Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
raggy
raggy
  • 414 berichten

#406 Geplaatst 04 maart 2014 - 15:41

Onze kinderen gaan graag elk jaar naar beestjes en baasjes. Meestal gaan we de zaterdag maar als jullie daar staan willen we best wisselen.  :)
Je bent toch ook af en toe eens thuis Maitee. :)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#407 Geplaatst 04 maart 2014 - 16:34

Goh ja zo af en toe he Kitty :d

Bekijk berichtMiou-Miou, op 04 maart 2014 - 15:23, zei:

globetrotters, dat zijn jullie!
maar tof hoor, als ik zie hoe de meisjes gehuisvest zijn op show, en dat ze zich op hun gemak voelen bij elkaar en het rumoer kunnen uitsluiten.... niet zoals broer Merlijn, die begot half moest gedopeerd worden voor een mini-mini kattenshow!

Goh Britta de moment dat het voor mijn meisjes ook niet meer tof is doe ik het ook niet meer hoor :d

raggy
raggy
  • 414 berichten

#408 Geplaatst 04 maart 2014 - 23:00

Zoals ik zie, hebben de kleintjes het naar hun zin op de shows. Ze genieten ervan.  Dus nog niet opgeven.  :)

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#409 Geplaatst 05 maart 2014 - 11:10

Bekijk berichtMayaBlue, op 03 maart 2014 - 18:51, zei:

Eumh maar Lunatje  is mink he :d. Dus die kleuren waren er veel sneller maar Lemon heeft al wel twee blauwe plekken op haar billen en afwisselende cream  op haar rug (dat je nog niet hard ziet, alleen met de juiste lichtinval).
  haha lily heeft ook zo een blauwe plek op haar bibs :d

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#410 Geplaatst 05 maart 2014 - 11:27

Lemon is gisteren nog eens gewogen ... 3,042 kg

Tvef
Tvef
  • 1.173 berichten
  • 2 katten

#411 Geplaatst 05 maart 2014 - 12:57

Amaai dat scheelt veel met lily die zat vorig weekend al aan 3,5 kg ...

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#412 Geplaatst 05 maart 2014 - 13:56

Ja we moesten gisteren rabies inenting geven en ik was super boos op de da... Wie probeert er nu een inenting te geven in de nek van de kat (onder de kin). En hij had Luna al eerst gedaan en hij heeft gewoon tussen haar schouderbladen gezet maar op zo'n brute manier, en de naald bleef toen in haar rug steken :(. En toen wou hij Lemon in de nek een inenting geven, ik heb beide katten genomen en ik kom daar echt wel niet meer. De vrouwelijke dierenarts is heel zachtaardig en vriendelijk, maar wil de kans niet lopen dat ik hem terug krijg. Dus wij wisselen van dierenarts.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#413 Geplaatst 05 maart 2014 - 20:24

Rabies?  Is dat voor de show in Nederland dat je dat hebt laten zetten?
Onze hond heeft dat ook gehad maar dat is omdat hij soms mee naar het buitenland gaat.  Het was niet verplicht in Belgie zei de dierenarts ?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#414 Geplaatst 05 maart 2014 - 20:49

Bekijk berichtraggy, op 05 maart 2014 - 20:24, zei:

Rabies?  Is dat voor de show in Nederland dat je dat hebt laten zetten?
Onze hond heeft dat ook gehad maar dat is omdat hij soms mee naar het buitenland gaat.  Het was niet verplicht in Belgie zei de dierenarts ?

Het is inderdaad voor de show in Appeldoorn, maar een inenting in de nek? Wie doet dat nu, en met een kromme naald dan nog. Toen zei hij nog ja hou haar goed vast want ze zou omhoog kunnen schieten en wie weet raak ik iets verkeerd... Dus heb gewoon gezegd dat hij haar niet mocht enten en dat ik wel ergens anders ging gaan. Ale wie zegt dat nu....

raggy
raggy
  • 414 berichten

#415 Geplaatst 05 maart 2014 - 21:47

je hebt ze dan toch niet laten zetten?  IK heb nog nooit een poes dat laten zetten, moet dat op die plaats.  Ga aub eerst een 2de opinie vragen ergens anders als je wil.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#416 Geplaatst 05 maart 2014 - 22:43

Hierbij nog eens een fotoke van Snoesje.  Is juist getrokken.

Snoesje 5 maart 2014.jpg

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#417 Geplaatst 05 maart 2014 - 23:25

Nee, bij Luna heeft hij die tussen de schouderbladen gezet maar de naald bleef steken en hij had alleen de spuit vast op het einde, omdat hij zo bruut met haar deed. Ik ga er gewoon niet meer bij... Nu heeft Luna zo afgezien de arme schat.

We gaan vanaf nu bij Sirius gaan op de Brusselsesteenweg

raggy
raggy
  • 414 berichten

#418 Geplaatst 05 maart 2014 - 23:51

Amaai ik zou er ook weggaan dan.  :(  Hij heeft de naald er toch goed uitgehaald. Ocharme.  

Zit daar ook Barbara van de Velde niet?  Die kijkt elk jaar onze katjes na op hcm en pkd.  Een hele lieve mevrouw.  :)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#419 Geplaatst 05 maart 2014 - 23:53

Ja Barbara van de Velde zit daar en om eerlijk te zijn voel ik mij daar beter bij

raggy
raggy
  • 414 berichten

#420 Geplaatst 05 maart 2014 - 23:57

Ik weet niet of ze ook andere dingen doet dan echo's,....Je kan het altijd vragen. Ze heeft tot nu toe nog nooit iets misgedaan bij onze katten.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn