Spring naar inhoud

- - - - -

Bedeltopic

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
23 reacties op dit onderwerp
saitenu
saitenu
  • 657 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 13 januari 2013 - 14:37

Jubikelcats komt mss hard over, maar iedereen ziet dat anders hé.... Toen ik met dierendag pakketjes weggaf aan goede doelen voor katjes, reageerden er ook een aantal mensen die zelf maar één kat in huis hadden, maar van zichzelf wel vonden dat ze het nodig hadden, :onzeker:  dat brengt natuurlijk weer een slechte naam over mensen die het wél nodig hebben... Ik denk dat iedereen wel iemand kent die van zo'n dingen misbruik maakt...Maar bij sommigen begrijp ik het dan weer volledig. Het hangt volledig af van de situatie en welke mensen ;) Dat is trouwens bij elke situatie zo... Ik begrijp Jubikelcats maar al te goed, maar Shadow ook. :)  Trouwens Shadow, we zijn hier allemaal om katjes te helpen, soms worden er niet zo leuke dingen gezegd, maar er zijn altijd mensen die je steunen in wat je doet en geloven in jou, steek je energie daarin, dan blijft KS aangenaam voor jou ;) :)
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 13 januari 2013 - 14:50

Dees vind ik persoonlijk wel erg ... Shadow is al super lang zich over dat dutske te bekommeren, ik zelf ben al eventjes haar topic aan het volgen en in Shadow haar geval ben ik 100% er van overtuigd dat ze het niet voor het geld doet. Over andere topics spreek ik mijzelf niet uit, maar zij deed het echt zodat dat zwervertje niet in de kou in het konijnenhok moest blijven vertoeven. Dus ... ale stel u soms is eventjes in iemands anders zijn schoenen voor je gaat oordelen

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#18 Geplaatst 13 januari 2013 - 15:53

Niemand zegt dat je aan die bedel doelen geld moet geven, het blijft vrijblijvend.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#19 Geplaatst 13 januari 2013 - 15:57

catherine, op 13 januari 2013 - 15:53, zei:

Niemand zegt dat je aan die bedel doelen geld moet geven, het blijft vrijblijvend.
Voila, ik verplicht niemand.
En ga niemand ook verkeerd bekijken als ze niet willen 'steunen' aan mijn 'gebedel'.
Dat is iedereen zijn keuze ik moet niemand anders zijn rekeningen bijhouden.
Als iemand €1 kan missen dan oké, zo niet even goed oké.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 13 januari 2013 - 16:50

Ook in ben behoorlijk assertief en ben meer dan eens met mijn kop tegen de muur opgelopen door mijn grote mond.
Maar een beetje empathie kan geen kwaad.  Lees even wat je zelf geschreven hebt voor je het publiceert hier en vraag je af of je zulke commentaren zelf zou appreciëren.
Anders creëer je het idee dat je enkel reageert om te provoceren.

En voor wat betreft de vraag van Shadow...  Boeit het je niet, dan open je haar topic niet.  Boeit het je wel, dan kan je gaan reageren... Maar zulk een pesttopic openen vind ik een brug te ver gaan.  Da's gewoon stoken, niet meer of niet minder.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 13 januari 2013 - 17:02

Bah............ het ging nu zo goed hier op ks, veel minder oproer....!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 13 januari 2013 - 17:16

Lut, op 13 januari 2013 - 17:02, zei:

Ja Lut tot op het saaie af wil je zeggen.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 13 januari 2013 - 17:59

Lut, op 13 januari 2013 - 17:02, zei:

misschien was het de stilte voor de storm

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#24 Geplaatst 13 januari 2013 - 18:37

Misschien moet het dicht aangezien er niets meer gezegd wordt dat enigszins met het onderwerp te maken heeft.