Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

3 van mijn poezen zijn verdwenen! :-(

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
NinaHoney
NinaHoney
  • 12 berichten

#16 Geplaatst 15 januari 2013 - 13:15

Onze poezen leefden vroeger in ons huis maar ze zijn veel liever buiten. We laten ze af en toe wel eens binnen maar na een uurtje zijn ze het al beu.

Oh, nee, zo erg Yossa!! Waar woont je moeder?

Ik heb naar de wijkagent gebeld en die zal bij zijn collega navragen of die meer weet. Maar bij ons doen ze dat niet loslopende katten oppikken en een spuitje geven, zou echt vreselijk zijn!!

Bekijk berichtYossa, op 15 januari 2013 - 13:14, zei:

Brugge

Ze krijgen altijd brieven in de bus wanneer dat gebeurd, vind het echt erg dat ze dat doen..
Blauwe kruis in Brugge die kijkt echt niet om naar hun dieren, de dieren worden er totaal niet verzorgd daarvan dat wij Simba in Knokke gehaald hebben..
Je kan niet vertrouwen op het blauwe kruis brugge, mijn nicht werkte er een tijd als vrijwilligster en ze zei dat het niet normaal is hoe ze er te werk gaan

Oh nee, hoe erg!!!!

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 15 januari 2013 - 13:19

Ik vind het ook erg maar wat kun je er aan doen?
Mijn nicht die er werkte kreeg uitbranders als ze niet akkoord was met een beslissing..

Hoe erg ook maar daar ga ik nooit meer..

NinaHoney
NinaHoney
  • 12 berichten

#18 Geplaatst 15 januari 2013 - 13:19

En nee, onze poezen dragen geen halsbanden, uit angst dat ze ergens zouden blijven vasthangen..

Pff, we weten echt niet wat we moeten denken. Ik denk niet dat ze doodgereden zijn, anders zouden we ze gevonden hebben. Vergiftigd denk ik ook niet want anders zouden ze toch naar huis gekomen zijn. Dus we vrezen dat ze ergens gevangen zijn.

En de jagers komen ook redelijk dichtbij in de buurt... Maar aangezien het in de week is dat ze alledrie verdwenen zijn, denk ik niet dat het jagers zijn...

Nog eens dank jullie voor alle steun.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#19 Geplaatst 15 januari 2013 - 13:39

Bekijk berichtNinaHoney, op 15 januari 2013 - 13:19, zei:

En nee, onze poezen dragen geen halsbanden, uit angst dat ze ergens zouden blijven vasthangen..

Pff, we weten echt niet wat we moeten denken. Ik denk niet dat ze doodgereden zijn, anders zouden we ze gevonden hebben. Vergiftigd denk ik ook niet want anders zouden ze toch naar huis gekomen zijn. Dus we vrezen dat ze ergens gevangen zijn.

En de jagers komen ook redelijk dichtbij in de buurt... Maar aangezien het in de week is dat ze alledrie verdwenen zijn, denk ik niet dat het jagers zijn...

Nog eens dank jullie voor alle steun.

Als ze gechipt zijn, laten ze hen ook terug los bij vangacties hoor

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 15 januari 2013 - 14:09

Vrees er ook een beetje voor, hier is eerder een kattenhater aan de gang.
Weet je of iemand daar in je buurt konijnen of kippen heeft of duiven? Die mensen (niet allemaal) durven wel eens vergif zetten.
Je kan  best eens rondhoren hoe het zit met de katten van buren, zelfs van een paar straten verder. Je kan mss in de weekkrant een bericht zetten mss komen er dan nog anonieme tips binnen.
Ik hoop dat ze snel terug komen, ben je al eens langs geweest in het asiel in Tienen? Bellen heeft geen nut je kan best zelf eens gaan kijken of ze toch niet opgepakt geweest zijn en daar gezet zijn.
We duimen. :duim: :geluk: :duim:

