Spring naar inhoud

- - - - -

kent iemand deze hengel?

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:09

Ik had nog een tegoedbon bij zooplus voor 5 euro, dus ben even wezen rondneuzen op de site. En toen kwam ik deze hengel tegen, Kattenhengel Cat Charmer :
Geplaatste afbeelding

heeft iemand die hengel?

Daarnaast nog een klein zakje sannabella light besteld om te kijken of taco het lust en of het echt werkt om af te vallen....hij was een tijdje geleden afgevallen en woog toen rond de 5.5, maar vandaag gewogen, want hij oogde alweer dikker en hij kwam boven de 6 kilo uit :louche: Nou is het natuurlijk wel winter, dus slaapt ie meer en beweegt weinig...maar toch haha...

En ook heb ik deze laser besteld:
Geplaatste afbeelding

Ik had al die muislaser, maar het lampje doet het niet goed meer...dus nu deze maar uitproberen. Hoop dat het succes heeft.

Hoefde overigens geen verzendkosten te betalen, ondanks dat ik niet voor 19 euro besteld had.
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:13

de lazer hebben wij ook, maar dat is hier niet zo een succes.
Het lichtje is in de vorm van het visje dat er op de zijkant opstaat en hoe verder weg je het houdt hoe waziger en minder zichtbaar het wordt.

De hengel ziet er mij wel super uit!

Time spent with cats is never wasted

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:23

idd, hier is de pointer ook geen succes. Ik heb dan via ebay een paar echte laserpointers gekocht en die zijn wel goed ! Hier vinden ze die amerikaanse hengels de max, alle andere worden amper bekeken.

deze vinden ze geweldig door het geluid dat ie maakt, net zoals echte flapperende vleugels van een vogel
http://www.zooplus.n...gels_veer/51790
deze kraakt geweldig
http://www.zooplus.n...els_veer/293441
ook een groot succes hier !
http://www.zooplus.n...lhengels/293378

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:26

Steffie_G, op 16 januari 2013 - 20:13, zei:

de lazer hebben wij ook, maar dat is hier niet zo een succes.
Het lichtje is in de vorm van het visje dat er op de zijkant opstaat en hoe verder weg je het houdt hoe waziger en minder zichtbaar het wordt.

De hengel ziet er mij wel super uit!

Oh nou Balou zal sowieso weinig intresse hebben in de laser, bij die andere met het rode lichtje keek ze er naar en liep ze gewoon weg hahaha...Taco vind het hoop ik wel intressant, en anders is het weer een kadootje voor de katten van mijn vader, die vinden vrijwel alles leuk!!

Ja die hengel schijnt ook heel stevig te zijn. Hoop het maar, want hier breken de stokjes heel vaak als Taco er aan gaat hangen.

wendyv123, op 16 januari 2013 - 20:23, zei:

idd, hier is de pointer ook geen succes. Ik heb dan via ebay een paar echte laserpointers gekocht en die zijn wel goed ! Hier vinden ze die amerikaanse hengels de max, alle andere worden amper bekeken.

deze vinden ze geweldig door het geluid dat ie maakt, net zoals echte flapperende vleugels van een vogel
http://www.zooplus.n...gels_veer/51790
deze kraakt geweldig
http://www.zooplus.n...els_veer/293441
ook een groot succes hier !
http://www.zooplus.n...lhengels/293378

Welke laserpointer heb jij dan via ebay? Want ik ben ook opzoek naar een goede, die ik nu heb daarvan is het lichtje te zwak geworden...dus die zie je amper.

En die hengels zien er allemaal wel super uit, wel ook een beetje prijzig...maar eens er weer aanbiedingen zijn zal ik zeker even naar gaan kijken. Hier worden de gewone hengels ook weinig bekeken, heel even speelt taco er soms mee....een touwtje vinden ze veel intressanter
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:39

Ik  heb onlangs deze drie besteld omdat ze al het andere soort niet bekijken OF er hangt zo'n lang touw aan dat de hele tijd in de war geraakt. Ik ben van alle drie heel tevreden en de katten ook. Lowie is een echte jager, dus het moet een beetje op zijn instinct inspelen. Isabella speelt meestal niet mee omdat Lowie alles voor zich wil en veel te wild is, hij gromt en blaast ook op zijn 'prooi' en zeult er mee rond als hij hem gevangen heeft. Hier geen andere hengels meer

deze laserpointer heb ik
http://www.benl.ebay...=item84b93800fe

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:49

wendyv123, op 16 januari 2013 - 20:39, zei:

