Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen
Ragdoll

The Most Friendly Rags

June Luna Mona Snoesje Indy Lemon Lily Merlijn

• Log in om te reageren
492 reacties op dit onderwerp
Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#481 Geplaatst 12 augustus 2015 - 22:47

Miou-Miou, je hebt ook twee mooie lieve poezels, en er gaan er nog twee bijkomen, leueueueukkk :loveshower: :loveshower:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#482 Geplaatst 13 augustus 2015 - 08:21

Bekijk berichtZajin, op 12 augustus 2015 - 22:47, zei:

Miou-Miou, je hebt ook twee mooie lieve poezels, en er gaan er nog twee bijkomen, leueueueukkk :loveshower: :loveshower:

ik kijk er enorm naar uit!
maar het zijn geen Most Friendly Rags, daarom staan hier enkel Merlijn en Elliot vermeld als familie van het nieuwe nestje :cat

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#483 Geplaatst 13 augustus 2015 - 08:41

Bekijk berichtMiou-Miou, op 13 augustus 2015 - 08:21, zei:

ik kijk er enorm naar uit!
maar het zijn geen Most Friendly Rags, daarom staan hier enkel Merlijn en Elliot vermeld als familie van het nieuwe nestje :cat
ik dacht dat jij er 3 had :Ooops:

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#484 Geplaatst 13 augustus 2015 - 10:43

geen "oops" hoor!
mijn derde schat is wel de tante van mijn toekomstige tweeling, maar geen Most Friendly Rag, dus doe ik natuurlijk in deze post geen berichtjes over haar.

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#485 Geplaatst 13 augustus 2015 - 10:48

Bekijk berichtMiou-Miou, op 13 augustus 2015 - 10:43, zei:

geen "oops" hoor!
mijn derde schat is wel de tante van mijn toekomstige tweeling, maar geen Most Friendly Rag, dus doe ik natuurlijk in deze post geen berichtjes over haar.
ah, dan heb je er toch 3! Dan was ik toch juist.
Dat wordt echt genieten straks!  en toch ook wel spannend he!

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#486 Geplaatst 13 augustus 2015 - 13:52

zeker! ik heb nog nooit twee katjes tegelijk in huis genomen.
volgens mij gaan ze heel veel steun aan elkaar hebben, en staan ze zo sterker om te integreren.

vorig jaar had ik bijna een Most Friendly Rag-tweeling maar dat is toen niet doorgegaan.
ergens is dat toch blijven spelen in mijn hoofd, en kijk: volgende week zal ik er vier paar trippelende pootjes bij hebben :goofy:
gelukkig heb ik mijn vakantie zo kunnen regelen dat ik dan pas verlof neem, dat wordt idd genieten!

raggy
raggy
  • 414 berichten

#487 Geplaatst 13 augustus 2015 - 23:31

Sorry Britta van de tweeling....
Had ik toen geweten dat het gemeend was... Maar ja, communicatieprobleem. Sorry.
Het katje is toen wel samen met de zus verhuist. Dus niet alleen gebleven als dat een troost mag zijn. :)

Maar ik weet dat de tweeling die erbij gaat komen van een heel goede cattery komt. :)
Merlijn is zo mooi geworden. Echt een plaatje.  
Wat is zijn gewicht ondertussen?

Zeg en je mag hier ook de fotokes zetten van jouw toekomstige kleintjes hoor. Ik heb ze al gezien maar andere misschien nog niet. :)

Bewerkt door raggy, 13 augustus 2015 - 23:30.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#488 Geplaatst 14 augustus 2015 - 08:54

Bekijk berichtraggy, op 13 augustus 2015 - 23:31, zei:

Sorry Britta van de tweeling....
Had ik toen geweten dat het gemeend was... Maar ja, communicatieprobleem. Sorry.
Het katje is toen wel samen met de zus verhuist. Dus niet alleen gebleven als dat een troost mag zijn. :)

Maar ik weet dat de tweeling die erbij gaat komen van een heel goede cattery komt. :)
Merlijn is zo mooi geworden. Echt een plaatje.  
Wat is zijn gewicht ondertussen?

