken donkerder uit dan hij is.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05887.JPG
  • DSC05908.JPG
  • DSC05913.JPG
  • DSC05894.JPG
  • DSC05905.JPG

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#354 Geplaatst 10 januari 2014 - 11:13

knappe Merlijn !!!!

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#355 Geplaatst 10 januari 2014 - 13:06

en hoe is het ondertussen met broertje Indy?

nog een vraagje: die flying frenzy, had jij die ook al thuis Kitty? ik heb er voor Merlijn op de show in Berchem gekocht, jawadde wat is mich da zeg!
brave zoete Merlijn verandert in een grommende tijger als hij de veren ziet aankomen, de andere katten hebben zelfs schrik van hem dan. maar hij doet enkel zo wild met de pluimen, de andere speeltjes interesseren hem zo niet. en dat zei jij ook hé Maité, dat het vooral de pluimen zijn die ze achternazitten. als hij ze eenmaal in zijn klauwkes krijgt, ... die zullen niet lang meegaan vrees ik.
ik weet alvast al wat ik bij de stand van de kattenopvang ga halen de volgende keer!

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#356 Geplaatst 10 januari 2014 - 21:19

mooie foto's van merlijn
Geplaatste afbeelding

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#357 Geplaatst 11 januari 2014 - 09:25

ah zo een frenzy wil ik ook wel in huis :-) hier zijn ze ook zot van pluimpjes :-) maar ook van rolletjes van naaigaren etc :-)

raggy
raggy
  • 414 berichten

#358 Geplaatst 11 januari 2014 - 13:04

Wij hebben die inderdaad. Indy vliegt er als een zot achteraan. Ik vind het stokje iets te lang, toch als mijn jongste er hier mee bezig is, dan hou ik mijn hart vast dat er hier in huis niets op de grond beland. We hebben ook die kortere maar daar heeft Indy al een heel deel pluimpjes van stuk gedaan. :goofy:  Dolly kijkt er niet naar, Snoesje wel.  Maar ze blijft er rustig bij.  
Merlijn is al groot geworden.  Amaai.  En ook zo mooi.  Hij ljikt enorm op Snoesje toen ze klein was.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#359 Geplaatst 13 januari 2014 - 08:15

awel Torill, ik heb die flying frenzy van de stand van kattenopvang waasland. als je op 2 februari naar hun pannenkoekenfestijn gaat, zullen ze die daar ook wel weer hebben.
bij Merlijn zijn het echt de pluimen die het hem doen, de andere soorten en vormen interesseren hem weinig tot niet.
zeg meisjes, ik doe zomaar een suggestie, Temse is voor Torill en mij natuurlijk niet zo ver, en het is geen echte kattenshow met regeltjes en voorwaarden allerhande, ik wil gerust Merlijn meebrengen die dag. lukt dat voor jullie Kitty?
op hun site stond nog niet direct vanaf welk uur het zou beginnen. mss is het wel een hele dag, maar dat ga ik natuurlijk niet doen. je kent mij hé, binnenkomen, een voorraad spulletjes voor de poezen inslaan en weer weg.
maar het zou wel heel tof zijn als we daar most friendly zouden kunnen verzamelen hé.

Bijgevoegde thumbnails

• DSC05916.JPG
  • DSC05920.JPG
  • DSC05928.JPG
  • DSC05930.JPG

Bewerkt door Miou-Miou, 13 januari 2014 - 08:21.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#360 Geplaatst 13 januari 2014 - 08:28

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn