Spring naar inhoud

- - - - -

Vanavond in Volt reportage over prijsverschillen bij kattenvoeding

• Log in om te reageren
213 reacties op dit onderwerp
spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#181 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:06

Bekijk berichtEibhlin, op 24 januari 2013 - 19:02, zei:

Ik hoop stiekem dat er een hoop katten die goedkopere brol laat staan en dat ze op die manier er bedrogen uit komen.

maarja, sommige baasjes gaan dat dan niet snappen ze, en t katje zal dan niks hebben....
:) :)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#182 Geplaatst 29 januari 2013 - 10:51

alé, onze inspanningen hebben toch iets  bereikt, de lezersbrief die ik opgestuurd heb naar Dag Allemaal staat in het tijdschrift  van vandaag gepubliceerd
Laat ons hopen dat er toch een paar mensen even over gaan nadenken...
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#183 Geplaatst 29 januari 2013 - 10:59

Bekijk berichtlathyrus, op 29 januari 2013 - 10:51, zei:

alé, onze inspanningen hebben toch iets  bereikt, de lezersbrief die ik opgestuurd heb naar Dag Allemaal staat in het tijdschrift  van vandaag gepubliceerd

zal ns vlug gaan lezen sé, heb hem net gekocht ;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#184 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:01

Bekijk berichthilleke, op 29 januari 2013 - 10:59, zei:

zal ns vlug gaan lezen sé, heb hem net gekocht ;)

hij staat niet bij de lezersbrieven net na de tv programmatie maar een eindje verder waar ze dan nog een paar lezersbrieven apart afdrukken, ik had liever gehad dat hij bij de hoofdmoot stond maar we mogen niet klagen hé, de kranten hebben niks gepubliceerd, daar was t allemaal van dienen Armstrong en van Volt zelf is er ook niks van actie in huis gekomen...
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#185 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:02

Ondertussen gelezen en:
Super goed verwoord Nadine :thumb:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#186 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:03

Bekijk berichthilleke, op 29 januari 2013 - 11:02, zei:

Ondertussen gelezen en:
Super goed verwoord Nadine :thumb:

Ik vind het wel jammer dat er zo een beperking stond op het aantal woorden, ik vond zelf de brief naar de kranten toch beter uitgelegd omdat je meer ruimte had om dingen uit te leggen
Maar ja, ge kent mij hé, ik heb het niet zo voor korte epistels  :goofy:
Geplaatste afbeelding

#187 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:18

Ik heb het ook gelezen, heel goed gedaan :thumb: .
Ik dacht al dat het u was, ik herkende je schrijfstijl :lol2: .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#188 Geplaatst 29 januari 2013 - 11:24

Ik lees geen boekskes dus kan ik het niet zien. Hopelijk gaan er idd mensen wat nadenken.

Ik kreeg alvast al grijs haar deze week. Ik was mn ma al een tijdje aan het proberen overtuigen haar kat niet meer dat eten van de aldi te geven. Komt ze uiteraard nu af van "ja heb je het gezien op de tv? Je moet u kat geen duur eten geven he, die goedkope merken zijn even goed". Diepe zucht...

Bewerkt door Eibhlin, 29 januari 2013 - 11:26.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#189 Geplaatst 29 januari 2013 - 12:03

Bekijk berichtEibhlin, op 29 januari 2013 - 11:24, zei:

Ik lees geen boekskes dus kan ik het niet zien. Hopelijk gaan er idd mensen wat nadenken.

Ik kreeg alvast al grijs haar deze week. Ik was mn ma al een tijdje aan het proberen overtuigen haar kat niet meer dat eten van de aldi te geven. Komt ze uiteraard nu af van "ja heb je het gezien op de tv? Je moet u kat geen duur eten geven he, die goedkope merken zijn even goed". Diepe zucht...

t was te denken hé dat mensen zo gingen reageren...
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#190 Geplaatst 29 januari 2013 - 12:26

Bekijk berichtlathyrus, op 29 januari 2013 - 12:03, zei:

t was te denken hé dat mensen zo gingen reageren...
Inderdaad ja en als ik mn eigen ma nog niet eens kan overtuigen laat staan wat je dan tegen een ander moet gaan zeggen. Zegt ze ja en daarbij voor dat beetje dat die kat daar maar van eet, de helft blijft altijd liggen. Kzeg ja misschien omdat ze het niet moet hebben.