Zeg en je mag hier ook de fotokes zetten van jouw toekomstige kleintjes hoor. Ik heb ze al gezien maar andere misschien nog niet. :)

Mercikes voor het compliment ;) zonder jullie had ik er ook nooit een start mee kunnen maken. En ik heb er een geweldige knuffelkat en een super mama voor de kittens. Dat graag babbelen van haar vind ik ook super. Nog eens bedankt voor jullie vertrouwen.

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#489 Geplaatst 14 augustus 2015 - 08:58

ik wil niet off topic gaan hé Kitty, dus hier gaat het over de Most Friendly'tjes.

Merlijn woog vorige maand 8 kilo, maar heeft toen een serieuze blaasontsteking gekregen. antibiotica en ontstekingsremmers moeten nemen, de da wou hem ook op een dieetkorrel zetten maar dat heb ik niet gedaan. in plaats daarvan heb ik alle korrels (graanvrij van Orijen, maar toch...) thuis weggenomen, en ben voluit voor kvv en rauw gegaan.
hij is een halve kilo afgevallen, heeft me ondertussen de affront vergeven van hem 10 dagen pillen en spuitjes op te dringen, en is weer helemaal de lieve en levendige Merlijn :cat
de plukken haar vliegen weer in het rond als hij met Elliot aan het dollen is :goofy:

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#490 Geplaatst 14 augustus 2015 - 12:53

Bekijk berichtMiou-Miou, op 14 augustus 2015 - 08:58, zei:

ik wil niet off topic gaan hé Kitty, dus hier gaat het over de Most Friendly'tjes.

Merlijn woog vorige maand 8 kilo, maar heeft toen een serieuze blaasontsteking gekregen. antibiotica en ontstekingsremmers moeten nemen, de da wou hem ook op een dieetkorrel zetten maar dat heb ik niet gedaan. in plaats daarvan heb ik alle korrels (graanvrij van Orijen, maar toch...) thuis weggenomen, en ben voluit voor kvv en rauw gegaan.
hij is een halve kilo afgevallen, heeft me ondertussen de affront vergeven van hem 10 dagen pillen en spuitjes op te dringen, en is weer helemaal de lieve en levendige Merlijn :cat
de plukken haar vliegen weer in het rond als hij met Elliot aan het dollen is :goofy:
En ging dat makkelijk van brok naar rauw?

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#491 Geplaatst 14 augustus 2015 - 13:54

breek me de mond niet open :trance:

ik hoor in de natuurvoedingswinkel voor hond en kat dat zij van hun klanten horen hoe gemakkelijk dat wel gaat :louche:

ik ben dus die klant waar het niet zo van een leien dakje loopt.
dus bleef ik maar brok geven ook, omdat ze voor de rest zo weinig aten.
met de blaasontsteking van Merlijn heb ik wel de knop kunnen omdraaien. zo van: hij is er beter af zonder brok, dus hopla, alle droogvoer weg (en cadeau gedaan aan de familie).
wat me ook geweldig steunt daarin, is het besef dat er volgende week twee doorwinterde vleesetertjes komen :goofy: de kleintjes kennen geen droogvoer of blikken, enkel kvv en rauw :proost:

raggy
raggy
  • 414 berichten

#492 Geplaatst 09 november 2015 - 19:57

tweede nestje van Snoesje 2015
Bailey, Loulou, Bijou, princess Leia Organa, Lewis, Sky, Sylvester

kleintjes bij geboorte op 17-07-2015:
geboorte.jpg

foto's op 21-09-2015
minkjes.jpg minkjes1.jpg minkjes2.jpg minkjes3.jpg minkjes4.jpg minkjes5.jpg sepia1.jpg sepia2.jpg sepia3.jpg

foto's op 29-09-2015
Bailey
bailey.jpg

Bijou
bijou.jpg

Lewis
lewis.jpg

Loulou
loulou.jpg

princess leia
princess Leia.jpg

Sky
sky.jpg

Sylvester
sylvester.jpg

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#493 Geplaatst 09 november 2015 - 21:15

Ooohhh, ik kan er niet genoeg van krijgen, zo lief :love4: :love4:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll, June, Luna, Mona, Snoesje, Indy, Lemon, Lily, Merlijn