Spring naar inhoud

- - - - -

Welke auto?

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
azrael
azrael
  • 445 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 24 januari 2013 - 08:37

Skoda behoort tot de d'Ieteren groep, net als Audi, VW, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti en Porsche.
BMW is een van de enige merken die nog op zich bestaat.

Kyetje, op 22 januari 2013 - 21:31, zei:

Al 4e jaar dat ik met Ford rijd, en mijn 2e Ford in die 4jaar.
Ik ben heel tevreden van Ford! :)

Bedoel je een tweede Ford erbij, of is de eerste al vervangen? Want als je auto al zo snel vervangen wordt, is het logisch dat je tevreden bent, hij heeft de tijd niet om te verslijten :)

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 24 januari 2013 - 10:09

D'Ieteren is enkel de importeur voor België, de groep staat eigenlijk gekend onder de Porsche-VW group

Ik ben zelf ook heel tevreden van Ford
Heb met mijn 1e Focus meer dan 70.000km gereden (gekocht als 2e hands (8 jaar oud) aan 115.000km en verkocht aan 187.000km, nooit problemen mee gehad)
Dan heb ik met mijn Mondeo ook 105.000km mee gereden, ook zonder problemen (gekocht 1 jaar oud en net geen 4 jaar oud toen ik hem verkocht)
En heb nu mijn 2e Focus sinds 17 december, heb al 7500km kunnen rondtoeren en blijf super tevreden van het rijcomfort :)
Onderhoudskosten bij Ford vielen me ook altijd heel goed mee :)
Mijn vrouwke heeft nu sinds begin december ook een Ford Fiesta
Mijn zus heeft een Ford Fiesta van ondertussen 13 jaar oud met bijna 300.000km en die begint nu te denken aan een andere auto te kopen...

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 24 januari 2013 - 16:03

Haha ja oops, ik had mij even versproken(vertypt) sorry :lachen: Ik bedoelde idd dat skoda uit zelfde fabriek als volkswagen komt. Die wagens zijn gewoon iets meer basis, maar betaalbaarder ^^

Bewerkt door Serenity, 24 januari 2013 - 16:05.

Geplaatste afbeelding

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 24 januari 2013 - 19:58

azrael, op 24 januari 2013 - 08:37, zei:

Skoda behoort tot de d'Ieteren groep, net als Audi, VW, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti en Porsche.
BMW is een van de enige merken die nog op zich bestaat.

Bedoel je een tweede Ford erbij, of is de eerste al vervangen? Want als je auto al zo snel vervangen wordt, is het logisch dat je tevreden bent, hij heeft de tijd niet om te verslijten :)

Ik heb van begin 2010 tot eind september 2012 een Fiesta gehad van jaar 96, al een oud beestje dus. In september laatst heeft er iemand nogal hard tegen gereden vanachter (gevolg: veel schade en teveel kosten voor zijn leeftijd, dus beslicht om te vervangen door een recenter type). In september dan terug een Fiesta gekocht van 2008. Maar om eerlijk te zijn, had ik geen ongeval gehad met mijn eerste Fiestatje, ik had er met plezier nog enkele jaren mee gereden, want behalve de ene keer dat hij een kapotte bougie had en een platte batterij heb ik er nooit, maar dan echt nooit problemen mee gehad. Dus het was niet omdat ik eens zin had in een andere auto hoor, maar omdat ik niet anders kon. Heb mijn eerste autootje met pijn in mijn hart moeten achterlaten... En gezien ik toen heel tevreden was van Ford, koos ik terug voor Ford, en terug: héél tevreden hoor :d

Bewerkt door Kyetje, 24 januari 2013 - 20:04.

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 25 januari 2013 - 15:34

het wordt waarschijnlijk een nieuwe Citroën Berlingo. die geven op dit moment het meeste voor ons budget. morgen nog eens gaan bespreken bij de garage en dan definitief beslissen, want 31 januari nadert!

Guest_DonsSpons_*
Guest_DonsSpons_*

#36 Geplaatst 25 januari 2013 - 23:16

Ik heb zelf een Range Rover Vogue, dit met scheidingsnet maakt de ideale pussyride ;). Superveel ruimte voor de poezen achterin!

#37 Geplaatst 26 januari 2013 - 07:53

moekeLien, op 25 januari 2013 - 15:34, zei:

het wordt waarschijnlijk een nieuwe Citroën Berlingo. die geven op dit moment het meeste voor ons budget. morgen nog eens gaan bespreken bij de garage en dan definitief beslissen, want 31 januari nadert!

Weet je al welke kleur je wil?

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#38 Geplaatst 26 januari 2013 - 12:25

DonsSpons, op 25 januari 2013 - 23:16, zei:

Ik heb zelf een Range Rover Vogue, dit met scheidingsnet maakt de ideale pussyride ;). Superveel ruimte voor de poezen achterin!
waw! lijkt me superleuk voor de poesjes!!

Seabert, op 26 januari 2013 - 07:53, zei:

Weet je al welke kleur je wil?
ons jongens willen een blauwe en ik ben daar precies ook wel voor te vinden! eric wil liever een grijze. ik beslis, want ik rij er het meeste mee! :tong:

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 26 januari 2013 - 18:55

De kogel is door de kerk en de auto is gekocht! Het is een zilverkleurige Citroen Berlingo Seduction geworden! Er ging nog een superkorting af omdat ze er zo nog een in stock staan hadden. Ik kon de kleur dus niet kiezen, maar ben erg blij met een zilveren. Normaal wordt hij binnen twee-drie weken al afgeleverd bij de garage. Ben erg blij!