Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#361 Geplaatst 13 januari 2014 - 09:48

kga der ni geraken den 2de feb

Maar merlijn ziet er weer superbeeldig uit op de foto's :d

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#362 Geplaatst 13 januari 2014 - 11:08

Ik heb wel maar plaats over waar een andere poezel kan zitten in mijn kooi. Dus het zal Snoesje of Merlijn worden want denk niet dat die overeen komen.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#363 Geplaatst 13 januari 2014 - 11:47

oh ik dacht eigenlijk gewoon als Kitty en Steven Merlijn nog eens wilden zien, dat het pannenkoekenfestijn een uitstekende gelegenheid was: redelijk dicht bij mijn deur, geen officiële inschrijving, en zeker niet de verplichting om een hele dag daar te moeten zijn.
dan zou ik Merlijn gewoon effe mee naar binnen nemen in zijn bench, zeker niet om hem tentoon te stellen of zo, dus je moet zeker met ons geen rekening houden hoor Maité voor plaats in de kooi.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#364 Geplaatst 13 januari 2014 - 13:56

Britta als jij Merlijn eens wil meenemen om te showen, laat je zeker gaan. Een kitten is ook altijd toffer voor de mensen om te zien dan een volwassen kat.  Dus als je zin hebt waarom niet.  Het is ook in jouw buurt.   Maitee heeft nog plaats in haar bench......  :cat  Wat denk je...

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#365 Geplaatst 13 januari 2014 - 14:05

zin om te showen heb ik zeker niet (mijn kind schoon kind hé), ik zou juist naar Temse afkomen omdat het daar niet om een echte show gaat. maar ik dacht begrepen te hebben dat de organisatie al zeker geen ragdolls meer nodig had wegens al meer dan genoeg? dus ik zou Merlijn meebrengen voor jullie, en dan ook niet te lang willen blijven hangen mocht het meneertje beginnen vervelen. eens ik hem nieuwe pluimen heb gevonden voor zijn hengel, zou ik per manier van spreken al terug kunnen vertrekken.
ik was van plan om weer met één van mijn nichtjes af te komen, en dan duurt het meestal ook niet lang voor die begint te zeuren... tenzij het hele lekkere pannenkoeken worden :cat

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#366 Geplaatst 13 januari 2014 - 16:59

Ja er zijn genoeg ragdolls want die van mij komen :d. Maar het was gewoon zodat er niet teveel benchen met ragdolls stonden. (mijn bench kan ik twee gedeeld worden he :) ).

raggy
raggy
  • 414 berichten

#367 Geplaatst 13 januari 2014 - 18:51

Maar Maitee jij gaat het toch niet erg vinden om op Merlijntje te babysitten he.  En ik ben 100% zeker dat hij geen betere oppas kan vinden. :goofy:  De mensen mogen ook niet aan hem komen en dat kunnen ze ook niet.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#368 Geplaatst 13 januari 2014 - 19:10

Haha ja zie maar dat ik die lieve schat niet catnap :catangel

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#369 Geplaatst 14 januari 2014 - 11:21

nee hoor, ik vertrouw je volledig!
is er al iets meer geweten over beginuur? op hun site staat nog altijd niet meer dan dat het de 2de februari is.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#370 Geplaatst 25 januari 2014 - 20:09

Maitee geef Luna en Lemon nog een dikke kus van ons voor de grote dag morgen.  Doe dat goed he.  :cat

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#371 Geplaatst 25 januari 2014 - 23:52

Ik hoop dat ze het goed gaan doen :). Luna is vandaag echt super vrolijk al in haar bench gaan liggen, net alsof ze wil zeggen dat ze er zin in heeft. We gaan wel haar tentje hangen. Want heb gehoord dat die mensen met de Thais daar ook naartoe gaan. En we willen natuurlijk niet dat Luna weer angstig wordt als ze die kat zo tekeer hoort gaan. Dus dan heeft ze toch een plekje om haar te verstoppen deze keer :d.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#372 Geplaatst 26 januari 2014 - 01:10

Ze heeft haar kleine zusje nu he. :goofy:  Met 2 zijn ze sterker.  Hihi. Het komt wel in orde, slaap maar lekker. :cat

raggy
raggy
  • 414 berichten

#373 Geplaatst 27 januari 2014 - 21:06

Fotokes van Indy

IndyNieuweThuis.jpg IndyNieuweThuis2.jpg IndyNieuweThuis5.jpg
IndyNieuweThuis3.jpg IndyNieuweThuis4.jpg

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#374 Geplaatst 28 januari 2014 - 20:56

mooie foto's
Geplaatste afbeelding

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#375 Geplaatst 30 januari 2014 - 08:27

hé, tof dat de broertjes zich nu niet meer moeten generen :cat , ze gingen anders als sissies door het leven moeten. en als je de foto's van Indy ziet, dat is toch wel een echte stoere boy hé.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn