Spring naar inhoud

- - - - -

Wat een weekend Pffff.

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 16 januari 2013 - 09:41

Vorige vrijdag ben ik met moeite opgestaan ,ik voelde mij zo ziek overal pijn mijn rug ,benen en armen en koorts .Dus maar een pijnstiller genomen ,en nu gaat het beter met mij .
Ik was een uurtje op en ik hoorde 1van de poezels kokhalzen in de keuken ik ga kijken en het was Atilla ,een grote plas eten en bruin slijm .Amaai dat opgekuist met een ziek gevoel zelf zag en rook ik daarna diaree  in de kattenbak .Hij heeft maar 1 keer diaree gehad ,maar dat kokhalzen en braken heeft tot rond de middag geduurd .Gelukkig had mijn zoon verlof ,en hij is met Atilla naar de dierenarts geweest om 5uur tegen dat zijn consultatie begon .Koorts had hij niet maar zijn maag en darmen stonden overhoop,hij heeft hem daar een inspuiting gegeven om alles rustig te laten worden .En nog medicatie meegegeven voor drie dagen .Zaterdag at hij terug maar zaterdag avond rond negen kwam alles er terug uit overgeven amaai nooit gezien bij mijn katten ocharme.Ik heb hem dan zondag maar kleine porties eten gegeven voor zijn medicatie want dat moest driemaal daags Dus wij hebben een weekend vol met ziekte doorgebracht allebei Atilla en ik zelf samen ellendig op de zetel .
Nu is terug alles oke zowel voor mij als voor Atilla ik blij want hij was zo zielig in het weekend ocharme :) ;)

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 16 januari 2013 - 10:37

Dat is minder fijn Rita, gelukkig konden jullie mekaar wat steun geven. Griepjes zijn nooit ver weg.
Super dat jullie allebei terug beter zijn. :rub:

Yossa
Yossa
  • 2.052 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 16 januari 2013 - 10:43

Misschien als je nog eens hebt dat je poezel eerder een maag-darm ontsteking heeft AB vragen die langduriger werkt..
Met Simba hebben ze dat 2 keer gedaan en dat hielp goed (hij gaf wel niet over maar hij wilde totaal niet meer eten en had telkens koorts)
Sinds hij nu speciale voeding krijgt heeft hij geen last meer gelukkig..

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 16 januari 2013 - 11:20

Veel beterschap. Gelukkig is het al wat beter.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Cat-Alicious
Cat-Alicious
  • 337 berichten

#5 Geplaatst 16 januari 2013 - 11:22

Ziek zijn is ├ęcht niet leuk he!!
Hou idd de poezels ff in het oog...het kan een virusje zijn natuurlijk.
Zorg voor genoeg drinken!!

Beterschap!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 januari 2013 - 11:25

Klinkt inderdaad allemaal niet leuk... :(

Gelukkig gaat het nu allemaal beter !! ;)

Verzorg jezelf en de poezekes en hopelijk vanaf nu alles beter !! :hug:
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 16 januari 2013 - 11:33

Gelukkig dat jullie weer beter zijn :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 16 januari 2013 - 11:59

Oef Ritje, gelukkig zijn jullie weer beter. :thumb:
Hopelijk kunnen jullie dit weekend in peins en vree doorbrengen.
Soigneer u zenne. :hug:

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#9 Geplaatst 16 januari 2013 - 12:08

Oei, wat een rotweekend. Gelukkig zijn jullie nu beide beter, en hopelijk wordt volgend weekend een prachtweekend :)