Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe laarzen en rits al kapot

ken laarzen. rits kapot

• Log in om te reageren
101 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:22

Jullie zeggen allemaal hetzelfde he, zonde....

Ja véro dat moet je toch eerst bewijzen! :twisted:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#17 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:24

Maar je gaat me toch niet vertellen dat jullie in België geen schoenmaker hebben?
Hup in de benen, met de laars naar de schoenmaker, nieuwe rits in laten zetten en je hebt nieuwe laarzen.
Soms moet je dit verlies nemen, het is een risico van het wachten op de uitverkoop.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:28

Bekijk berichtcatherine, op 14 januari 2013 - 13:54, zei:

Ja ze zetten artikelen met een mankement in de winkel tijdens soldenverkoop. Of ze het nu al wisten of niet maakt niet uit maar als hun winkelwet is van geen ruiling tijdens de solden dan ruilen ze niet. Of je moest het getroffen hebben en ze er iets aan willen doen. Ik heb in genoeg winkels vroeger gewerkt en solden werd nooit geruild.
Wat je nog kan doen is eens bij de schoenmaker langs gaan en zien wat die zegt.

Dat ja, een heleboel kapotte zaken gaan gewoon de rekken weer in. Kheb ook nog vaak vakantiejobs gedaan in winkels tijdens solde periodes. Zelf kijk ik echt enorm goed uit eer ik wat koop, zelfs buiten de solden. Mezelf zo al heel wat miskopen bespaard van kledij of schoenen waar iets aan kapot was. Meestal word ik vreemd aangezien als ik iets sta te inspecteren maar zowat de helft van de keren vind ik toch een gat, slecht afgewerkt, een haak er in,...

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:30

het is inderdaad dat er misschien snel zal gezegd worden "solden= niet omruilen" maar ik zou mij toch ook ni snel laten doen.
Als ge de schoenen binnen moet doen bij ne schoenmaker zult ge da niet gratis krijgen.

Indien de winkelbediende echt reageert zoals iedereen verwacht zou ik toch aandringen tot het bekomen van een correcte oplossing.
Voorstellen dat ze de rekening van de schoenmaker betalen. En als ze ook da weigeren zou ik er toch bij zeggen dat de hoofddienst een mail mag verwachten met een klacht en met testaankoop in kopie :x
wil nog niet zeggen dat ge het echt moet doen natuurlijk...ma ik zou in de winkel alles uit de kast halen als ik zo een klantonvriendelijke behandeling zou krijgen. (en zou het ni alleen doen...ik doe het meestal ook als ik zo iets voor heb want klantenservice is nu eenmaal niet meer wat het ooit was)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:43

Je mag ook niet vergeten dat het verkoopstertje alleen maar orders moet opvolgen van bovenhand hé! Ok sommige zijn slimmer dan andere en pakken dat anders aan maar zij zijn uiteindelijk wel de pispaal voor veel dingens waar ze eigenlijk niets kunnen aan doen. Als je dat elke dag over je krijgt...  :NoWhy:
Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:48

Ja de verkoopsters zijn inderdaad de dupe maar soms moet ge als klant ook echt van u afbijten.
Mijn zus had zo onlangs bij nen ici Paris XL ook een frats voor. Verkoopster heeft haar een verkeerd oogpotlood meegegeven en toen mijn zus het de ochtend nadien wou wisselen beweerde de verkoopster dat het was gebruikt...was niet het geval maar we hebben dan ook bij het verlaten van de winkel het potlood niet nagegeken. blijkbaar was er ewa schijn van het potlood...

nu al bij al vond ik het wel heel zielig voor mijn zusje, die met haar opgespaarde cadeaubons een goed oogpotlood wou kopen en dan blijft zitten met een oogpotlood dat ze eigenlijk niet kan gebruiken.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 14 januari 2013 - 14:53

Bekijk berichtjubikelcats, op 14 januari 2013 - 14:24, zei:

Maar je gaat me toch niet vertellen dat jullie in België geen schoenmaker hebben?
Hup in de benen, met de laars naar de schoenmaker, nieuwe rits in laten zetten en je hebt nieuwe laarzen.
Soms moet je dit verlies nemen, het is een risico van het wachten op de uitverkoop.

Maar ik koop iets niet om de dag erna naar de schoenmaker te gaan, het gaat hier vooral over principe, die mensen gaan toch hun best moeten doen om mij te helpen en ja als ik het niet gedaan krijg ken ik zeker een schoenmaker maar ik ga mij nu zeker niet laten doen hoor.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:00

Bekijk berichtSelmo, op 14 januari 2013 - 14:30, zei:

het is inderdaad dat er misschien snel zal gezegd worden "solden= niet omruilen" maar ik zou mij toch ook ni snel laten doen.
Als ge de schoenen binnen moet doen bij ne schoenmaker zult ge da niet gratis krijgen.

Indien de winkelbediende echt reageert zoals iedereen verwacht zou ik toch aandringen tot het bekomen van een correcte oplossing.
Voorstellen dat ze de rekening van de schoenmaker betalen. En als ze ook da weigeren zou ik er toch bij zeggen dat de hoofddienst een mail mag verwachten met een klacht en met testaankoop in kopie :x
wil nog niet zeggen dat ge het echt moet doen natuurlijk...ma ik zou in de winkel alles uit de kast halen als ik zo een klantonvriendelijke behandeling zou krijgen. (en zou het ni alleen doen...ik doe het meestal ook als ik zo iets voor heb want klantenservice is nu eenmaal niet meer wat het ooit was)

Ja dat was ik van plan en goed idee om eventueel de rekening te presenteren van de schoenmaker.

Mijn collega zei ook net dat ze zoiets voor heeft gehad, ook een solden en toen kwamen ze ook met die zever af van ja maar dat was een solden, daarop heeft ze gezegd: als ik het nu een week geleden dit had gekocht en de volle pot had betaald had het ook stuk geweest en dan hadden jullie dus wel iets willen doen, awel dat is hier een slechte service!
Awel ze heeft direct een nieuwe gekregen! :p

Bekijk berichtwilver, op 14 januari 2013 - 14:43, zei:

Je mag ook niet vergeten dat het verkoopstertje alleen maar orders moet opvolgen van bovenhand hé! Ok sommige zijn slimmer dan andere en pakken dat anders aan maar zij zijn uiteindelijk wel de pispaal voor veel dingens waar ze eigenlijk niets kunnen aan doen. Als je dat elke dag over je krijgt...  :NoWhy:

Dat heb ik nergens gezegd maar ik vind wel dat ze moeite moeten doen en ik zal dat morgen weten te zeggen hoe dat ze dit hebben behandeld maar aan de telefoon vond ik het echt niet proper!

Bewerkt door Solotje, 14 januari 2013 - 15:01.

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:05

Bekijk berichtSolotje, op 14 januari 2013 - 15:00, zei:

Dat heb ik nergens gezegd maar ik vind wel dat ze moeite moeten doen en ik zal dat morgen weten te zeggen hoe dat ze dit hebben behandeld maar aan de telefoon vond ik het echt niet proper!

Dat weet ik, ik wou het gewoon effe ook vermelden :)  en idd als ze onbeleefd zijn enzo is het je volste recht! Dus morgen :zweep:  want ik zei het voordien al, dit zou gewoon terug naar de leverancier moeten gaan.

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#25 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:10

ik zou me ook niet laten doen hoor, solden of niet, het hoort niet dat er onmiddellijk al problemen met het product zijn!

moesten ze toch niets willen doen, kijk eens of je het onderste deel niet gewoon kan toenaaien, dus dat de rits niet helemaal open moet (als je er dan natuurlijk nog in en uit kan)
een rits kunnen ze perfect vervangen, maar is natuurlijk niet gratis hé!
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:19

Bekijk berichtwilver, op 14 januari 2013 - 15:05, zei:

Dat weet ik, ik wou het gewoon effe ook vermelden :)  en idd als ze onbeleefd zijn enzo is het je volste recht! Dus morgen :zweep:  want ik zei het voordien al, dit zou gewoon terug naar de leverancier moeten gaan.

Ja dat vind ik dus ook. :)

Bekijk berichtNele, op 14 januari 2013 - 15:10, zei:

ik zou me ook niet laten doen hoor, solden of niet, het hoort niet dat er onmiddellijk al problemen met het product zijn!

moesten ze toch niets willen doen, kijk eens of je het onderste deel niet gewoon kan toenaaien, dus dat de rits niet helemaal open moet (als je er dan natuurlijk nog in en uit kan)
een rits kunnen ze perfect vervangen, maar is natuurlijk niet gratis hé!

Ik heb eens gekeken samen met mijn collega en het lijkt of ze beneden niet goed toe hebben gestikt, want aan de rits zien we niets. :s
Ik ga eerst morgen horen en dan als ze niet willen helpen dan stap ik naar de schoenmaker en ja misschien is het wel een oplossing om een stuk toe te naaien maar dat is een probleem om nadien aan te pakken. :)
Jammer dat ik vandaag niet kan gaan pffft... ik wil dat echt zo snel mogelijk hebben opgelost maar ja kan niet anders... ik zal geduld moeten hebben wat ik eigenlijk niet heb. :lachen:

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:22

oei oei Anja, nog één dag wachten :NoWhy:  gaat dat lukken?
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 14 januari 2013 - 15:25

neeeee :help:

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 14 januari 2013 - 18:57

Bekijk berichtSolotje, op 14 januari 2013 - 14:01, zei:

Ik vind het personeel tegenwoordig ook een dikke nul, soms lijkt het wel of dat de mensen niet meer willen werken of helpen, ze staan er soms echt tegen hun zin.

Awel Catherine als dat zo is koop ik nooit meer iets in solden en eigenlijk is dat wel straf, ik koop dus zelden solden, eigenlijk vind ik nooit iets en nu heb ik eens iets gevonden en dan heb je dit voor! :louche:
Maar bedankt om mee te denken Catherine.

Pas op he ;) sinds kort ben ik ook schoenenverkoopster :p en ik ben heeeel klantvriendelijk ;)

Het zou werkelijk flauwekul zijn als ze ze niet mee zouden nemen, nemen ze ze niet terug zou en het is een keten, zou je het hoofdkantoor kunnen noemen (heel flauw van me, maar het werkt wel) Vaak spurten ze dan wel naar achteren ;)

Geplaatste afbeelding

Maline
Maline
  • 404 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 14 januari 2013 - 21:53

Als je gaat, zou ik wel ineens naar de winkelverantwoordelijke vragen.
Meestal kan een gewone verkoopster toch niks beslissen en mag je je verhaal nadien toch terug doen bij de verantwoordelijke.

Maar ja, in veel winkels hangt inderdaad aan de kassa dat ze solden niet terugnemen :(.
En je hebt dan nog de pech dat het een keten is.
Bij een zelfstandige zou je waarschijnlijk wel iets gedaan krijgen van korting of bon of nieuw of ...
Een keten geeft meestal net iets minder over 1 minder tevreden klant.