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#21 Geplaatst 15 januari 2013 - 14:55

Och dat is erg om te lezen.3 poezen die die zomaar verdwijnen;daar heb ik ook geen goed gevoel bij.Enkele jaren geleden waren mijn poes samen met nog enkele poezen van geburen plots verdwenen.Ik had toen een vermoeden wie de kattenhater was,maar ook geen bewijzen.Naast het huis waar die vent woonde stond een leegstaand huis en op een avond ben ik in die tuin gekropen en beginnen roepen op mijn poes.Mijn bedoeling was dat hij me zou horen;en ja enkele minuten later kwam hij buiten om te vragen of ik iets verloren had.Ik zei hem dat mijn poes en enkele poezen van de buren plots verdwenen waren.Hij kon er niet veel op antwoorden waarbij mijn vermoeden nog groter was dat hij de smeerlap was.Ik zei dat ik zeker wist wie de dader was en wanneer er nog 1 poes zou verdwijnen ik zijn huis in brand zou steken.Dit was nu wel cru gezegd van mij,maar er zijn daarna geen enkele poezen meer verdwenen!Hopelijk loop het bij u anders af,en dat jou poezen terug voor je deur mogen staan :( !!
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

NinaHoney
NinaHoney
  • 12 berichten

#22 Geplaatst 15 januari 2013 - 15:01

Bekijk berichtcatherine, op 15 januari 2013 - 14:09, zei:

Vrees er ook een beetje voor, hier is eerder een kattenhater aan de gang.
Weet je of iemand daar in je buurt konijnen of kippen heeft of duiven? Die mensen (niet allemaal) durven wel eens vergif zetten.
Je kan  best eens rondhoren hoe het zit met de katten van buren, zelfs van een paar straten verder. Je kan mss in de weekkrant een bericht zetten mss komen er dan nog anonieme tips binnen.
Ik hoop dat ze snel terug komen, ben je al eens langs geweest in het asiel in Tienen? Bellen heeft geen nut je kan best zelf eens gaan kijken of ze toch niet opgepakt geweest zijn en daar gezet zijn.
We duimen. :duim: :geluk: :duim:

Hey!
Ja, dat is nog een goed idee, ik zal eens een berichtje laten plaatsen in de lokale krant. Nee, nog niet gebeld naar het asiel in Tienen. Ik zal photo's sturen en eens bellen.

Nog eens dank jullie voor alle steun, het doet deugd.

Oh ja, ik heb net met de buurvrouw gesproken (de enige die op mijn flyers reageerde), en ze zei dat ze een zwarte poes heeft die 10dagen geleden verdwenen is...

Bekijk berichtMar-tine, op 15 januari 2013 - 14:55, zei:

Och dat is erg om te lezen.3 poezen die die zomaar verdwijnen;daar heb ik ook geen goed gevoel bij.Enkele jaren geleden waren mijn poes samen met nog enkele poezen van geburen plots verdwenen.Ik had toen een vermoeden wie de kattenhater was,maar ook geen bewijzen.Naast het huis waar die vent woonde stond een leegstaand huis en op een avond ben ik in die tuin gekropen en beginnen roepen op mijn poes.Mijn bedoeling was dat hij me zou horen;en ja enkele minuten later kwam hij buiten om te vragen of ik iets verloren had.Ik zei hem dat mijn poes en enkele poezen van de buren plots verdwenen waren.Hij kon er niet veel op antwoorden waarbij mijn vermoeden nog groter was dat hij de smeerlap was.Ik zei dat ik zeker wist wie de dader was en wanneer er nog 1 poes zou verdwijnen ik zijn huis in brand zou steken.Dit was nu wel cru gezegd van mij,maar er zijn daarna geen enkele poezen meer verdwenen!Hopelijk loop het bij u anders af,en dat jou poezen terug voor je deur mogen staan :( !!

oh man toch, tja, in onze straat zijn er ook een paar mensen die poezen niet kunnen uitstaan. Ik heb wel een klein vermoeden... Ik zal bij alle huizen eens aanbellen.

Vanavond zal ik ze nog eens een uurtje roepen, zo luid mogelijk.

Mar-tine
Mar-tine
  • 642 berichten

#23 Geplaatst 15 januari 2013 - 15:20

Bekijk berichtNinaHoney, op 15 januari 2013 - 15:01, zei:

Hey!
Ja, dat is nog een goed idee, ik zal eens een berichtje laten plaatsen in de lokale krant. Nee, nog niet gebeld naar het asiel in Tienen. Ik zal photo's sturen en eens bellen.

Nog eens dank jullie voor alle steun, het doet deugd.

Oh ja, ik heb net met de buurvrouw gesproken (de enige die op mijn flyers reageerde), en ze zei dat ze een zwarte poes heeft die 10dagen geleden verdwenen is...

oh man toch, tja, in onze straat zijn er ook een paar mensen die poezen niet kunnen uitstaan. Ik heb wel een klein vermoeden... Ik zal bij alle huizen eens aanbellen.

Vanavond zal ik ze nog eens een uurtje roepen, zo luid mogelijk.
Ja,als ik van u was zou ik zeker eens roepen op de poezen.Zeker aan het huis waar je een vermoeden van hebt dat daar de kattenhater woont.Ge weet maar nooit dat er reactie op komt van hem zelf of de geburen.Ik duim al vast mee dat je resultaat mag krijgen :duim: Maar het mooiste zou zijn dat je poezen ongedeerd terug bij jou mogen komen!! :duim: :duim:
Een kat denkt,deze mensen geven me eten,ontvlooien me,geven me een mand en aaien me.Ik moet wel een god zijn!

NinaHoney
NinaHoney
  • 12 berichten

#24 Geplaatst 15 januari 2013 - 15:20

Pff, ik heb gebeld naar De Schakel in Tielt Winge en die zegt dat het de jagers zouden zijn. Ze vangen de poezen in ijzeren kooien en verdrinken die. :-(
Zo'n monsters!!! Ik ga morgen de velden en bossen in, in de hoop iets te vinden.

mathilde
mathilde
  • 73 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 15 januari 2013 - 15:21

ik hoop zo voor je dat je ze binnenkort weer in je armen kunt sluiten .

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 15 januari 2013 - 16:18

Wat erg... Ik zou tot op het bot uitzoeken wie hier verantwoordelijk voor is en klacht neerleggen. Pfff, we hebben zelf ook vaak genoeg schrik gehad omdat ze weer aan 't jagen waren en Snoet buiten was.

Ik hoop dat je ze nog terug vindt...

Niet normaal dat er zoveel katten verdwijnen op zo korte tijd, hier moet toch iets aan gedaan worden!

Katje_72
Katje_72
  • 273 berichten

#27 Geplaatst 15 januari 2013 - 16:45

Wonen er duivenmelkers in de buurt? Want daarom mogen onze poezen niet meer los buiten, omdat de duivenmelkers ze vangen of ze vergiftigen.

mathilde
mathilde
  • 73 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:22

Misschien een domme vraag , maar wat doen de katjes fout voor de jagers ?

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:25

Wat vreselijke monsters zijn dat toch!!!!
Ik snap niet dat mensen zo schattige poezen iets kunnen aandoen.
Ik zou van deur tot deur gaan en zeggen dat als iemand iets meer weet u dat moet melden en drijgen
dat je het hierbij niet gaat laten zo maak je eventueel de dader bang om het zeker niet nog eens te doen.
Ik wens je alvast veel sterkte want ik kan goed begrijpen dat jullie er kapot van zijn!

Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 15 januari 2013 - 19:30

Ik zou dit melden aan de wijkagent, voor hetzelfde geld zijn er nog poezen in je buurt verdwenen en is dit iets dat opvolging verdient.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist