Spring naar inhoud

- - - - -

Acana

voeding

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_RosselJoke_*
Guest_RosselJoke_*

#1 Geplaatst 19 januari 2013 - 12:37

toen wij onze kleine meid bij de fokker gingen ophalen kregen wij een zak acana (droogvoer) mee.
Nu is onze zak bijna leeg, en vroeg ik mij af of er hier nog baasjes zijn die acana geven en waar zij deze vinden ?
Mocht ik geen acana meer vinden, welke droge korrels zouden dan een waardige vervanger kunnen zijn ?

Bedankt,
Joke

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 19 januari 2013 - 12:39

Ik koop mijn Acana bij Food4Pets, is goedkoper dan bij Zooplus, levert snel en is een sympathieke man die je per mail op de hoogte houdt hoever het staat met je bestelling.
Geplaatste afbeelding

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 januari 2013 - 12:40

Bij Zooplus.nl

http://www.zooplus.n...oer_droog/acana
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 19 januari 2013 - 14:34

Ik koop het ook bij Zooplus.nl. Het verschil met food4pets is klein en dan bestel ik liever alles in één keer, komt alles ook in één keer thuis aan. Met mijn korting op zooplus bij bulkbestellingen en mijn getrouwheidsvoordeel, komt het ongeveer op hetzelfde neer.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 19 januari 2013 - 15:18

Bekijk berichtLunake, op 19 januari 2013 - 14:34, zei:

Ik koop het ook bij Zooplus.nl. Het verschil met food4pets is klein en dan bestel ik liever alles in één keer, komt alles ook in één keer thuis aan. Met mijn korting op zooplus bij bulkbestellingen en mijn getrouwheidsvoordeel, komt het ongeveer op hetzelfde neer.

Is ook een mogelijkheid natuurlijk, maar mijn hart gaat altijd uit naar de kleine zelfstandige die hetzelfde biedt maar mét persoonlijk contact, een goeie transportfirma en aan de beste voorwaarden ;)

Geplaatste afbeelding

Xoco
Xoco
  • 332 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 14 juli 2013 - 13:30

Accanan vind je gewoon bij zooplus.

Wwaardige vervangers voor accana zijn Orrijen (zelfde firma), applaws, taste of the wild, porta 21, sanabelle no grain en waarschijnlijk nog wel een paar andere.
"Who would believe such pleasure from a wee ball o' fur?" - Old irish saying

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: voeding