Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe laarzen en rits al kapot

ken laarzen. rits kapot

• Log in om te reageren
101 reacties op dit onderwerp
HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 20 januari 2013 - 17:55

Bekijk berichtcatherine, op 20 januari 2013 - 12:31, zei:

Hopelijk krijg je goed nieuws van het fabriek, niet zoals ik met mijn bril van bij pearl, de verf ging er vanaf, pearl stuurde mijn bril terug naar het fabriek en die trokken hun eronder uit dat het mijn fout was en dat die vol krassen stond. Dus heb ik eens goed van mijn neus gemaakt in de winkel en heeft de gerante me een nieuw model laten kiezen met aangepaste glazen gratis. Zo zie je maar dat fabrieken hun er soms proberen uit te worstelen. Hopelijk heb je binnen twee weken een nieuw paar.
We gaan mss even off-topic maar ik heb hetzelfde voor met mijn brilletje die ook van bij Pearl komt.
Het afschilferen van de verf heeft niets te maken met de winkelketen want niet enkel zij verkopen deze merken, maar ik werd onmiddelijk goed geholpen bij Pearl.
De eerste keer hebben ze het eerst bijgewerkt (was maar een fijn streepje), daarna hebben ze 2x een ander montuur gevraagd bij de fabrikant.
Maar 2x ging de verf er op plaatsen terug wat af (niet veel maar wel snel). Na de derde montuur hebben ze me dus gezegd als het nog gebeurde dat ik een nieuwe montuur mocht kiezen.

Nu mijn montuur kostte niet zoveel (90 euro) en ik dacht niet dat ze bedoelden dat ik er ook de glazen gratis zou bij krijgen.
Dus, nieuw montuur kiezen naar smaak en vermoedelijk rond dezelfde prijs moeten blijven is niet evident...
Toen er onlangs terug een streepje verf weg was hebben ze het bijgewerkt en ben ik zelf niet begonnen met dit voorstel : het zal zoals bij velen regelmatig eens binnen springen worden om bij te kleuren tot ik een nieuwe koop.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#92 Geplaatst 20 januari 2013 - 18:01

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 20 januari 2013 - 17:47, zei:

Gij softie, je hebt je niet eens boos gemaakt :p

Grapje : inderdaad superservice :jump: . Zelfs buiten de solden zonder kassaticket zou je in de meeste winkels geen enkele kans meer maken.
Ook al verdienen sommige winkels en hun verko(o)p(st)ers wel eens een goeie dosis kritiek wat betreft de service na verkoop, hier verdienen ze een DIKKE pluim :proost: .

:lachen: nee ik heb mijn eigen niet boos moeten maken :d gelukkig maar want ik ben daar niet zo goed in :p

Ja dat is wel zo, deze winkel, verkoopster, service verdienen een dikke pluim! :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#93 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:07

Ik heb goed nieuws, ik mag mij nieuwe schoenen of laarzen aanschaffen whoop whoop... :eDance: :eDance: :eDance:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#94 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:08

:thumb: Dat heb je goed gedaan!!! :lachen: Foto posten hé ;)

Bewerkt door kate2, 08 februari 2013 - 16:11.

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#95 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:08

Goed voor jou! :cheer:

Hoe heb je ze aangepakt? Met jou bekende attributen? :zweep: :knuppel:   :slach:
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:21

Aah super ! Das nu eens service zie :thumb:
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:25

Alé dat is goed hé!!  :eDance:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#98 Geplaatst 08 februari 2013 - 16:38

:lachen:  nee gewoon heel vriendelijk, als dat niet had gepakt had ik mijn attributen wel boven gehaald :lachen:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#99 Geplaatst 08 februari 2013 - 19:28

:cheer: :cheer: :cheer:  Kan je gelijk in de nieuwe collectie schoenen binnenkort gaan kijken.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#100 Geplaatst 08 februari 2013 - 19:46

Ja inderdaad, kan goed zijn dat ik nu voor zomer schoenen ga :d

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#101 Geplaatst 09 februari 2013 - 15:11

Ben je wel zeker dat er in die winkel een trap is?? Om direkt even te proberen he :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#102 Geplaatst 09 februari 2013 - 15:34

Nee daar is geen trap, wel in de gang maar of ik die ga mogen uittesten buiten de winkel dat is een andere vraag :lachen: