Spring naar inhoud

- - - - -

De sneeuw

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 15 januari 2013 - 12:28

Wij gaan ook zo graag op reis naar het noorden!! We vaarden 1 jaar geleden helemaal tot aan de Noordkaap  (Noorwegen), en dit jaar zijn we in Ijsland( 2 dagen) en Groenland(1 dag) geweest. Sommigen verklaarden ons goe zot omdat we tijdens de zomer naar de koude gebieden gingen. Maar wij zijn geen strandkloppers en haten het wanneer het ergens krioelt van de toeristen...!

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 15 januari 2013 - 16:48

Ook ik heb een hekel aan sneeuw,
niet zo zeer als ik er vanachter een raam naar kan kijken,
maar om er door te moeten dan heb ik het toch heel benauwd.
Ben heel bang om uit te schuiven (ik ben echt heel onhandig :oops: ) en doordat ik zo voorzichtig vooruit ga, heb je meer kans om een uitschuiver te begaan
het is een vicieuze cirkel bij mij :onzeker:
Met de auto gaat het nog, maar ik zal liever een avondje op mijn kin kloppen dan dat ik met de auto door de sneeuw naar de winkel moet...

Dat het maar snel terug dooit! :pray:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 15 januari 2013 - 17:12

als er een pak sneeuw ligt zoals deze morgend heb ik geen problemen om met de auto erdoor te rijden .. moest wel lachen want mijn belde hij was voor mij vertrokken om de straten te noemen waar het spekglad lag ... heb eigenlijk deze morgend een andere route genomen omdat ik wist dat één van de straten waar ik anders doormoest wegens omleiding heel veel bomen en langs beide kanten grachten heeft ook nogal veel bochten en het is éénrichtingsverkeer dus riskeerde me niet om langs daar te rijden als je slipt weet je niet waar je uitkomt... dus dan maar de autostrade genomen... heb wel een hekel aan ijspistes om op te rijden...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#49 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:00

We zijn er daarnet  doorgemoeten naar Aalst en de banen lagen toch goed vond ik.
Tot mijn grote opluchting
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#50 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:17

Vandaag was ik niet zo blij met de sneeuw...want als het sneeuwt staat alles meteen stil, dus ook net openbaar vervoer. Heb een half uur moeten wachten op de metro in de kou...en uiteraard kwam ik daardoor te laat op werk, maja dat was overmacht he
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:22

Ik vind sneeuw zalig. En zeker zo wandelen door verse sneeuw, zoals deze morgen. Gewoon super dat gekraak onder de voeten :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!