Hier bleef de whiskas en andere vergelijkbaar voer ook gewoon staan hoor, sinds ze almo krijgen zijn de bordjes altijd leeg.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#191 Geplaatst 29 januari 2013 - 16:40

Dat zijn toch vaak de mensen die er nooit echt goed over hebben nagedacht. Iedereen die zich ook maar iets heeft verdiept in de gezonde voeding van een kat weet dat er onjuistheden worden verteld.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#192 Geplaatst 29 januari 2013 - 18:45

Bekijk berichtEster, op 29 januari 2013 - 16:40, zei:

Dat zijn toch vaak de mensen die er nooit echt goed over hebben nagedacht. Iedereen die zich ook maar iets heeft verdiept in de gezonde voeding van een kat weet dat er onjuistheden worden verteld.
Ik vrees dat dat ook wel de meerderheid van de katteneigenaren zijn hoor. Hier op het forum doen de meeste dat wel maar voor veel mensen is het gewoon "ik heb een kat". En dan moet een kat ook nog eens zo goedkoop mogelijk zijn in onderhoud. Nu is bij velen vast hun geweten gesust door dat praatje op tv. Want ja wat op tv komt is altijd waar he. Ook als je enkel je boodschappen doet in de aldi of colruyt zie je enkel die standaard merken dus weten velen ook niet wat er nog is. Als ik zeg dat ik almo geef kijken de meeste ook vreemd. Staat nochtans gewoon in het rek bij de tom&co.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#193 Geplaatst 29 januari 2013 - 19:08

Maar naar het schijnt zou het premium droogvoer van de aldi en lidl wel heel goed zijn.
Ik weet het niet hé zal eens volgende keer in de aldi kijken wat de samenstelling ervan is.

Bekijk berichtEibhlin, op 29 januari 2013 - 18:45, zei:

Ik vrees dat dat ook wel de meerderheid van de katteneigenaren zijn hoor. Hier op het forum doen de meeste dat wel maar voor veel mensen is het gewoon "ik heb een kat". En dan moet een kat ook nog eens zo goedkoop mogelijk zijn in onderhoud. Nu is bij velen vast hun geweten gesust door dat praatje op tv. Want ja wat op tv komt is altijd waar he. Ook als je enkel je boodschappen doet in de aldi of colruyt zie je enkel die standaard merken dus weten velen ook niet wat er nog is. Als ik zeg dat ik almo geef kijken de meeste ook vreemd. Staat nochtans gewoon in het rek bij de tom&co.

Iedereen kan geen almo geven het zijn dikwijls kleine blikjes en redelijk duur.
Ik geef het hier ook niet aan mijn 15 katten, ben ik daarom een slechter baasje?

Veel mensen kopen hun dieren eten gewoon bij de supermarkt of aveve, veel denken dat het duurder is bij tom en co en consorten.

Bewerkt door catherine, 29 januari 2013 - 19:09.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#194 Geplaatst 29 januari 2013 - 19:23

Bekijk berichtcatherine, op 29 januari 2013 - 19:08, zei:

Maar naar het schijnt zou het premium droogvoer van de aldi en lidl wel heel goed zijn.
Ik weet het niet hé zal eens volgende keer in de aldi kijken wat de samenstelling ervan is.

Iedereen kan geen almo geven het zijn dikwijls kleine blikjes en redelijk duur.
Ik geef het hier ook niet aan mijn 15 katten, ben ik daarom een slechter baasje?

Veel mensen kopen hun dieren eten gewoon bij de supermarkt of aveve, veel denken dat het duurder is bij tom en co en consorten.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat de meeste enkel merken kennen die in de supermarkt verkocht worden en dus ook geen andere merken kennen en kunnen vergelijken. Ik heb nergens iets gezegd over de kwaliteiten van die baasjes. Alleen die groep die een dier wil maar er geen kosten aan wil doen, nochtans wel de middelen heeft vind ik iets minder.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#195 Geplaatst 29 januari 2013 - 22:18

Bekijk berichtlathyrus, op 29 januari 2013 - 10:51, zei:

@ Lathyrus, goe gedaan  :flower:        :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:
:) :)