Ik  heb onlangs deze drie besteld omdat ze al het andere soort niet bekijken OF er hangt zo'n lang touw aan dat de hele tijd in de war geraakt. Ik ben van alle drie heel tevreden en de katten ook. Lowie is een echte jager, dus het moet een beetje op zijn instinct inspelen. Isabella speelt meestal niet mee omdat Lowie alles voor zich wil en veel te wild is, hij gromt en blaast ook op zijn 'prooi' en zeult er mee rond als hij hem gevangen heeft. Hier geen andere hengels meer

deze laserpointer heb ik
http://www.benl.ebay...=item84b93800fe

Dank je wel, mocht die laserpointer van zooplus geen succes hebben, dan zal ik die van ebay bestellen.
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 17 januari 2013 - 08:26

Mijn poezels hebben die hengel en die pointer ook.

Hengel: groot succes. Uiteraard iets minder succes dan hun absolute favorieten (Da Bird, Nekoflies en Dragonfly) maar het voordeel van deze hengel is dat die ook lekker lang en zeer stevig is, dus ze mogen er al eens aan blijven hangen. Ik gebruik die graag als ik zelf wat naar TV wil kijken maar ondertussen de hengel wil rondzwieren zodat de poezels wat extra lichaamsbeweging krijgen.

Pointer: zijn ze niet zo zot van

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 17 januari 2013 - 20:05

de lazer hebben wij ook en is hier toch een succes.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 18 januari 2013 - 00:30

Hier zijn ze gekker van de muislaiser.
Spicy pakt die zelfs van tafel als ze wil aangeven dat ik er mee moet gaan spelen.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 18 januari 2013 - 07:22

Ik heb die hengel. Ze spelen er hier even graag mee als met andere hengels.
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 18 januari 2013 - 13:13

zo zie je maar dat het van kat tot kat verschillend is :)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 18 januari 2013 - 13:38

wendyv123, op 18 januari 2013 - 13:13, zei:

zo zie je maar dat het van kat tot kat verschillend is :)

Klopt helemaal...Lewis en Miss Trouble gaan volledig door het lint met de laser, Belle blijft er compleet onbewogen bij, laat zich niet verleiden door dat rode lampje en kijkt een beetje verveeld als de andere 2 voorbij vliegen :)

Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 18 januari 2013 - 20:22

Nou we zullen het zien, vandaag zou het pakket komen...maar ik moest werken en ja de buren die doen tegenwoordig niet zo snel meer open als er aangebelt wordt (buurvrouw boven is slecht ter been, en telkens trap op, trap af is voor haar vermoeiend...dus begrijpelijk). Mn andere buurvrouw doet ook niet graag meer open tegenwoordig...veel narigheid de laatste tijd in de buurt met vreemde mensen aan de deur.
Morgen wordt het opnieuw geleverd, maar op dat tijdstip ben ik niet thuis..dus nu laten afleveren bij het postkantoor, hopelijk kan ik daar morgen nog voor 5 uur raken.

Het laserlampje zal bij Balou waarschijnlijk niet in de smaak vallen, de vorige vond ze ook niet intressant...maar tis ook meer voor Taco dat hij wat meer beweging krijgt en zijn energie kwijt kan. We zullen het zien!!
Geplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 19 januari 2013 - 20:18

Ik heb ook allebei.
De hengel valt hier niet zo in de smaak, Luna verkiest hengels met veren. De laser daarentegen is een groot succes. Ik had er veel negatieve dingen over gelezen, maar ze vindt het geweldig. Naar de gewone met het rode puntje kijkt ze niet meer om, lol.
Ik ga er zeker nog eentje bijbestellen!
Hoop iig dat jouw katten er wat plezier aan beleven :)
Those who don't believe in magic, will never find it

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 19 januari 2013 - 21:54

Vandaag het pakket opgehaald...en Taco heeft ze beide al uitgetest en ze vallen alle 2 erg goed in de smaak. De hengel is ideaal, kan ik vanaf mijn bank gewoon lekker heen en weer bewegen....en taco rent er achteraan...
Balou heeft er nog niet mee gespeelt, want die was of buiten of sliep....net was ze wel wakker...maja als Taco in de buurt is speelt ze er sowieso niet mee, dus dat is nog even afwachten hoe die er op reageerd, waarschijnlijk zal het niet het niet heel intressant vinden.
Geplaatste afbeelding