Spring naar inhoud

- - - - -

hallo, ik ben yoshi

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#1 Geplaatst 16 januari 2013 - 20:52

bonjour, ik ben Yoshi
Ik ben het biologische zusje van diddl dus ik ben 3,5 jaar oud.
Ik ben tegelijkertijd met broertje getest op hcm toen ik 1 was en ben hcm verdacht getest tot groot verdriet  van mutti en daddy.
Ik ben een echte dame met damesmaniertjes (dat zegt mutti toch)
Ik word heel graag geaaid en geknuffeld maar ik laat dat dan niet direct merken, ik doe altijd een beetje afstandelijk, meisjes moeten nu eenmaal hard to get spelen nietwaar, maar als mutti of daddy me dan een tijdje zitten te aaien dan kan ik me uiteindelijk niet meer bedwingen en barst ik los in een enorm knor -en spinconcert en dan lig te rond te rollen als een echte wildeman puur van genot.
Mutti zegt dat ik ook rondwandel als een echte dame.
Als zij het zegt zal het wel waar zijn zekers...
Broertjes thor en ramses zijn heel wild en ik ben nogal kalm aangelegd van aard dus ik heb dat niet graag dat ze plots op mij springen omdat ze met mij willen spelen of dat ze achter mij aanzitten omdat ze willen rondcrossen als zotten.
Maar ik kan hen niet tegenhouden dus probeer ik hen gewoon uit de weg te gaan als ze zot  beginnen te doen (en dat is t grootste deel van de dag eigenlijk)
Ik lig veel boven op bed, s avonds ga ik met mutti mee gaan slapen en kruip ik bij haar in bed, ik kruip dan lekker dicht tegen haar aan, als ze dan opstaat dan blijf ik lekker liggen.
Of ik ga als daddy wakker is bij hem op den bureau gaan zitten, mutti en daddy hebben daar een kip gezet (een kattenhuisje in de vorm van een kip) en dat is mijn favoriete plaatsje.
Als de wildebrassen dan een moove maken zet daddy hen op hun plaats en kan ik rustig blijven liggen.
Af en toe willen de broertjes mijn kieken afnemen en willen zij er gaan inliggen maar dat pakt hier niet zunne, t is mijn kieken en daarmee basta.
Er staat nochtans nog een kip op den bureau maar nee, ze willen natuurlijk altijd malgree mijn kieken...
Het is altijd t zelfde met die mannen, mutti en daddy kopen een kattenhuisje en dan wil iedereen er inliggen.
Dus gaan mutti en daddy om nog drie andere net dezelfde kattenhuisjes zodat iedereen er eentje heeft en dan is plots hun interesse weg...
Tot ik interesse toon in iets, dan is t plots voor hen ook interessant...
Typisch die mannen...
Maar ik geef mijn kieken niet af, jamais.
Of mijn plaatsje dicht tegen mutti in bed, dat is van mij en van mij alleen, en wie er bij wil kruipen kan wat pletsen op zijne kop krijgen.
Hieronder vind je een paar foto's van mij terug, ik ben best fotogeniek al zeg ik het zelf.
Ik (langs rechts) met diddl
Geplaatste afbeelding
ik met mijn jasje aan
Geplaatste afbeelding
en met mijn truitje
Geplaatste afbeelding
lekker in t zonnetje voor t raam
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
ik links en broertje diddl rechts
Geplaatste afbeelding
met thor op de krabpaal
Geplaatste afbeelding
ik rechts met diddl links
Geplaatste afbeelding
ik links met thor aan t raam
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
in t kieken op den bureau (diddl is er hem komen bijwringen)
Geplaatste afbeelding
ik met de broertjes
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.282 berichten

#2 Geplaatst 16 januari 2013 - 21:19

:heart: :heart: Mooie foto's van het leuke dametje Yoshi , ik vind ze zo schattig !!!
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 16 januari 2013 - 21:40

Hele mooie meid. Mooi getekend ook. :loveshower: :loveshower:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 16 januari 2013 - 21:40

Je hebt geweldige katjes! Dat kieken :lachen: Zo grappig! En dat moet fijn zijn dat ze zich elke nacht bij jou komt leggen :love4: Ze zal wel heel erg aan haar mutti gehecht zijn :heart:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#5 Geplaatst 17 januari 2013 - 00:35

Bekijk berichtkate2, op 16 januari 2013 - 21:40, zei:

Je hebt geweldige katjes! Dat kieken :lachen: Zo grappig! En dat moet fijn zijn dat ze zich elke nacht bij jou komt leggen :love4: Ze zal wel heel erg aan haar mutti gehecht zijn :heart:

ja dat is echt plezant dat ze dat doet, ik vind dat het allerleukste moment van de dag als ze op  kousenvoeten komt afgeslopen en ze zachtjes naast mij in bed schuift en ze zich tegen mij aanvlijt, iets leukers is er gewoon niet en ik geniet daar dubbel en dik van.
En s morgens is het heel leuk ontwaken ook, dan ligt ze steevast met haar hoofdje zo op mijn linkerarm, ze is dan in de loop van de nacht letterlijk in mijn armen gedoken :loveshower:

Bedankt voor de lieve commentaren !!!
Ik ben altijd blij als andere mensen mijn kindjes ook leuk/mooi/lief vinden
Geplaatste afbeelding

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 17 januari 2013 - 01:22

Echt mooi geschreven! En leuke foto's  :)
Chapeau!

Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 17 januari 2013 - 08:45

Na het lezen van dit verhaal was ik echt benieuwd naar het kieken. :ha Mooie omschrijving van de poezekes. Als je ooit een boek schrijft over je katjes dan heb je zeker fan. :rub:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#8 Geplaatst 17 januari 2013 - 09:10

zo leuk geschreven!!!en wat een schatje is Yoshi :loveshower:
  Geplaatste afbeelding

Liz
Liz
  • 8.884 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 17 januari 2013 - 09:41

die tweede foto is echt super :thumb:
banner

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#10 Geplaatst 17 januari 2013 - 10:13

supermooie foto's van een supermooie yoshi :love:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#11 Geplaatst 17 januari 2013 - 11:46

Bekijk berichtMauricke, op 17 januari 2013 - 08:45, zei:

Na het lezen van dit verhaal was ik echt benieuwd naar het kieken. :ha Mooie omschrijving van de poezekes. Als je ooit een boek schrijft over je katjes dan heb je zeker fan. :rub:

Ik hoop dat het kieken geen teleurstelling was :goofy: , wij zijn in ieder geval dol op die dingen
Bedankt voor het mooie compliment !

aan iedereen bedankt voor de lieve commentaren !
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 17 januari 2013 - 12:46

Amai zo'n knappe Yoshi! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 17 januari 2013 - 17:56

Yoshi is zooo mooi met haar donkere vlekjes :love:  de 2de foto is superschattig!
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 17 januari 2013 - 18:45

:) :) :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag