Spring naar inhoud

- - - - -
Vermist

3 van mijn poezen zijn verdwenen! :-(

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Tineb
Tineb
  • 101 berichten
  • 1 katten

#61 Geplaatst 15 februari 2013 - 13:55

Ik lees dit nu pas, maar vrees dus ook dat er iets ergs met je poezen gebeurd is. Ik heb zelf met mijn ouders in de Hanenstraat in Kersbeek-Miskom gewoond en daar zijn inderdaad kattenhaters aan het werk. Zo'n 6 jaar geleden zijn er in onze straat maar liefst 8 katten op korte tijd niet meer naar huis gekomen. Van ons waren er 2 bij, hele tamme die niet ver van huis gingen. Er was toen ook net een zwerfpoesje bij ons aangekomen dat ik wat eten gaf, dat heeft mijn vader dood voor ons raam gevonden, hij had het al begraven toen ik thuis kwam, dus weet niet waaraan het gestorven is. We zijn toen ook overal gaan zoeken, maar van onze 2 katten geen spoor meer. Iedereen was het er over eens dat er kwaad opzet in het spel was. Erg, echt heel erg!

tanya
tanya
  • 77 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 15 februari 2013 - 14:45

en, ondertussen al nieuws over jullie poezen ?
hopelijk zijn ze ondertussen in goeie gezondheid weer terug thuis ?
goeie moed, niet opgeven !!!!

vroeger woonden wij in de buurt van duivenmelkers en een bos waar al eens gejaagd werd
1 x kwam onze poes (Sammy) pas na 3 dagen weer thuis met een kapotte bil :( en onze andere poes (Casper) kreeg eens 'n "verdwaald" kogeltje in z'n pootje
ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan, dat maakt me triest
Mammie van Orbi & Stien
Zwerverke, Witte, Casper, Sammy, Blondie, Zappa & Panamarenko...
geef er 'n serieuze lap in 't kattenparadijs lieverds !! Zal jullie blijven missen...

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#63 Geplaatst 16 februari 2013 - 21:58

Zou praten met de mensen uit de buurt kunnen helpen om iets te weten te komen?

NinaHoney
NinaHoney
  • 12 berichten

#64 Geplaatst 18 april 2013 - 10:42

Hallo,

Ik kijk nu pas naar jullie lieve berichtjes.

Helaas zijn onze 3 lieve poezen niet naar huis gekomen. Ik ga nog regelmatig wandelen om mijn poezen te roepen, maar zonder resultaat... :-(

Ik ga misschien nog eens een bericht in de brievenbussen van de buren steken. Maar ik ben bijna zeker dat iemand ze gedood heeft.

Ik denk elke dag aan hun en het is echt niet makkelijk. :-(

Overlaatst zag ik een poes in onze tuin en die leek van achter gezien exact op Léo. Maar het was niet onze Léo.. :-(

Nogmaals dank aan iedereen voor de steun en lieve woorden!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Vermist