Spring naar inhoud

- - - - -

Vandalisme!

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 09 augustus 2009 - 23:19

De PLOERTEN!!!

Ik parkeer in Grimbergen, waar mijn pa nu woont. Ik wil terug naar huis vertrekken. En wat zie ik?! Mijn spiegel ligt eraf! Het omhulsel leeft gelukkig nog wel, maar de spiegel zelf ligt eraf en is gebarsten.

Ik snap er dus geen lor van hé. Da's een redelijk brede straat. Er stonden niet veel auto's. Hoe krijg je die spiegel er zo maar afgereden?! En dan geen briefje nalaten ofzo.

Dus ik sluit af:

De PLOERTEN!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 10 augustus 2009 - 06:06

Da's niet leuk he Vosse. Misschien in het vervolg Zwartje in je auto laten als bewaker? :hug:

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 10 augustus 2009 - 07:04

niet te geloven hoe sommige mensen zich gedragen op de baan hé!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#4 Geplaatst 10 augustus 2009 - 08:18

Misschien er gewoon afgeslagen of geschopt....
Wij waren een keer bij mijn ouders in NL, willen we terug naar huis rijden, allebei onze nummerplaten er af..... hoe verzin je het. We hebben dus pas een paar uur later kunnen vertrekken door ons bezoek aan de politie.
We zijn toen dus zonder nr.plaat terug naar huis gereden :trance:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 10 augustus 2009 - 08:21

grrrrrrr vraag mij af waarom dat zo een plezier is vandalenstreken.....grrrrrrrrrr
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#6 Geplaatst 10 augustus 2009 - 09:27

Pfff zo'n mensen heb je altijd. Mijn auto staat hier meestal tegenover mijn appartement op de parking maar er heeft er ook ene een serieuze streep op getrokken.. schandalig... ze kijken tegenwoordig naar niks meer! :censored:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 10 augustus 2009 - 09:30

bah... En wat hebben ze eraan om je spiegel eraf te kegelen? Niks!!
Een vriendin van mij heeft dit in Leuven Centrum ettelijke keren voorgehad, omdat ze haar auto langs de kant van de straat moest parkeren bij gebrek aan een garage. Zatte studenten die na een cafébezoek er niets beters op vinden dan andermans eigendom te beschadigen. :evil:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 10 augustus 2009 - 09:33

Ik snap ook niet waarom mensen zoiets doen met plezier. Zouden zij het fijn vinden als zoiets met hen gebeurt? :censored:
Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#9 Geplaatst 10 augustus 2009 - 10:38

ken het gevoel, heb het ook al voorgehad. Kwam 's morgens aan mijn auto die toen nog voor het appartement stond, en mijn spiegel lag ernaast...niks briefje, daar stond ik, en mijn auto stond ook ruim binnen de lijnen geparkeerd hoor. En zonder linkerspiegel rijdens is verschrikkelijk vervelend he.

dus gelijk Vosse het zo mooi zegt: aan alle speigelafrijders die niks achterlaten: jullie zijn PLOERTEN!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 10 augustus 2009 - 10:39

Das vreselijk eh.. hebben dat een paar jaar geleden op oudejaarsavond ook gehad. vlak voor ons deur.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 augustus 2009 - 13:37

Ik begrijp ook niet wat mensen eraan hebben om anderen hun eigendom te vernietigen :wall:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#12 Geplaatst 13 augustus 2009 - 22:44

Mijn dochter en schoonzoon ,hun auto is net een jaar oud en eergisteren hebben ze er voor de tweede maal tegen gereden. De vorige herstelling is net geen twee maanden geleden.
M'n schoonzoon had net geparkeerd en zat nog in de wagen, een geluk bij een ongeluk want de dame in kwestie had flink gedronken en wilde in eerste instantie nog doorrijden ook. :evil:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 13 augustus 2009 - 22:47

ik heb dat ook veschillende keren meegemaakt hier voor de deur, en op een keer was het weer zover, ongeveer 2 maand nadat hij gerepareerd was en mijn ouders stonden hunne auto te wassen naast die van mij, komt er daar ene aangeraasd en mijn spiegel eraf, hij wou doorrijden :evil: maar gelukkig kon papa hem stoppen. :d

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 14 augustus 2009 - 00:02

*mikkeke* zei:

Wij waren een keer bij mijn ouders in NL, willen we terug naar huis rijden, allebei onze nummerplaten er af..... hoe verzin je het.

Dat hebben wij ook al eens meegemaakt. We kwamen aan op de parking (in wilrijk) en onze nummerplaten waren weg!!! 't was toen echt een rot periode want in een paar maanden is er iemand tegen mijn man zijn auto gereden en zijn we nog eens 3!!! :trance: !!! keer het slachtoffer geworden van een vluchtmisdrijf: ene keer een bus, dan de auto vol schrammen terug gevonden en dan iemand achterin gereden die is doorgereden want hij wou geen papeiren invullen (gelukkig hadden we de nummerplaat).

Ondertussen had mijn man dan al een vervangwagen van de vervangwagen... :d