Spring naar inhoud

- - - - -

Heupje gebroken (Vandaag opnieuw geopereerd)

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#31 Geplaatst 18 januari 2013 - 22:40

Tja, ik snap zoiezo al niet dat ze terug zijn mogen gaan vandaag.
Moesten ze hebben gezegt dat ze nog eens moesten betalen dan ging ik er persoonlijk mijn zegje gaan doen.
De operatie is niet verloopen bij hun eigen DA maar in een dierenarstenpraktij, omdat ze er daar meer 'verstand' van hadden.
Dusja, persoonlijk vliegen ze hier ook de bench in als er stil moeten zitten of weet ik veel wat3
Maar ik kan onmogelijk met mijn grote bench de trein op. Kan het ding amer tillen laat staan op een trein gaan meesleuren.

De bench die ze zelf hebben liggen is echt wel klein, beestje zou in zijn katten bakje moeten slapen dus die is echt te klein.
Ze zit nu apart in een kamer waar ze de matras op de grond hebben gelegd, want daarvoor sprong ze gwn op bed. :trance:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 18 januari 2013 - 23:41

Misschien een kleine tafel afspannen met draad of zo, zodat haar beweegruimte toch beperkt is? Ik heb hier ook geen bench staan, maar in geval van nood zou ik gebruiken wat ik heb. Een tafel op zijn kant in een hoek van de kamer, met aan de ene kant een kussen en aan de andere kant een kattenbak en de open zijkant afschermen met een plank? Je hebt vast wel iets in huis dat bruikbaar is.

Bewerkt door Malou, 18 januari 2013 - 23:41.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#33 Geplaatst 19 januari 2013 - 08:30

ik vind het geld dat die 2de operatie kost nog bijzaak, dat diertje moet weer maar eens onder narcose, wat ook weer risico's met zich meeneemt, dat vind ik persoonlijk veel erger, en daar zou van mijn part ook iets tegenover moeten staan.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#34 Geplaatst 19 januari 2013 - 20:16

Bekijk berichthilleke, op 19 januari 2013 - 08:30, zei:

ik vind het geld dat die 2de operatie kost nog bijzaak, dat diertje moet weer maar eens onder narcose, wat ook weer risico's met zich meeneemt, dat vind ik persoonlijk veel erger, en daar zou van mijn part ook iets tegenover moeten staan.
Ik vind het zoiezo al niet kunnen dat zo een 'bekende' praktijk zo fouten kan maken.
Inderdaad beestje moet weer eens onder narcose, en weer eens opengehaald worden.
Het is al zo een stresskatje en dan weer eens wakker worden op een vreemde plaats, vreemde mensen, ...

Nuja, alles gaat nu goed en dat telt.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 20 januari 2013 - 10:11

Een vriendin van mij haar katje had ook een zware operatie en haar DA is zelf spontaan een bench komen brengen. Die bench heeft 8 weken in haar huis gestaan zonder dat ze daar extra kosten voor moest betalen.
Ik vind de naverzorging ook wel heel belangerijk. Mijn vriendin zit in een rolstoel en is niet mobiel. Ik vond dit echt een mooi gebaar van haar DA dat die regelmatig een kijkje kwam nemen hoe het verder ging met het katje.
Een goede DA geeft toch tenminste informatie mee hoe je de kat kan verzorgen. Hopelijk komt alles inorde voor Pluisje.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk