Spring naar inhoud

- - - - -

Niet meer gerust...

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#16 Geplaatst 18 januari 2013 - 19:19

Het is inderdaad niet zo leuk om zien,

Bij onze jongens had ik het nog nooit gezien dat ze dit deden, maar ons Nelle heeft dit toch wel af en toe. De eerste keer schrok ik ook enorm.

Nu is het gelukkig al weer even geleden.

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 18 januari 2013 - 19:38

Hoe is het vandaag met Mauro?
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 19 januari 2013 - 20:08

Bekijk berichtNiennaTasartir, op 18 januari 2013 - 19:38, zei:

Hoe is het vandaag met Mauro?

Gisteren alles in orde met lieve Mauro...bedankt om te vragen... :heart:

Maar zonet heeft hij terug moeten overgeven... :(  dus maandag zeker en vast naar DA !!!

Hij heeft geen koorts en speelt zoals gewoonlijk veel met zijn speeltjes en met Naomi... :)

Maar ik neem geen risico...dus maandag een onderzoekje... ;)
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 20 januari 2013 - 09:43

Veel succes morgen met Mauroke. :thumb:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.896 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 20 januari 2013 - 09:58

Mijn Snoetje* had daar vroeger ook last van en in de zomer was het werkelijk echt erg en ze kreeg er af en toe een maagontsteking van. Anti-haarbal snoepjes hielpen niet echt. Dan ging ik maar bij de DA een prik halen.
Maar op een keer heeft hij mij aangeraden om Hills Hairball control te kopen, want in die brok zit het equivalent van wat hij haar inspoot.
En inderdaad, daarna ben ik Hairball control beginnen geven (niet constant, maar toch regelmatig en in de zomer - als ze hare winterfrak kwijtraakte - toch constant) en ze heeft er geen problemen meer mee gehad. Tegenwoordig hebben meerdere goeie merken zo'n brok maar als ik merk dat één van mijn poezels afziet van haarballen, dan wordt er sowieso Hill's hairball control door hun eten gemengd.

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 20 januari 2013 - 13:29

Bekijk berichtSabine2, op 20 januari 2013 - 09:58, zei:

Mijn Snoetje* had daar vroeger ook last van en in de zomer was het werkelijk echt erg en ze kreeg er af en toe een maagontsteking van. Anti-haarbal snoepjes hielpen niet echt. Dan ging ik maar bij de DA een prik halen.
Maar op een keer heeft hij mij aangeraden om Hills Hairball control te kopen, want in die brok zit het equivalent van wat hij haar inspoot.
En inderdaad, daarna ben ik Hairball control beginnen geven (niet constant, maar toch regelmatig en in de zomer - als ze hare winterfrak kwijtraakte - toch constant) en ze heeft er geen problemen meer mee gehad. Tegenwoordig hebben meerdere goeie merken zo'n brok maar als ik merk dat één van mijn poezels afziet van haarballen, dan wordt er sowieso Hill's hairball control door hun eten gemengd.

Bedankt voor deze tip !! Ik heb zonet een mailtje gestuurd naar onze DA om te vragen of we beter morgen langskomen of als het voldoende zou zijn als ik deze voeding zou geven... ;)  

Normaal zou ik morgen zeker met Mauro naar de DA gaan...maar met dit weer en 's avonds rij ik echt niet graag met de auto... :help:
Dus nu wacht ik eventjes op een reactie van onze DA...intussen is Mauro hier heel actief en heeft deze morgen heel goed gegeten zonder problemen... :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 21 januari 2013 - 22:37

Nog steeds geen mailtje terug gekregen van onze DA... :( ;)

Maar het goede nieuws is dat Mauroke gisteren en vandaag niet meer heeft moeten overgeven... :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding