Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe laarzen en rits al kapot

ken laarzen. rits kapot

• Log in om te reageren
101 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 14 januari 2013 - 12:13

Afgelopen zaterdag laarzen gekocht, vandaag doe ik ze aan en als ik op een trap stap breekt de rits open vanonder :evil: en zo is dat elke keer weer, leuk hoor!
Ik bel naar de winkel "Ken" in shoppingcentrum en weet je wat die zei? Gewoon rits terug naar beneden en terug naar boven :s  oh ja dat ik daar niet aan heb gedacht :wall: dit is dan ook de eerste keer dat ik een schoen of laarzen heb met een rits :roll:  ale wat voor een antwoord is dat nu, hoe onnozel kan je nu zijn....  
Morgenavond ga ik er heen, ik ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen want dit vind ik echt niet kunnen, juist nieuwe laarzen en die gaan er van uit dat ik elke keer die rits naar beneden en naar boven gaan doen. :gek:
Ja snorry he :oops: maar in zo'n dinges kan ik kwaad worden, zo'n dom antwoord, in plaats van te zeggen kom eens tot hier en we zullen kijken naar een oplossing.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 14 januari 2013 - 12:50

Ze moeten daar inderdaad een oplossing voor bieden, hoewel ze misschien zullen schermen met "solden worden niet geruild" en van die dingen. Probeer het positief te bekijken: stel dat het de rits was van een nieuwe jeans en die rits ging telkens open vanonder en je kreeg ook de raad om die broek eens naar boven en beneden te doen, tja...  :slach: :slach: :slach:
Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 januari 2013 - 12:58

Hoo die nieuwe laarzen? :(

Het is niet echt een gespast antwoord van die verkoopster! Ze moet op zen minst de laars is bekijken! En meestal is dat dan een fout (fabikage) ofzo en neemt ze dat terug en stuurt ze dat naar de leverancier, jij krijgt dan een nieuw paar laarzen of als ze er niet meer zijn een bon of ander paar.

Wij zeggen zowizo via telefoon kunnen wij niets doen dus kom even tot hier. Dit is niet mijn brange, maar wij doen echt niet moeilijk over zo'n zaken. Zeker omdat je ze net hebt gekocht.

:knuppel:  gaan Anja en laat je niet doen :zweep:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 14 januari 2013 - 12:59

:lachen: Heidi :x:

Zouden ze dat echt durven met zo'ne flauwe kul afkomen dat het solden is? Amai dan denk ik dat ik morgen ontplof in die winkel.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:01

Bekijk berichtSolotje, op 14 januari 2013 - 12:59, zei:

:lachen: Heidi :x:

Zouden ze dat echt durven met zo'ne flauwe kul afkomen dat het solden is? Amai dan denk ik dat ik morgen ontplof in die winkel.

Ja dat kan ze als excuus gebruiken "solden worden niet omgeruild"  
Stonden ze in solden?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:05

Bekijk berichtwilver, op 14 januari 2013 - 12:58, zei:

Hoo die nieuwe laarzen? :(

Het is niet echt een gespast antwoord van die verkoopster! Ze moet op zen minst de laars is bekijken! En meestal is dat dan een fout (fabikage) ofzo en neemt ze dat terug en stuurt ze dat naar de leverancier, jij krijgt dan een nieuw paar laarzen of als ze er niet meer zijn een bon of ander paar.

Wij zeggen zowizo via telefoon kunnen wij niets doen dus kom even tot hier. Dit is niet mijn brange, maar wij doen echt niet moeilijk over zo'n zaken. Zeker omdat je ze net hebt gekocht.

:knuppel:  gaan Anja en laat je niet doen :zweep:

Awel ja zo denk ik er dus ook over, ligt aan de fabrikant, niet aan hun, wat is dan het probleem. :catnoknow

Nee nee ik ga mij niet laten doen :zweep: :lachen:

Bekijk berichtwilver, op 14 januari 2013 - 13:01, zei:

Ja dat kan ze als excuus gebruiken "solden worden niet omgeruild"  
Stonden ze in solden?

Ja ze stonden in solden maar wat wil dat dan zeggen, dat je iets koopt dat wel kapot kan en dan heb je pech? :catnoknow

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:17

Teken dat er een haakje van de ritssleuting kapot is en dan pakt het andere gedeelte er niet te goei in. Dat is niet te herstellen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:21

Bekijk berichtcatherine, op 14 januari 2013 - 13:17, zei:

Teken dat er een haakje van de ritssleuting kapot is en dan pakt het andere gedeelte er niet te goei in. Dat is niet te herstellen.

Ja inderdaad en juist helemaal vanonder, dus dat heeft niet veel nodig en het is los. :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:26

Heb je die in de solden gekocht? Tja dan kunnen ze zeggen dat ze ze niet ruilen. Waren het geen solden dan moeten ze u een nieuw paar geven of geld terug geven of een waardebon maken.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:30

Bekijk berichtcatherine, op 14 januari 2013 - 13:26, zei:

Heb je die in de solden gekocht? Tja dan kunnen ze zeggen dat ze ze niet ruilen. Waren het geen solden dan moeten ze u een nieuw paar geven of geld terug geven of een waardebon maken.

Maar alé dat is toch schandalig? Dus solden wil zeggen dat je iets kapot koopt? Ah ja, ik heb die juist aan en het gebeurde direct!

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#11 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:34

Tegenwoordig, klantvriendelijkheid en bereid om te helpen...dikke nul op tien.
Had onlangs ook nieuwe schoenen gekocht. Tijdens mijn eerste avondje uit met de schoenen op restaurant,
brak er 1 van de topjes af onderaan de hak. Had er zelfs nog niet mee op straat gelopen, enkel aan tafel gezeten.
Gebeld met de klantendienst en uiteindelijk toch reparatie op eigen kosten :-(
Uitleg: dit kunnen we niet aannemen als fabricagefout maar is door eigen gebruik... :louche:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 14 januari 2013 - 13:54

Bekijk berichtSolotje, op 14 januari 2013 - 13:30, zei:

Maar alé dat is toch schandalig? Dus solden wil zeggen dat je iets kapot koopt? Ah ja, ik heb die juist aan en het gebeurde direct!
Ja ze zetten artikelen met een mankement in de winkel tijdens soldenverkoop. Of ze het nu al wisten of niet maakt niet uit maar als hun winkelwet is van geen ruiling tijdens de solden dan ruilen ze niet. Of je moest het getroffen hebben en ze er iets aan willen doen. Ik heb in genoeg winkels vroeger gewerkt en solden werd nooit geruild.
Wat je nog kan doen is eens bij de schoenmaker langs gaan en zien wat die zegt.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:01

Ik vind het personeel tegenwoordig ook een dikke nul, soms lijkt het wel of dat de mensen niet meer willen werken of helpen, ze staan er soms echt tegen hun zin.

Awel Catherine als dat zo is koop ik nooit meer iets in solden en eigenlijk is dat wel straf, ik koop dus zelden solden, eigenlijk vind ik nooit iets en nu heb ik eens iets gevonden en dan heb je dit voor! :louche:
Maar bedankt om mee te denken Catherine.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:14

Ik ben vriendelijk  :lachen:  tenzij dat de klant echt op mijn zenuwen werkt  :zweep:

Nee idd het is erg van je laarzen. Ik vrees dat ze niet zullen geruild kunnen worden   :evil:
Een schoenmaker is een oplossing.

Geplaatste afbeelding

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#15 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:20

Heel vaak zie je het ook in de winkel staan. Bij uitverkoop wordt niet geruild oid.
Wanneer dat zo is, schoenmaker en een nieuwe ritssluiting in laten zetten.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!