Spring naar inhoud

- - - - -

Noodkreet: Red het dierenthuisje

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#16 Geplaatst 19 januari 2013 - 11:54

Bekijk berichtcatherine, op 18 januari 2013 - 14:26, zei:

Denk niet dat iemand bereid is gratis zijn grond met gebouwen voor woonst van de poezels gratis te gaan geven. Veel mensen zien het al niet zitten als er opvang voor dieren in hun buurt komt. Ze zouden beter mss voor sommige dieren een nieuwe thuis zoeken.
Dat is nu juist wat ze doen! Ze vangen dieren op met de bedoeling er een goede nieuwe thuis voor te zoeken. Enkel dieren die geen kans meer maken op een nieuwe thuis (heel erg oud of ziek of door een andere reden) blijven bij hen wonen... maar natuurlijk is dat niet de bedoeling om alle dieren te houden..

Bewerkt door Nadine, 19 januari 2013 - 11:55.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 20 januari 2013 - 00:41

Kunnen ze geen overeenkomst sluiten met een boer uit de buurt?

bv een stukske grond gebruiken die de boer wilt missen, en met die katten is de boer van de muizen op zijn veld verlost.
:) :)

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 20 januari 2013 - 07:42

Bekijk berichtspirou2007, op 20 januari 2013 - 00:41, zei:

Kunnen ze geen overeenkomst sluiten met een boer uit de buurt?

bv een stukske grond gebruiken die de boer wilt missen, en met die katten is de boer van de muizen op zijn veld verlost.
Dat zou idd. ook een oplossing zijn maar ik vrees dat een boer geen oren heeft naar dieren in nood. :( Ik kan ervan meespreken want ik woon ertussen. Er zijn veel verwaarloosde katjes die juist van een boerderij komen. :(
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk